LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
AvdHF64
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2012 12:43

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door AvdHF64 »

Jammer dat jullie zo'n negatief gevoel hebben over Herbalife.
Nu kan ik natuurlijk alles proberen te weerleggen maar ben bang dat niemand dat wil horen.
En ja Herbalife is een Multi Level Network Marketing bedrijf.
Google Herbalife gerust of google wie ze sponseren.
Hoe dan ook ik ben, sinds 2004, erg tevreden over Herbalife incl. de zakelijke mogelijkheden.
Sinds mijn start heb ik pas 1 distributeur verloren omdat het haar niet lag. (Ze gebruikt trouwens nog steeds Herbalife.)

En dat Herbalife kinderen helpt hoor je nooit iets over op dit soort forums.

[commerciële links verwijderd door de moderator]

Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

AvdHF64 schreef:Jammer dat jullie zo'n negatief gevoel hebben over Herbalife.
Nu kan ik natuurlijk alles proberen te weerleggen maar ben bang dat niemand dat wil horen.
En ja Herbalife is een Multi Level Network Marketing bedrijf.
Google Herbalife gerust of google wie ze sponseren.
Hoe dan ook ik ben, sinds 2004, erg tevreden over Herbalife incl. de zakelijke mogelijkheden.
Sinds mijn start heb ik pas 1 distributeur verloren omdat het haar niet lag. (Ze gebruikt trouwens nog steeds Herbalife.)

En dat Herbalife kinderen helpt hoor je nooit iets over op dit soort forums.

[commerciële links verwijderd door de moderator]

Ik vondt het niks, vindt het nog steeds niks en zal het hoogst waarschijnlijk ook in de toekomst niks blijven vinden.

Een ieder welke anders vindt mag dat uiteraard vinden, we leven in een vrij land.

magneetje

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door magneetje »

AvdHF64 schreef:Jammer dat jullie zo'n negatief gevoel hebben over Herbalife.
Nu kan ik natuurlijk alles proberen te weerleggen maar ben bang dat niemand dat wil horen.
En ja Herbalife is een Multi Level Network Marketing bedrijf.
Google Herbalife gerust of google wie ze sponseren.
Hoe dan ook ik ben, sinds 2004, erg tevreden over Herbalife incl. de zakelijke mogelijkheden.
Sinds mijn start heb ik pas 1 distributeur verloren omdat het haar niet lag. (Ze gebruikt trouwens nog steeds Herbalife.)

En dat Herbalife kinderen helpt hoor je nooit iets over op dit soort forums.

[commerciële links verwijderd door de moderator]
Ben zelf distrubiteur geweest en dat MLM stuit me tegen de borst.
Dat lopen leuren met mijn handeltje dshakes en pillen en eigenlijk het opdringen van deze spullen, dat was niets voor mij.
Dat jij er een goed gevoel bij hebt, dat is dan mooi.
En de produkten heb ik mijn vraagtekens over, zeker omdat soja helemaal niet zo gezond is dat men denkt en zeker niet voor de schildklier en de lever.

Dat Herbalife een kinderfonds heeft, dat is mooi.
En dat mag ook wel als jij kijkt wat ze aan winst opstrijken door de gewone distributeur.
Deze mensen doen in feite het meeste werk en hoe verder je op de ladder komt, hoe meer geld je verdiend over de rug van van de gewone distubiteur.

Ieder zijn ding, maar ik vind de werkwijze van Herbalife niet echt super.
Mijn sponsortje haar wereld draaide ook alleen maar om Herbalife Herbalife Herbalife en maar verzinnen wat ze nog kon doen om nog meer klanten te krijgen, met flyeren, vermetingen etc.
Heb ook een aantal keren ergens gestaan om vetmetingen te doen, ook niet mijn ding.
Je ziet mensen met een grote boog om je heen lopen en je vooral niet aankijken.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door sjohie »

AvdHF64 schreef:Jammer dat jullie zo'n negatief gevoel hebben over Herbalife.
Nu kan ik natuurlijk alles proberen te weerleggen maar ben bang dat niemand dat wil horen.
En ja Herbalife is een Multi Level Network Marketing bedrijf.
Google Herbalife gerust of google wie ze sponseren.
Hoe dan ook ik ben, sinds 2004, erg tevreden over Herbalife incl. de zakelijke mogelijkheden.
Sinds mijn start heb ik pas 1 distributeur verloren omdat het haar niet lag. (Ze gebruikt trouwens nog steeds Herbalife.)

En dat Herbalife kinderen helpt hoor je nooit iets over op dit soort forums.

[commerciële links verwijderd door de moderator]
McDonalds sponsort al jaren de Ronald McDonald huizen, maar dat zegt niks over de producten die ze verkopen.. :wink:

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door kuklos »

AvdHF64 schreef:Nu kan ik natuurlijk alles proberen te weerleggen maar ben bang dat niemand dat wil horen.
Als je het écht kan weerleggen, en dan doelen we dus op informatie die niet zou kloppen, dan zijn mensen hier zeker geïnteresseerd. Maar dan doel ik dus wel op feiten die onjuist zouden zijn weergegeven en niet op meningen.
AvdHF64 schreef:Google Herbalife gerust of google wie ze sponseren.
Ja en? Dat zegt niets over de kwaliteit van de producten of de mlm kans.
AvdHF64 schreef:En dat Herbalife kinderen helpt hoor je nooit iets over op dit soort forums.
Waarom zou je daar iets over moeten horen? Het heeft niets te maken met de kwaliteit van de producten, of de kwaliteit van de kans die herbalife zou moeten bieden. Ik lees ook wel eens dat criminelen kinderen helpen, en dan heb ik dezelfde gedachte. (Waarbij ik hbl dus niet met criminelen vergelijk)

