LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tekstbureau SEW

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Sietse12
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2015 21:00

Re: Tekstbureau SEW

Ongelezen bericht door Sietse12 »

Zoals ik zei: zolang je mij verkapte bedreigingen stuurt en per mail zelf geen bewijzen stuurt van onduidelijke tarieven (want daar gaat dit over) ga ik verder niet met jou in discussie.

Plaats desnoods printscreens van alle mails met tarieven die ik naar jouw vriendin heb gestuurd op dit forum, zodat eenieder kan zien dat je me vooral zwart wilt maken en van bijzaken hoofdzaken maakt.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Tekstbureau SEW

Ongelezen bericht door Guardian72 »

NSA schreef:Dit is inderdaad een zeer merkwaardig bedrijf. Mijn vriendin heeft voor ze
geschreven en bleek ook inderdaad achteraf dat de tarieven toch even anders
lagen.
Als ik een kritische vraag mag stellen ; HOE bleek dit, en op welke manier is dit bekend gemaakt?
Ergens moet toch iets aantoonbaars zijn?

Sietse12
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2015 21:00

Re: Tekstbureau SEW

Ongelezen bericht door Sietse12 »

Dit is voor de duidelijkheid hetgeen wat er nu per mail wordt gestuurd. Bij iedere opdracht wordt ook aangegeven om hoeveel cent per woord het gaat. Het zijn geen hoge vergoedingen, maar het zijn dan vaak ook teksten die niet van hoogstaande kwaliteit hoeven te zijn en die wij vooral voor linkbuildingdoeleinden gebruiken. Bovendien zijn het vooral studenten die de teksten schrijven. Voor hen is het een leuke bijverdienste. Ik begrijp ook dat een professionele tekstschrijver hogere tarieven hanteert. Het onderstaande wordt voor de duidelijkheid tijdens de sollicitatieprocedure gestuurd. Het is aan de tekstschrijver/sollicitant om hier al dan niet mee akkoord te gaan.

Afbeelding

Ik ben nu heel benieuwd welke onduidelijke mail met tarieven de vriendin van NSA heeft ontvangen.

Gesloten