LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
sandra81
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2007 17:35

is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door sandra81 »

weet iemand een adres voor betrouwbaar thuiswerk in de randstad?

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Betrouwbaar thuiswerk is er vrijwel niet, dus ik zou er niet al te veel op gaan rekenen. Bijna allemaal zijn ze nep en gaan ze er met je centen van door.

Uberhaupt als je moet betalen voor werk, dan is er al iets niet in de haak.

Selena
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 feb 2007 12:42

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Selena »

Nu zijn er zóveel openstaande vacature's over thuis werk is er dan niemand, maar dan ook helemaal niemand die iets positiefs te melden heeft over thuiswerk?

En als het dan allemaal zo verkeerd geregeld is met dat thuiswerk waarom word dáár dan niks aan gedaan?

Nee ik neem het hier zeer zeker niet op voor thuiswerk, want ik heb me namelijk ook aangemeld voor thuiswerk via advertentie in de krant en via mailen gereageerd. Ik kreeg verschillende mails toegezonden met aangeboden werk en dan kon ik gaan reageren via een telefoonnummer € 0.80 per minuut ik heb vanmorgen ruim 2 uur aan de telefoon gehangen om me aan te melden voor het geen wat hun te bieden hadden en heb niemand gesproken en dan te bedenken dat ik 2 uur lang de eerst wachtende was... heb vervolgens mijn mobiele telefoon gepakt en met die telefoon was ik OOK eerst wachtende....
Na twee en een half uur hoorde ik niets meer.... kosten van mijn telefoon ruim € 10.00

Kom op mensen als wij allemaal tijd hebben om thuis werk te kunnen gaan doen, maar een ieder en wat ik lees is of wordt belazerd kunnen wij dan niet met zijn allen onze koppen bij elkaar steken en de tijd die we "over" hebben om eerste instantie thuis werk te gaan doen om met deze tijd zulke bedrijven en organisaties de das om te doen??!!

We leven in een land met heel veel wetten.... Is er nu zomaar in dit land geen wet tegen dit??

nelliebouman
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 feb 2007 19:37

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door nelliebouman »

Kijk a.u.b. uit met thuiswerk zoeken via internet. Ik heb zelf op diverse mogelijkheden gezocht via thuiswerkcentrale.nl en Aurora. Je moet op ieder aanbod reageren met bellen naar een 0900 nummer. (80 ct.per minuut)Heb voor € 50,- verbeld en nooit geen werk gekregen.
Ik heb nu thuiswerk gevonden door een tip van kennissen.
Werd ook direct de volgende maand betaald.
Het kan dus wel maar bel niet naar 0900 nummers . De enige die daar rijk van wordt zijn zij.

brood
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 jan 2006 21:22

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door brood »

kon ik gaan reageren via een telefoonnummer € 0.80 per minuut ik heb vanmorgen ruim 2 uur aan de telefoon gehangen
Na twee en een half uur hoorde ik niets meer.... kosten van mijn telefoon ruim € 10.00
Welke provider heb jij? 2.5 uur is 150 minuten a 0,80 is 120 euro en ze rekenen slechts een tientje? Ik stap gelijk over. :P

bbtje
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jan 2006 14:08

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door bbtje »

Dat heb ik nu ook met Aurora gehad. Denk je een serieus bedrijf te hebben, word je na betalen van een telefoon van 8 Euro, na e en maand eruit geknikkerd.

Politiek doet hier niets mee. Heb het ze al eens onder de aandacht gebracht, maar nee dus.

Word toch eens tijd dat Radar, Kassa en andere programmas er aandacht aan schenken. Misschien dat de politiek toch eens wakker word.

Ik zelf vind het belangrijk om thuis te kunnen werken, naast mijn gezondheid, maar ook omdat ik er dan kan zijn voor mijn kinderen.

bb

margot limburg
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2007 16:29

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door margot limburg »

om een lang verhaal kort te maken als je 0900-4111225 belt krijg je Marsman reclamebedrijven aan de telefoon ze adverteren met thuiswerk ik heb daarop gereageerd om ons voor thuiswerk aan te melden ze zeggen elke keer weer dat ze terug bellen ze houden je minuten lang aan de lijn om zogenaamd wat op te zoeken!! ik ben hier al een paar weken druk meegeweest de laatste keer dat ik belde kreeg ik de belastingdienst aan de telefoon!! ik had wel het goede nummer gedraaid volgens mij stinkt dit zaakje
na tig telefoontjes en 10 euro armer heb ik nog steeds niets teruggehoord kennen meer mensen dit?????

groetjes Margot Limburg :cry: :( :x :x :x :x

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Thuiswerk tenslotte

Standaard hoort te zijn;

Moet je eerst betalen?
Moet je een duur 0900 nummer bellen?
Wordt je naar een site gelokt waar niet eens behoorlijk een adres,telefoonnr, inschrijvingsnummer Kamer van Koophandel te vinden is?
Is de site in slecht nederlands?

