LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] thuiswerk nieuws

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
coba1972
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 nov 2007 10:57

thuiswerk nieuws

Ongelezen bericht door coba1972 »

Wie heeft er ervaringen met Thuiswerknieuws??
Is dit wel goed of ook allemaal slecht???

Ik hoor het wel

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: thuiswerk nieuws

Ongelezen bericht door kanovaarder »

uit een eerdere reactie van Tattoogirl;
------------------------------------------
wij zijn sinds een paar weken lid van http://www.thuiswerknieuws.nl
kosten 19.95 Evil or Very Mad je krijgt dan toegang tot alle vacatures,maar als je dan de vacature beklijkt word je gevraagd een 0900 nummer te bellen waar je dan gemiddeld half uur aan de lijn word gehouden meet een ellenlang verhaal a 80 eurocent per minuut!!!!! Evil or Very Mad en dat is bij bijna alle advertencies die er op staan dus het kost meer gekld dan dat je er oiit zal verdienen.ik vind dit niet kunnen dus is er iemand die er ervaring mee heeft en kan hier niks tegen gedaan worden tegen dit soort oplichterij je wordt tenslotte gewoon half uur aan je telefoon gehouden en je schiet er niks mee op en als je naareen advertensie eren mail stuurd komt er nooit een reactie op je hoort nerens wat van trug maar je betaalt wel 19.95 per half jaar(en das een aanbieding dan he!!) en als elke minima dat doet verdient alleen http://www.thuiswerknieuws.nler aan en wij betalen ons scheel aan 0900 nummers en mailen sons suf naar
---------------------------------------------------------------

Dit lijkt mij duidelijk genoeg,nietwaar?

Grootvader

coba1972
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 nov 2007 10:57

Re: thuiswerk nieuws

Ongelezen bericht door coba1972 »

Ja dat lijkt mij genoeg.
Je word bedankt voor je antwoord.
Ik had eingelijk wel een vemoeden maar ik had hier nog niets gelezen over thuiswerknieuws.
Nogmaals bedankt.

Gesloten