LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Klachtmogelijkheden voor thuiswerkoplichters

Hier zal een steeds langere reeks sites gaan verschiijnen waar men tegen oplichting in het thuiswerk = veel te weinig of niets betaald, zal kunnen protesteren.

Maar standaard is:

Moet je eerst betalen?
Moet je een duur 0900 nummer bellen?
Wordt je naar een site gelokt waar niet eens behoorlijk een adres,telefoonnr, inschrijvingsnummer Kamer van Koophandel te vinden is?
Is de site in slecht nederlands?

Dan absoluut NOOIT doen!!!!

Via een advertentie in een krant met een gewoon telefoonnummer en adres dan eerst vooraf te horen krijgen wat er bruto en netto voor betaald wordt per uur!
Leg dit schriftelijk in een overeenkomst vast!!
Betaal ook geen borg voor de spullen die u meekrijgt!

Bij bruto boven het maximum vrijgelaten bedrag bij belastingen er rekening mee houden dat belastingen en premies door uzelf betaald moeten worden.
Bij een nettobedrag hoort de opdrachtgever u een loonspecifikatie te geven waarop betaalde belastingen en premies zijn vermeld (en check dit ook na bij de belastingdienst!) ook als het uiteindelijk aan u betaalde bedrag binnen dit vrijgestelde maximum is.

Grootvader

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door kanovaarder »

[email protected]

Voor uw klachten over thuiswerk in het algemeen.
Dus ook uw klachten over All Handling Service

Opgelicht.net
Voor uw klachten over niet geleverde goederen besteld bij webwinkels en oplichting in het algemeen.

Ook verwijzend naar Tros Opgelicht voor een dossiervorming daar!!

Grootvader

Stephanie185
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 mei 2007 20:49

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door Stephanie185 »

Ik heb eens gebeld met Produktiewerk.nl om een baan te zoeken, ik werd doorgeschakeld naar een 0900 nr omdat hun eigen nummer tijdelijk niet in gebruik was wegens een storing, ik kwam direct aan de lijn met een medewerker, geen wachttijd of wat anders, hij bood mij verschillende optie's aan, o.a. eerst mensen bellen maar dat kon ik gewoon thuis doen, en na een jaar zou mij dan een contract voor onbepaalde tijd worden aangeboden, en dan belde de mensen MIJ, om zich voor bijv. hartstichting, postcode loterij, en andere bekende instantie's aan te melden en in te schrijven, maar ik twijfel of het betrouwbaar is. Ze hebben zelfs een link staan op hun site met een zwarte en witte lijst, maar omdat ik er bijna 2 keer eerder in ben getuint (zag het op tijd in dat dat fout zat) ben ik erg bang geworden dat ik met iemand in zee ga die alsnog niks doet wat hij zegt.
Moet je eerst betalen?
Moet je een duur 0900 nummer bellen?
Wordt je naar een site gelokt waar niet eens behoorlijk een adres,telefoonnr, inschrijvingsnummer Kamer van Koophandel te vinden is?
Is de site in slecht nederlands?
Ja er is eenmalig inschrijfgeld van 5-, maar dan heb je gelijk toegang tot een overzicht.
Kvk nummer kan ik niet vinden (of ik kijk erover heen)
De site is in zeer goed Nederlands en ziet er duidelijk uit, met alle voorwaarden, mensen die ze geholpen hebben, waar er werk is te vinden, en het hele hoe en wat over thuiswerk

Dus Kanovaarder, ziet dit er betrouwbaar uit?
Alvast bedankt

[/quote]

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Thuiswerk

Klik ik op "productiewerk.nl" dan kom ik uit op "thuiswerkcentrale".
Zoek ik op de eerste naam in het handelsregister dan is daar niets te vinden.
Zoek ik op de 2-e naam dan kom ik een waslijst van thuiswerkcentrales tegen.
Op de opgegeven link die doorlinkt naar "thuiswerkcentrale" alleen een gewoon telefoonnummer en een 0900-nummer à 0,55 €ct/min met een belofte van direct opnemen.