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door bprosman »

McDonalds sponsort al jaren de Ronald McDonald huizen, maar dat zegt niks over de producten die ze verkopen
Nou.... ik denk dat er meer wetenschappelijk onderzoek gedaan is naar McDonalds voedsel (inclusief een documentaire "Supersize me") dan naar de producten van HL. De HL onderzoeken die ik gezien heb blonken nou niet uit in objectiviteit.

stap50per
Berichten: 88
Lid geworden op: 03 mar 2006 13:12

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door stap50per »

kuklos schreef:@stap50per, het probleem is dat sponsoring en gebruik 2 verschillende dingen zijn. Ajax wordt gesponsord door Aegon, en Feyenoord door een concurrent van Aegon. Daaruit valt niks af te leiden uit de kwaliteit van producten of diensten.
inderdaad niet
maar dat het nog steeds verkocht wordt zegt mss genoeg
de mensen zijn toch niet zooooo dom als ze er geen baat bij hebben dat ze het nog gebruiken

of vergis ik me nu????

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door kuklos »

Er zijn ook nog steeds mensen die roken en die beginnen met roken. Dus gebruik zegt eigenlijk niet zo veel. Want inmiddels weet iedereen hoe schadelijk roken is. En denk eens aan drugs. Nog schadelijker, al helemaal bekend hoe gevaarlijk het is en toch zijn er mensen die ermee beginnen.

Ik zou "mensen gebruiken herbalife" dan niet als bewijs voor de werking zien.

magneetje

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door magneetje »

Ik sluit me aan bij Kuklos.
Toendertijd was ik disbrubiteur en kreeg je een soort "interne opleiding" die je nog iedere donderdagavond 10 euro kostte :shock:
En daar werd steeds hetzelfde beweerd.....door Herbalife krijg je een kadootje....energie.
Als je dit zelf lang genoeg gaat zeggen ga je het nog geloven ook!
Vond het toch een soort van "brainwash" en ben er uiteindelijk toch uitgestapt, niet mijn ding!
Natuurlijk beweren ze dat het gezond is, anders verkoopt het niet.

jopie11
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2012 20:26

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door jopie11 »

Herbalife distributeur is niet voor iedereen weggelegd.

Ik zal het zelf nooit willen worden, de vergoedingen die er tegenover staan zijn niet aantrekkelijk.
Bovendien zijn het voor de kopende partij aardig dure producten.

Geef mij maar gewoon een webwinkel vanuit huis.

jopie11
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2012 20:26

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door jopie11 »

Als je wil afvallen eet dan niets meer val je van zelf af

pamx
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2013 00:00

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door pamx »

Het is misschien al jaren geleden dat er iets op dit forum geschreven is maar ik wil gewon nog even zeggen: mensen, trap er inderdaad NIET in. Herbalife is nu nog steeds bezig, anononiem aan het adverteren op websites of je serieus geld wil verdienen... Niemand weet dat het om herbalife gaat. Zelfs al staat het op die site dat het 100% legaal is enzo... en dat ze arme kindjes helpen, trap er niet in. Het enige wat ze echt doen is jiu oplichten en jou andere mensen laten oplichten. Werd vandaag gebeld door een belgisch nummer, er werd niet bijgezegd dat het om herbalife ging. Alleen dat ik me enige tijd geregistreerd had op een website voor thuiswerk en of ik nog interesse had. Nu ben ik daar nog al sceptisch in als ik niet,weet waar het over gaat. Voor hetzelfde geld willen ze je ergens achter een raam zetten ofzo! Dus mijn reactie was:
Ik ben daar misschien in geïnteresseerd maar het ligt eraan wat.. stilte aan de andere kant en nogmaals de vraag: hebt u nog interesse? En ik zeg daarop nogmaals: ik zou graag eerst weten wat ik moet doen en dan zal ik u zeggen of ik er wel of geen interesse in heb. Ze willen dus voordat je er mee instemt niet zeggen waarom het gaat. Dat is in de eerste plaats al verdacht vind ik. Ik heb uiteindelijk hezegd van kijk, ik weet niet waarvoor u belt en als u dat niet wil vertellen dan houdt het op hè! Later het nummer gegoogeld en kwam uit op herbalife, viavia weliswaar. Ook de raarste reacties van jaren geleden gelezen dat mensen eerst zelf moesten betalen en spullen inkopen om te beginnen.. dat ze werden uitgenodigd bij vergaderingen en dat het dan net een sekte leek.. en dat ze uiteindelijk mensen moesten oplichten om betaald te krijgen. Ze willen blijkbaar niet voor niks anoniem blijven tot je hebt ingestemd en werken niet voor niks met anonieme viavia sites. Het is grote ONZIN en ik begrijp gewoon niet dat zulke bedrijven na al die jaren nog straffeloos kunnen blijven bestaan...

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Herbalife distributeur worden ? Trap er niet in !

Ongelezen bericht door newmikey »

[link verwijderd door de Moderator]
Natuurlijk! Vandaar dat de wereld vol zit met MLM miljonairs. Vandaar dat jij met je "bedrijf" nog in een 4-kamer flatje uit 1956 zit. Vandaar dat je mensen via FB moet aantrekken met de volgende misleidende tekst: "Zoek jij werk?Wij zijn Retro Holland,en werken voor een grote Multinational uit de VS die in Nederland zijn markt wil uitbreiden.Dit bedrijf heeft een omzet van 3miljard dollar en wij hebben een budget van 700000€ gekregen die we mogen verdelen onder onze medewerkers:-)Wil jij ook 5000-10000€ per maand verdienen?kom naar onze informatie avond " etc.etc.

Héél succesvol en héél geloofwaardig! .... niet

Gesloten