LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door kuklos »

magneetje schreef:Wat maakt het uit wie of welke clubs het wel of niet gebruiken.
Als het niet uitmaakt, waarom kwam je dan melden dat Excelsior en Barcelona het gebruiken?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door bprosman »

Herbalife heeft gewoon een goede commerciele deal, als je betaald roept iedereen hoe geweldig het is, zowel bij de voetbalclubs als bij Jacco Verhaeren.
Hoe noemen ze zo iemand ook weer :? ... voor vrouwen die doen wat je wilt als je genoeg betaald hebben ze een speciaal woord..

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door Jolijn »

kuklos schreef:
magneetje schreef:Wat maakt het uit wie of welke clubs het wel of niet gebruiken.
Als het niet uitmaakt, waarom kwam je dan melden dat Excelsior en Barcelona het gebruiken?
Als ik de berichten lees, zou ik denken dat magneetje het schreef als reaktie op dit bericht 02 okt 2012 12:41

magneetje

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door magneetje »

Ach Jolijn, je hebt mensen die meteen heel je bericht moeten ontleden en er maar over door blijven drammen wáárom je dan zoiets schrijft.
Ten tijde dat ik distrubiteur was, kwamen ze met het nieuws dat deze 2 voetbalclubs gesponseerd zouden worden door Herbalife en dat de spelers het ook zouden gaan gebruiken.
Dus wat ik hier schrijf werd of wordt beweerd door Herbalife zelf.
En Kuklos kan dit maar niet loslaten en moet hier maar over door blijven drammen.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door kuklos »

magneetje schreef:Dus wat ik hier schrijf werd of wordt beweerd door Herbalife zelf.
Sja, maar dat zei je er toen niet bij. Toen presenteerde je het als feit. En als ik dat opmerk in jouw ogen drammen is, graag, heel graag zelfs.

magneetje

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door magneetje »

Waar zou ik dan die info vandaan hebben, Kuklos?
Niet van mezelf.
Misschien even bedenken dat mensen info meestal via via krijgen.
Zat toendertijd zelf bij Herbalife toen ze het dit nieuws mededeelde.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door kuklos »

magneetje schreef:Misschien even bedenken dat mensen info meestal via via krijgen.
Ik hoef jouw "fouten" niet op te lossen. Volgende keer gewoon de bron vermelden en ook wanneer die info aan jou doorgespeeld is.

magneetje

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door magneetje »

Ik heb geen fouten gemaakt, dat maak jij ervan.

De bron is Herbalife zelf :wink:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door Jolijn »

magneetje schreef:Ach Jolijn, je hebt mensen die meteen heel je bericht moeten ontleden en er maar over door blijven drammen wáárom je dan zoiets schrijft.
Ten tijde dat ik distrubiteur was, kwamen ze met het nieuws dat deze 2 voetbalclubs gesponseerd zouden worden door Herbalife en dat de spelers het ook zouden gaan gebruiken.
Dus wat ik hier schrijf werd of wordt beweerd door Herbalife zelf.
En Kuklos kan dit maar niet loslaten en moet hier maar over door blijven drammen.
Ik snap wat je bedoelt. :wink:

magneetje

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door magneetje »

Jolijn schreef:
magneetje schreef:Ach Jolijn, je hebt mensen die meteen heel je bericht moeten ontleden en er maar over door blijven drammen wáárom je dan zoiets schrijft.
Ten tijde dat ik distrubiteur was, kwamen ze met het nieuws dat deze 2 voetbalclubs gesponseerd zouden worden door Herbalife en dat de spelers het ook zouden gaan gebruiken.
Dus wat ik hier schrijf werd of wordt beweerd door Herbalife zelf.
En Kuklos kan dit maar niet loslaten en moet hier maar over door blijven drammen.
Ik snap wat je bedoelt. :wink:
:mrgreen:

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door kuklos »

magneetje schreef:Ik heb geen fouten gemaakt, dat maak jij ervan.
Als je goed leest zie je het woord fouten tussen aanhalingstekens staan.
magneetje schreef:De bron is Herbalife zelf :wink:
Dat had je toen gelijk moeten vermelden en ook de periode waarin het gezegd is.

magneetje

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door magneetje »

Waar maak je jezelf toch druk om, Kuklos??
Had zelf al gezegd dat ik distrubiteur was, dus vul het dan zelf even in wáár ik het dan vandaan zou hebben :wink:
Misschien voortaan ook nog even zelf nadenken en een logisch verband leggen.
Moet men dan alles maar voorkauwen voor je?
1 + 1 = toch echt nog steeds 2.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door Jolijn »

kuklos schreef: Dat had je toen gelijk moeten vermelden en ook de periode waarin het gezegd is.
And that 's an order! :-| :?

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door kuklos »

magneetje schreef:Had zelf al gezegd dat ik distrubiteur was, dus vul het dan zelf even in wáár ik het dan vandaan zou hebben :wink:
Misschien voortaan ook nog even zelf nadenken en een logisch verband leggen.
Moet men dan alles maar voorkauwen voor je?
Jaaaaa, goed idee, laten we de wereld gaan omdraaien. De persoon die beweert hoeft geen bron meer te vermelden. De persoon die leest moet daar maar naar gaan raden.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door bprosman »

Voor PSV had ik je de bron (de PSV website met desbetreffend artikel) er bijgegeven dmv een link.

magneetje

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door magneetje »

Jolijn schreef:
kuklos schreef: Dat had je toen gelijk moeten vermelden en ook de periode waarin het gezegd is.
And that 's an order! :-| :?
Nou inderdaad.

En Kuklos...moet ik je dan ook even meteen de precieze tijd en datum geven en dan ook maar meteen de lokatie?
Of wil je meteen mijn pincode :roll:

Sorry dat ik het zeg...maar wat is dit een muggezifterij.

Ben er klaar mee, Kuklos.
Want waar het topic eingenlijk over ging is ver te zoeken.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door kuklos »

@magneetje, bprosman heeft wel gelijk de bron erbij gegeven, en zie, geen ellenlange discussie. Het kan dus wel.

Ex-beheerder
Berichten: 238
Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Even los van het feit dat de betreffende leverancier Herbalife is en wellicht een verkeerd product c.q. beleid hanteert, vind ik het niet onredelijk van een leverancier om andere distributeurs te beschermen met een strakke prijspolitiek om daarmee kannibalisme van het eigen prijsbeleid te voorkomen.
Dat prijsbeleid wordt dan doorkruist door een distributeur met een open website , die wellicht een andere prijs hanteert dan de andere distributeur. Bovendien als dan iedere distributeur een eigen webshop gaat houden, dan loopt dit ook snel uit de hand en zijn er straks honderden webshops met dezelfde producten.

stap50per
Berichten: 88
Lid geworden op: 03 mar 2006 13:12

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door stap50per »

kuklos schreef:
magneetje schreef:Er zijn ook al verschillende voetbalclubs die de produkten gebruiken, ik dacht te weten Exelcior.
En ook FC Barcalona gebruikt het.
En diverse sporters.
Waar is het bewijs voor deze bewering?
dat barcelona dit spul zelf gebruikt weet ik niet maar ze worden wel gespinserd door herbalife
mijn zoon werkt al 7 jaar bij herbalife venray en heeft shirts van voetbalers van barcelona
en als ik me niet vergis wordt er nu een ander club gesponserd

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door kuklos »

@stap50per, het probleem is dat sponsoring en gebruik 2 verschillende dingen zijn. Ajax wordt gesponsord door Aegon, en Feyenoord door een concurrent van Aegon. Daaruit valt niks af te leiden uit de kwaliteit van producten of diensten.

Gesloten