LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Paralijn a.k.a. Romeo Delta

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Emfash
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 aug 2012 17:05

Paralijn a.k.a. Romeo Delta

Ongelezen bericht door Emfash »

Begin december ben ik begonnen als telefoniste op de Paralijn van Antal Santcroos, eigenaar van Romeo Delta, Den Haag.
Ik kreeg een lijn aangeboden waar een foto, naam en vaardigheden aan gekoppeld waren die niet de mijne waren. Ik vond dit heel vreemd, maar dacht in mijn naïviteit dat dit een test voor de proefperiode zou zijn. Nadat ik 2 weken gewerkt heb en de samenwerking met de heer Santcroos wegens wantoestanden en waarschuwingen van collega’s dat hij nooit uitbetaalt, heb ik hem een faktuur voor mijn verdiensten gestuurd. Ik kreeg op 11-01=2015 als antwoord 1 zin via mail : Nee, dus droom maar verder.
Dit geeft aan dat de waarschuwingen niet uit de lucht zijn gegrepen. Ook blijken de mensen die voor advies bellen allemaal opgelicht te worden door dit heerschap, omdat ze worden gekoppeld aan totaal andere personen dan ze denken en het alleen gaat om de belminuten bij dit bedrijf. Daarnaast worden mensen met levensvragen opgelicht door ze geld te laten betalen voor een persoonlijk consult, die wordt weg geboekt als ‘donatie’. Hierdoor is hij nooit verplicht een consult te geven en ook niet om het geld terug te geven. Een donatie is immers een vrijwillige gift voor de wet. Voor werkzoekenden die denken dat ze hiermee in ieder geval een inkomsten kunnen genereren, is dit ronduit misselijkmakend.
Nadat er zovelen zijn opgelicht, maar niemand iets heeft durven ondernemen tegen deze meneer door zijn extreem ernstige bedreigingen, doe ik aangifte van oplichting bij de politie

Gesloten