Echter, omdat nergens een adres/kamer van koophandelnummer/ algemene voorwaarden te vinden is heb ik, ondanks hun "waarschuwingen"en "juichende verhalen"en "vele namen" mijn persoonlijke bedenkingen.

Grootvader

Jaap.
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 apr 2007 21:45

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door Jaap. »

heel toevallig werd ik door een vriendin getipt maar ik kan je zeggen dat ik daadwerkelijk via productiewerk aan het werk ben geholpen en dat kan ik niet van hele grote oplichters als aurora thuiswerk.tv lvow zeggen dat heeft mijn klauwen met geld gekost en wat die dame al zij werd gelijk doorverbonden en heb een adres gekregen van een bedrijf uit heerenveen en heb die gebeld en ben toen op de wachtlijst gezet en heb nu volop werk als kaarten en folders sorteren en dergelijke maakt mij persoonlijk niet uit of ze wel of niet ergens in een register staan maar thuiswerk daar ging en gaat het om en dat is het belangrijkste
Stepahnie trek daar je conclusies maar uit

groetjes en ga nu weer aan het werk :P

Jaap.
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 apr 2007 21:45

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door Jaap. »

nog even met jaap hoe kom ik van die verschrikkelijke mailtjes af van thuiswerkcentrale aurora? kan iemand mij daarbij helpen? heb maanden geleden me toen aangemeld en flink in de mailing genomen door die aurora maar krijg wel constant rotzooi van ze binnen en aangezien ik nu ook thuiswerk heb irriteert me dat enorm en antwoorden krijg ik ook nooit van ze wie o wie kan me echt hier mee helpen :(

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door kanovaarder »

"thuiswerkcentrale"Aurora.

Volgens hun eigen site:

Dionysos B.V. 09143410 0000
Industrieweg Oost 13 a, 6662NE Elst Gld Hoofdvestiging

(al wordt op die site Arnhem genoemd).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En dan.......
Weer eens een "thuiswerkcentrale" waarbij bij mij weer alle bellen gaan rinkelen.
Immers, geen adres, een duur telefoonnummer à 0,80 eurocent/minuut.
Wel makkelijk aanmelden, nergens een mogelijkheid tot afmelden.
Aurora mag privégegevens doorverkopen (en zullen dit dan ook wel hoogstwaarschijnlijk doen)
Bij Aurora komt men in een bestand, moet men hoogstwaarschijnlijk om in dat bestand opgenomen te blijven wekelijks/maandelijks/jaarlijks een bedrag betalen.

Affijn, tik zelf maar eens thuiswerkcentrale Aurora in google en lees verder maar.

In ieder geval alle kenmerken van een rattennest waar de gewone man/vrouw maar verre van moet blijven.

En dan........
niet meer lastig worden gevallen door dit rattennest?
Een aangetekende brief met bericht van ontvangst naar bovenstaande naam en adres.
Gebruik maar een wat hardere taal en wijs hen op uw mogelijkheden die u heeft (privacywetgeving) om Dionysos aan de hoogste boom te hangen.

En geef ze de groeten van.....

Grootvader

Jaap.
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 apr 2007 21:45

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door Jaap. »

Beste kanovaarder of iemand die het ook heeft meegemaakt,

zou jij mijn kennis alstublieft kennis van zaken willen geven hoe hij zijn abonnement kan stopzetten bij direct thuiswerk? Hij zit er erg mee in zijn maag omdat hij geen toestemming heeft verleend, maar wel steeds geld afgehaald maandelijks.

ther-real-one-evelien
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2007 18:12

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door ther-real-one-evelien »