Dan absoluut NOOIT doen!!!!

Via een advertentie in een krant met een gewoon telefoonnummer en adres dan eerst vooraf te horen krijgen wat er bruto en netto voor betaald wordt per uur!
Leg dit schriftelijk in een overeenkomst vast!!
Betaal ook geen borg voor de spullen die u meekrijgt!

Bij bruto boven het maximum vrijgelaten bedrag bij belastingen er rekening mee houden dat belastingen en premies door uzelf betaald moeten worden.
Bij een nettobedrag hoort de opdrachtgever u een loonspecifikatie te geven waarop betaalde belastingen en premies zijn vermeld (en check dit ook na bij de belastingdienst!) ook als het uiteindelijk aan u betaalde bedrag binnen dit vrijgestelde maximum is.

Grootvader

die hiermee maar dit topic sluit

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door tinne »

grootvader - kanovaarder

onze website vermeldt ook geen kamer van koophandel nr, geen algemene voorwaarden, etc. onze website vermeldt alleen dat wat wij doen, transporten, naar een bepaald land, via de e mail button kom je bij ons terecht, en dan krijg je alle info die je nodig hebt..

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door kanovaarder »

All handling service

Verdraaid, u heeft gelijk dit bedrijf met googlen levert op:
----------------------------------------------------------------
all handling service middenmeer industrieweg 23a DIRECT MAIL ...
all handling service industrieweg 23a 1775pv middenmeer Telefoon: 0227 608498 Fax: 0227663546 Email ons / Email us. BTW Nummer: NL120828546B02 ...
-----------------------------------------------------------------
en:
-----------------------------------------------------------------
Wij zijn een bedrijf met 50 thuiswerkers en kunnen voor u grote getallen mailings handmatig converteren en verzend klaar maken tegen concurerende tarieven. Ook kunt u bij ons terecht voor alle overige verpakkings werkzaamheden.
==========================================

en zo kom je nog eens ergens!
Ook op: Infopolitie.nl

en op nadere mogelijkheden om eens verder te informeren.

Tsja, zo leer je nog eens wat op je oude dag!

Grootvader

Edoch tinne.
Ik verwarde u met Dolfijn 50
toch niet erg hè
Dat heeft u toch wel begrepen?
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 03 apr 2007 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door kanovaarder »

All handling service (vervolg)

Een ieder hier op dit forum verschenen met klachten over dit bedrijf kan dit melden op:thuiswerkvacatures.nl of [email protected]

Grootvader

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Aangiften van oplichting?

Internetoplichting.nl (gratis maar wel registreren) - ij moet zijn y

Grootvader

reclame
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 apr 2007 12:49

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door reclame »

Geen opmerkingen
Laatst gewijzigd door reclame op 14 dec 2008 18:01, 2 keer totaal gewijzigd.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door kanovaarder »

aan "reclame"

U reageert dan wel als thuiswerkaanbieder maar zegt aan het einde dat er wel per e-mail gereageert kan worden.
Hoe?
U vermeldt géén e-mailadres hier.
Of moet men weer eerst uw 0900-nummer bellen en lang in de wacht blijven staan?

Welnu, voor alle andere lezers!

Gelijk al een bandje of binnen een minuut wachten nieman nog aan de lijn?
Dat gewoon ophangen en nooit meer reageren.

Bovendien, mijnheer reclame, zou het netter zijn geweest om ook een gewoon telefoonnummer (liefst nog een 0800-nummer) te plaatsen.
Het zal u ongetwijfeld meer candidaten opleveren!

En wilt u het spel eerlijker spelen dan dat bedrijf All Handling Service maak dan standaardovereenkomsten op met een minimum uurprijs.
Verknokkelt zo'n thuiswerker(ster) het werk dan zijn er ook voor u wettelijke mogelijkheden om daar maatregelen voor te nemen.

Eerlijk werken is nog steeds het beste gebleken voor een bedrijf en voor de werknemers.

Grootvader

reclame
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 apr 2007 12:49

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door reclame »

Zie mij eerder geplaast bericht.
Laatst gewijzigd door reclame op 24 apr 2008 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Thuiswerkoplichting

Toch blijf ik het raar vinden (en nogal onbehoorlijk) dat u zich verstopt achter een 0900 nummer en een g-mail adres.

Als u zich wil onderscheiden van All Handling Services dan zult u dat eerst moeten veranderen.

