LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] thuiswerk.tv onbetrouwbaar!

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Laurac
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 jun 2007 22:32

thuiswerk.tv onbetrouwbaar!

Ongelezen bericht door Laurac »

Deze vind je vaak in de regionale krant in mijn geval was dat het Noord Hollands Dagblad.

Ik dacht betrouwbaar, gezien het geen 0900 nummer was maar een 040. Kreeg een voicemail met keuzevragen en kon direct een 0900 nummer bellen (prijs stond er niet bij).

Ze hadden werk voor me! Verdiensten 500 euro per opdracht om autosleutels in te pakken.

Vertrouwde het zaakje niet en vroeg aan de man aan de telefoon naar het kvk nummer. Kon ie niet vinden, ook op de website niets te vinden behalve het bekende telefoonnummer voor 80 cpm.

Ze vragen telefonisch je adresgegevens, naam, sofinummer, telefoon, emailadres (waar je telkens zogenaamd reclame krijgt voor werk en hun tegen duur tarief kan bellen).

Ik stuur een mail terug om een klacht te vermelden en krijg vervolgens de mail terug want het kon niet afgeleverd worden.

Géén enkel contact mogelijk dus met thuiswerk tv en als je telefonisch je gegevens vermeld die bij mij vrij ingewikkeld zijn! Ze vragen niet eens om je te laten spellen, maargoed dat scheelt belminuten;.

thuiswerk tv houd je aan het lijntje en iedereen kan een gratis 0900 nummer aanvragen en daar lekker geld mee verdienen.

Ik hoop dat die 0900 of andere betaalde nummers eens gaan aanpakken, want het is van de zotte, dit is stelen van andere mensen!

Stelletje internetcriminelen!

Gesloten