Geachte Piene, toevallig lees ik jouw bericht en ik vind jouw bericht echt ondermaats omdat jij almeringen erbij betrekt in iets wat er helemaal niet toe doet en daarbij breng jij iemand achterbaks in diskrediet. Ik heb 3 jaar thuiswerk van een bedrijf in Heerenveen en heb ook 3 maanden moeten
wachten alvorens ik gebeld werd door Chantal de medewerkster die over thuiswerk gaat en werk er nog steeds met veel plezier, al is het hard werken voor een kleine bijverdienste, maar de sfeer en alles is gezellig daar en het is zelfs paar maanden geleden op 4 in het land geweest met Anneke Piek uit Sneek en die werkt voor hetzelfde bedrijf, maar dat terzijde, het zal jouw vader, moeder, zus of broer of kind zijn. Zou jij het fijn vinden?? Ik moet en zal ze hiervan in kennis stellen omdat je je beter druk kan maken om die grote oplichters wat me voorheen veel geld heeft gekost. Afz: verbolgen thuiswerker.
Laatst gewijzigd door ther-real-one-evelien op 17 dec 2007 18:52, 2 keer totaal gewijzigd.

ther-real-one-evelien
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2007 18:12

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door ther-real-one-evelien »

Ik zou het bijna nog vergeten iedereen fijne dagen toe te wensen en goed oudjaar en een goed en thuiswerkzaam 2008. Mij zal het wel lukken. Wil je informatie over waar ik thuiswerk (Friesland), kun je me altijd mailen en elders in het land uiteindelijk lukt het wel en kan advies geven als je dat wil. Groetjes van Evelien uit provincie Friesland. Mensen niet zo haatdragend, maar saamhorigheid!

productiewerk.nl
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:06

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door productiewerk.nl »

Beste Jopie, je moet ons wel hebben, merk ik! Je hebt het over een thuiswerkcentrale in Heerenveen? Jopie, het valt me een beetje tegen van je dat je niet sommige namen zoals Anneke Piek of Martine Helder Drachten verifieert? Anneke Piek uit Sneek is een paar maanden geleden op '4 in het land' geweest om de opdrachtgever waar wij ook mee samenwerken en ons intermediair postitief te belichten. Wij hebben Anneke 4 jaar geleden aangeboden aan dit grote bedrijf en ze werkt er nog steeds met veel plezier. Uiteraard, anders houd je het geen 4 jaar vol. Je vooroordeelt heel snel Jopie en we gaan de strijdt aan! Jij plaatst hoogspersoonlijk hier en andere artikelen waar jij je hand op hebt gehad, een rectificatie! Als blijkt dat we wel samenwerken!!!! Kunnen wij het niet aantonen, dan zullen wij rectificeren naar jouw hand. Ik hoop dat jij nu deze deal aan wilt gaan met mij! Geef me je nummer en ik bel je gelijk persoonlijk en zullen dit verifieren op alle mogelijke manieren dat dit bedrijf een icoon is in de regio Heerenveen en wel DEGELIJK bestaat. Oke Jopie!? Niet terugtrekken!!!!

productiewerk.nl
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:06

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door productiewerk.nl »

O ja Jopie, kijk ook eens voor de grap op www.depakschuur.nl
Als dit ook geen bedrijf is wat thuiswerk uitbesteedt in de REGIO GOUDA.
En waar we niet mee samenwerken!!!!!
Jopie, je leidt gezichtsverlies naar de lezers toe als je deze deal niet met me sluit. Ik sta erop, al zijn we nergens toe verplicht! We wachten dit met een brede grijns af!

Pas op je tellen bij thuiswerk
Bron: Haarlems Dagblad

Het klinkt aantrekkelijk. Geld verdienen in je loze uurtjes, met eenvoudig inpak- of sorteerwerk. Geen wonder dat de thuiswerkcentrales bloeien. Maar of ze veel mensen aan het werk helpen?

We kregen er al een aantal klachten over. Abonnementsgeld betalen om de aanbiedingen van werk opgestuurd te krijgen. Dure 0900-nummers bellen, om na een kwartier te horen te krijgen dat er geen werk voor je is. Maar je bent 12 euro aan belkosten kwijt. Aurora thuiswerkcentrale bijvoorbeeld komt betrouwbaar over. Er staan zelfs concrete vacatures op. Maar als je je met een e-mailadres aanmeldt, krijg je een scherm met: 'bel 0900-xxx, 80 cent per minuut'.