Bovendien vind ik uw bijdrage hier totaal ongepast omdat u niet eens de spelregels van dit forum respecteert.

't Blijft dus modderen met die "thuiswerk"bedrijfjes.

Grootvader

reclame
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 apr 2007 12:49

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door reclame »

Ach ja het is thuiswerk he .

Mensen hebben geen vertrouwen meer in mensen die echt iets hebben
zo als ik met thuiswerk .

Ook wel te begrijpen hoor als er veel bedrijfjes zijn die het verpesten .
Op de thuiswerk branche .Maar dat houdt nog niet in dat iedereen zo is.

Maar goed als je wat te melden hebt? kan je een e-mail sturen .
Wij zullen deze dan binnen 2 werkdagen afhandelen .

Ook al heeft u geen vertrouwen in ons op welke manier dan ook ?
Dan wens ik je veel succes verder .
Er zijn tenslotte genoeg mensen die wel vertrouwen hebben .
en doe een goed onderkomen heeft in het inpakwerk industrie .

maar onthoudt 1 ding € 325,- met thuiswerk daar kunt u beter niet op reageren . reageer dan maar op een bedrijf die goed werk hanteren zo als wij .€ 2,75 per uur bruto = netto € 1,84 per uur dat zijn normale bedragen . bedrijven die 325 euro bieden zijn allemaal nep!


Maar kom gerust eens op de koffie kunnen wij alles vertellen over thuiswerk .

normaal in een bedrijf inpakken verdien je nog geen 325,- per dag
dan zit je als je goed zit op een kleine 8 euro per uur
maar ja als je het thuis lekker doet dan kom je lager uit logische
je doet het lekker thuis .
bij vragen kom lekker op de koffie , dan vertellen we je er alles over
hoe het allemaal werkt .

bij gaand zal ik niet meer reageren op het forum ik heb ander werk te doen . en wil je meer weten ? dan weet je wat je moet gaan doen .

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door brieziet »

Iedereen die thuiswerk wil doen bij ons ? dient in een straal van 12 kilometer van haar of zij eigen woonplaats te wonen

:?:

Jaap.
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 apr 2007 21:45

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Jaap. »

0900 4111225

Hallo dit kwam ik toevallig op googel tegen mij niet gezien met zijn twaalf kilometer ik kom oorsprong uit zweden maar dan doen zij daar niet zo weet iemand toevalig huiswerk


http://www.ad.nl/groenehart/gouda/article1183313.ece

Inge1972
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2005 20:38

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Inge1972 »

alles in een zwart gat bij 0900 nummers i.c.m thuiswerk....!!!
heb dat nummer ook gebeld ja ze hadden werk en wel per direkt ...
er werd een cv opgesteld en naar me toe gemaild en BELOOFD !!!! dat ik binnen 5 dagen al aan het werk zou zijn.

via mail kreeg ik een soort vacaturekrantje / info elke dag gestuurd en toen ik wat zag wat me aansprak en BINNEN de km's zat, ben ik gaan bellen ... en gaan wachten ... en wachten en wachten .... ja je raad het al ... en gaan wachten aan die lijn, want er werd duidelijk gezegt dat er op het eind een keuze menu zou komen.
maar mocht 45 minuten aan de draad hangen om heel de lijst met thuiswerk werkzaamheden af te luisteren ... andere optie is er niet want je wil werken dus je blijft hangen, maar uiteindelijk??? hoor je niks meer... lijn valt dood er komt niet eens een persoon aan de telefoon uit pure schaamte zo denk ik, en uit wetendheid dat het een grote oplichterij is waar ze mee bezig zijn.
en bij wie kunnen wij allen terecht om die 80ct!!! per minuut a 45 minuten terug te krijgen das mijn geld en niet die van die thuiswerk centrale!!! stelletej boeren en oplichters dat het zijn.
de arme mens nog armer maken omdat de arme mens thuiswerk als enige uitvlucht ziet na het doorlopen van alle andere burocratishe ****.
belachelijk dat het toegestaan om mensen zo op te lichten!!! [/quote]
ze zouden niet eens een kvk registratie mogen krijgen meer vindt ik dra er zoveel klachten komen .... hup noteren in een zwart boekje ... nooit meer aan de bak!! dan komen wij ... de goed willenden in deze maatschappij, misschien ook eindelijk eens aan bod.
ohja ...
consumentenbond e.d kunnen er ook niets mee omdat de thuiswerkcentrale's vermelden dat het reageren gaat per telefoon en dat daar kosten aan zijn verbonden ... lang leve nederland!! hiep hiep .... ja ja!!!

Gesloten