Het Meldpunt Thuiswerk houdt de branche in de gaten. Initiatiefnemer René de Wit schat dat 98 procent van de thuiswerkcentrales mensen misleiden. "Willens en wetens en om zich te verrijken. Ze weten dat hun doelgroep kwetsbaar is en dat er meer vraag dan aanbod is. Thuiswerkers kunnen vaak niet anders omdat ze geld moeten verdienen en niet buitenshuis kunnen werken omdat ze bijvoorbeeld kinderen hebben. Twee procent van de centrales bieden echt langdurig thuiswerk aan. Daar hebben wij een witte lijst van." Een berucht bedrijf is volgens De Wit het al genoemde Aurora, van onder andere www.thuiswerk.nl en www.thuiswerkcentrale.com. "Zij opereren ook via de sms-dienst 4414, waarbij je via sms thuiswerkopdrachten krijgt aangeboden. Je raadt het al: veel smsjes a 25 cent per stuk, maar geen thuiswerk. Ze adverteren in alle dagbladen van Nederland met bergen thuiswerk, maar ik heb nog nooit één mailtje gehad van iemand die via Aurora thuiswerk heeft verricht."

Afgelopen week werden we gebeld door mevrouw Vegers uit Hoorn. "Wij kregen een mailtje van een thuiswerkcentrale. We moesten ze bellen, omdat we anders aangemeld worden bij de belastingen. Maar wij zijn in de zeventig en we hebben nog nooit thuiswerk gedaan." "Een gemene tactiek", zegt De Wit. "Sommigen hebben nooit thuisgewerkt of ze weten niet dat ze vaak belastingvrij mogen bijverdienen. Uit angst gaan ze bellen en dat is spekje voor het bekje van www.thuiswerkcentrale.com. Dat bedrijf noemt zich TWC en is veroordeeld door de Reclamecodecommissie in verband met het verlengen van gesprekken met 0900-nummers à 80 cent per minuut." Er is een uitspraak geweest in december 2006 en die geldt AI Logistics. In de Reclamecode voor Telefonische Informatiediensten is het niet toegestaan om in een reclame-uiting informatiediensten via de 0900-dienstcode aan te bieden, als het kennelijk doel is om de duur van het gesprek te verlengen en zo inkomsten te genereren. "Voorts is niet gebleken dat het telefoongesprek werk, althans een reactie oplevert, zodat de reclame-uiting tevens misleidend is", concludeert de RCC.

Via de site van het LVOW, het Landelijk Vacatureform Ongeschoold Werk, kun je je opgeven voor een toegangscode, waarmee je een website kunt bekijken waarop thuiswerk staat. "Het bedrijf incasseert 9 euro per maand en stelt daar nooit iets tegenover", aldus De Wit. "Ook hier krijgen we regelmatig klachten over." Het contract duurt minstens een jaar en heeft een opzegtermijn van twee maanden. De thuiswerker betaalt dus minstens 100 euro. De Tilburgse advocaat Jean Louis van Os heeft in maart geprobeerd in een rechtszaak te komen tegen LVOW. "Bij mij hebben zich zo'n 60 cliënten gemeld die niet meer wilden betalen. Ze kregen een incassobureau achter zich aan. Maar LVOW spant geen rechtszaak aan om het geld te krijgen. Ik denk dat ze zelf niet durven te procederen, omdat ze dan met de billen bloot moeten over de manier waarop ze werken. En daar gaat het om. De thuiswerkers betalen 8,95 per maand en daar wordt in bijna 100 procent van de gevallen geen tegenprestatie voor geleverd." Het lijkt er dus op dat je ongestraft kunt stoppen met het maandelijks betalen van de 8,95.

Ook wij meldden onszelf aan bij diverse centrales en krijgen sindsdien allerlei mailtjes. Telkens moet je dure 0900-nummers bellen. Aan Thuiswerkopdrachten.nl vroegen we waarom. Het antwoord luidde: "We hebben een 0900-nummer gekozen om er zeker van te zijn dat alleen mensen die echt geïnteresseerd zijn in thuiswerk zich dan aanmelden." Maar er zijn ook bonafide thuiswerkbedrijven, zegt De Wit. www.thuiswerkcentrale.nl bestaat al een aantal jaren. Het bedrijf vraagt eenmalig 5 euro voor inzage in de database. Hier hebben wij nog nooit klachten over ontvangen, als je wat mailt krijg je altijd keurig antwoord en wordt er naar oplossingen gezocht. Dit is dus een ander bedrijf van thuiswerkcentrale.com!" Verder noemt hij www.productiewerk.nl, www.thuiswerkvacatures.nl, www.thuiswerkvacaturebank.nl
Laatst gewijzigd door productiewerk.nl op 04 mar 2008 19:46, 2 keer totaal gewijzigd.

productiewerk.nl
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:06

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door productiewerk.nl »

Beste mensen, mocht iemand in de regio Gouda wonen en is in bezit van een auto, kan met contact opnemen met ons intermediair. Wij zijn namelijk door depakschuur.nl ingeschakeld als intermediair en wij zullen u in overleg met de eigenaresse van depakschuur.nl u op de wachtlijst plaatsen.

Pas op je tellen bij thuiswerk
Bron: Haarlems Dagblad

Het klinkt aantrekkelijk. Geld verdienen in je loze uurtjes, met eenvoudig inpak- of sorteerwerk. Geen wonder dat de thuiswerkcentrales bloeien. Maar of ze veel mensen aan het werk helpen?

We kregen er al een aantal klachten over. Abonnementsgeld betalen om de aanbiedingen van werk opgestuurd te krijgen. Dure 0900-nummers bellen, om na een kwartier te horen te krijgen dat er geen werk voor je is. Maar je bent 12 euro aan belkosten kwijt. Aurora thuiswerkcentrale bijvoorbeeld komt betrouwbaar over. Er staan zelfs concrete vacatures op. Maar als je je met een e-mailadres aanmeldt, krijg je een scherm met: 'bel 0900-xxx, 80 cent per minuut'.

Het Meldpunt Thuiswerk houdt de branche in de gaten. Initiatiefnemer René de Wit schat dat 98 procent van de thuiswerkcentrales mensen misleiden. "Willens en wetens en om zich te verrijken. Ze weten dat hun doelgroep kwetsbaar is en dat er meer vraag dan aanbod is. Thuiswerkers kunnen vaak niet anders omdat ze geld moeten verdienen en niet buitenshuis kunnen werken omdat ze bijvoorbeeld kinderen hebben. Twee procent van de centrales bieden echt langdurig thuiswerk aan. Daar hebben wij een witte lijst van." Een berucht bedrijf is volgens De Wit het al genoemde Aurora, van onder andere www.thuiswerk.nl en www.thuiswerkcentrale.com. "Zij opereren ook via de sms-dienst 4414, waarbij je via sms thuiswerkopdrachten krijgt aangeboden. Je raadt het al: veel smsjes a 25 cent per stuk, maar geen thuiswerk. Ze adverteren in alle dagbladen van Nederland met bergen thuiswerk, maar ik heb nog nooit één mailtje gehad van iemand die via Aurora thuiswerk heeft verricht."

Afgelopen week werden we gebeld door mevrouw Vegers uit Hoorn. "Wij kregen een mailtje van een thuiswerkcentrale. We moesten ze bellen, omdat we anders aangemeld worden bij de belastingen. Maar wij zijn in de zeventig en we hebben nog nooit thuiswerk gedaan." "Een gemene tactiek", zegt De Wit. "Sommigen hebben nooit thuisgewerkt of ze weten niet dat ze vaak belastingvrij mogen bijverdienen. Uit angst gaan ze bellen en dat is spekje voor het bekje van www.thuiswerkcentrale.com. Dat bedrijf noemt zich TWC en is veroordeeld door de Reclamecodecommissie in verband met het verlengen van gesprekken met 0900-nummers à 80 cent per minuut." Er is een uitspraak geweest in december 2006 en die geldt AI Logistics. In de Reclamecode voor Telefonische Informatiediensten is het niet toegestaan om in een reclame-uiting informatiediensten via de 0900-dienstcode aan te bieden, als het kennelijk doel is om de duur van het gesprek te verlengen en zo inkomsten te genereren. "Voorts is niet gebleken dat het telefoongesprek werk, althans een reactie oplevert, zodat de reclame-uiting tevens misleidend is", concludeert de RCC.

Via de site van het LVOW, het Landelijk Vacatureform Ongeschoold Werk, kun je je opgeven voor een toegangscode, waarmee je een website kunt bekijken waarop thuiswerk staat. "Het bedrijf incasseert 9 euro per maand en stelt daar nooit iets tegenover", aldus De Wit. "Ook hier krijgen we regelmatig klachten over." Het contract duurt minstens een jaar en heeft een opzegtermijn van twee maanden. De thuiswerker betaalt dus minstens 100 euro. De Tilburgse advocaat Jean Louis van Os heeft in maart geprobeerd in een rechtszaak te komen tegen LVOW. "Bij mij hebben zich zo'n 60 cliënten gemeld die niet meer wilden betalen. Ze kregen een incassobureau achter zich aan. Maar LVOW spant geen rechtszaak aan om het geld te krijgen. Ik denk dat ze zelf niet durven te procederen, omdat ze dan met de billen bloot moeten over de manier waarop ze werken. En daar gaat het om. De thuiswerkers betalen 8,95 per maand en daar wordt in bijna 100 procent van de gevallen geen tegenprestatie voor geleverd." Het lijkt er dus op dat je ongestraft kunt stoppen met het maandelijks betalen van de 8,95.

Ook wij meldden onszelf aan bij diverse centrales en krijgen sindsdien allerlei mailtjes. Telkens moet je dure 0900-nummers bellen. Aan Thuiswerkopdrachten.nl vroegen we waarom. Het antwoord luidde: "We hebben een 0900-nummer gekozen om er zeker van te zijn dat alleen mensen die echt geïnteresseerd zijn in thuiswerk zich dan aanmelden." Maar er zijn ook bonafide thuiswerkbedrijven, zegt De Wit. www.thuiswerkcentrale.nl bestaat al een aantal jaren. Het bedrijf vraagt eenmalig 5 euro voor inzage in de database. Hier hebben wij nog nooit klachten over ontvangen, als je wat mailt krijg je altijd keurig antwoord en wordt er naar oplossingen gezocht. Dit is dus een ander bedrijf van thuiswerkcentrale.com!" Verder noemt hij www.productiewerk.nl, www.thuiswerkvacatures.nl, www.thuiswerkvacaturebank.nl....


De redactie Haarlems Daglad kon het zich niet herinneren???????????
Het valt mij en de lezers enorm te betwijfelen of je hier wel de waarheid spreekt????????? Hier blijkt toch wel uit mijnheer JOPIE dat ik opnieuw weer de waarheid naar boven haal. Je zult het wel weer over contexten hebben, maar dit is het keiharde bewijs nummer 1 en nu het andere in Heerenveen. Gaarne aangeven hoe ik je kan bereiken.
Laatst gewijzigd door productiewerk.nl op 04 mar 2008 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.

productiewerk.nl
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:06

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door productiewerk.nl »

:wink:
Laatst gewijzigd door productiewerk.nl op 04 mar 2008 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door Pruim »

Geef dan even de KvK gegevens, dat kan toch niet zo moeilijk zijn?

En je kunt niet zomaar van iemand verwachten dat diegene zijn telefoonnummer op een openbaar forum neerzet. En waarom zou iemand dat ook moeten doen, als je jezelf verschuilt achter een duur 0900 nummer?

productiewerk.nl
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:06

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door productiewerk.nl »

Beste Jopie, ik zal 1 deze dagen als echte uitzondering de gegevens verstrekken die door jou gevraagd worden m.b.t. de opdrachtgever regio Heerenveen, maar dan hoop ik dat wij de strijdbijl kunnen begraven. Nog een fijne avond en ik hoop dat je hierin wilt meegaan.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door Pruim »

KvK gegevens bij uitzondering verstrekken :lol:

Wat heb je allemaal te verbergen dan?
Waarom niet gewoon nu even die gegevens hier neerzetten, als het zo'n eerlijk en integer bedrijf is?

productiewerk.nl
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:06

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door productiewerk.nl »

We doen wel alles keurig in overleg zoals het hoort en zal de opdrachtgever hiervan op de hoogte brengen zoals ik dat ook bij jou zou doen. Lijkt me wel zo fatsoenlijk! Daarom! Jopie krijgt wat hij wilt hebben en ik geef hem dat bij wijze van uitzondering. Als wij iets te verbergen hebben, hadden wij in totaal hier niet op gerespondeerd. Fijne dag!

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door Pruim »

KvK gegevens horen gewoon op de website te staan, zodat een ieder dat kan verifieren.

En de site www.productiewerk.nl doet ook niet echt veel.
Het adres http://www.productiewerk.nl/ dat u probeerde te bereiken, is momenteel niet beschikbaar. Controleer of het webadres (de URL) goed is geschreven, probeer daarna de pagina te herladen.

productiewerk.nl
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:06

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door productiewerk.nl »

Beste Jopie (leuke pseudonaam), dit geef je alvast toe met al je inventiviteit (staat gewoon open en bloot op internet), maar tegelijkertijd ben je weer heel denigrerend naar ons toe. Het ging overigens om Heerenveen en daar houd ik mezelf aan dat je dit
krijgt en kan verifieren. Dat is de deal, en nu ga je weer anderen erbij halen. Je bent bezig met een wanhoopsdaad hier. O ja, cursus Nederlands had je het over, maar is hopenloos de nieuwste spelling??? Volgens mij moet dat zijn hopeloos, maar de betekenis van het woord zegt al genoeg, toch? Tot slot: de andere Topic waar jij ook al zo demoniseerde, is op vraag van de topicstarter gestopt! Niet voor niks hoor!! Je probeert met alle macht iemand in diskrediet te brengen.
Je praat nog steeds over meervoud ondanks dat ik met je had afgesproken dat we het over enkelvoud zouden hebben. Je krijgt de gegevens van de opdrachtgever in Nijehaske -, ligt tegen Heerenveen aan van mij en voor de rest ben ik zoals een eerlijk bedrijf behoort te zijn, mijn afspraak nagekomen en kom i.v.m. kat en muisspel hier niet meer op terug en heb ik aan allen echt een dienst bewezen daadwerkelijk met een groot bedrijf samen te werken. Overigens kan iedereen lezen dat het Haarlems Dagblad ook nep was volgens jou en nu blijkt het niet zo te zijn en toch blijf je demoniseren??? Ik blijf netjes zoals het hoort naar jou en zal pas oordelen als iets feitelijk is bewezen en jij speculeert maar wat en ik baseer dingen op feiten zoals het Haarlems Daglad en de kvk gegevens van de opdrachtgever waar we mee samenwerken. Jopie, a.u.b. niet aan de gang blijven. Zie hieronder ook een feit dat de topic wordt gestopt.

Hier dan eindelijk waar het allemaal om ging en geef je ongelijk TOE en rectificeer je reactie's, Jopie:

KVK 01103290 0000 , 01103303 0000
, 01082684 0000 , 01075986 0000 4 kvk inschrijfnummers, niet bepaald een kleine jongen, Jopie.

Mvg, productiewerk.nl (synoniem voor oprechtheid en eerlijkheid om met alle macht mensen proberen aan ECHT thuiswerk te helpen).


Geplaatst op 05 Mrt 2008 09:27 door tros radar


--------------------------------------------------------------------------------

Geachte forumgebruikers,

Op verzoek van de topicstarter gaat TROS Radar geheel vrijwillig en zonder aansprakelijkheid het betreffende topic sluiten.

Met vriendelijke groet,

TROS Radar redactie internet

Naar boven

Gesloten