LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door Grootvader

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
nee knikker
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2007 00:08

Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door nee knikker »

Wil graag weten of er mensen zijn die ook opgelicht zijn door onze Grootvader?
De grootvader die altijd maar commentaar heeft en zijn oordeel al klaar heeft.De grootvader die andere mensen bewust verkeerd begrijpt.
De grootvader die zonder fouten is, mensen graag kleineert. De grootvader die andere mensen graag in het kwade daglicht zet.
Grootvader verbeterd graag mensen die toevalligerwijze een taalfoutje neer zet. En zo kan ik nog wel een poosje doorgaan over deze ...... grootvader. Ik hoor het graag van jullie
Groetjes
Nee knikker

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Men leze in de rubriek forum de berichten over All Handling Middenmeer van 19 februari 2007

En........... opa doet niet aan thuiswerk.
Trouwens ook geen sms-diensten, geen webwinkeltje, zelfs geen website.
Was wel jarenlang taxichauffeur te Amsterdam op de taxi 135.
Wie daarover nog klachten heeft mag hier gerust reageren!

Grootvader
die wel zal vragen aan Tros opgelicht of zij eens willen kijken naar deze berichten.

nee knikker
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2007 00:08

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door nee knikker »

Graag grootvader dat de trosradar de berichten eens naleest vooral die van jou in het algemeen. Ongeveer 324 berichten heb jij geplaatst. Volgens mij heb jij een dag en nacht taak eraan om dat allemaal te lezen en op tezoeken. Kan je wel een tip geven is helemaal gratis ga eens wat nuttigs doen. Dat geeft je leven nog een beetje kleur. Of vraag hulp aan mensen die je daarin kan begeleiden. Want zeg nou zelf echt sporen doe je niet helemaal he? Kan jij natuurlijk niets aan doen tenslotte weet je niet beter. Vertel eens komt het door je jeugd? Misschien heb je wel een moeilijke jeugd gehad, en dat je nu een beetje los geslagen bent? Nogmaals zoek hulp!! Laat het forum zoals die bedoeld is alleen voor mensen die daadwerkelijk iets meegemaakt hebben met een bedrijf of particulier. Staat ook in de gedragsregels van de trosradar. Ach dat is waar jij kan niet goed lezen. Wat een handicap.

dolfijn50
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jan 2007 20:48

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door dolfijn50 »

hoi nee knikker
ja ik heb lkachten over grootvader je heb helemaal gelijk als ie mijn grootvader was had ik hem een koppie kleiner gemaakt haha dan was ie geen GROOTvader meer
groetjes dolfijn

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door tinne »

nou dat is weer eens een hele nieuwe....

je hoeft het niet met grootvader eens te zijn hoor. maar om nou een topic te starten met : Opgelicht door Grootvader????

Da's absurd enneh, de moeite waard voor de moderators om eens naar te kijken, dit riekt naar........eh, hoe heette dat ook alweer? Rancune en oplichters die een eigen topicje starten.

Mvrgr. Tinne

Accutron
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 dec 2005 19:32

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door Accutron »

Gaan jullie eens even snel in de hoek staan met die beschuldigingen naar Grootvader. Als je een persoonlijke vete uit wilt vechten ga dat dan a.u.b. ven ergens anders doen. :evil:

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door tinne »

ik sta dus niet alleen in deze, met dank aan Accutron

Mvrgr. Tinne

nee knikker
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2007 00:08

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door nee knikker »

.
Laatst gewijzigd door nee knikker op 14 apr 2007 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.

dolfijn50
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jan 2007 20:48

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door dolfijn50 »

mogge

het valt me wel op dat grootvader zijn gemak houd zou hij zijn lesje geleerd hebben eindelijk

groetjes dolfijn

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door D1RK »

Tinne en Grootvader dezelfde?

Nee maar ik word ook regelmatig met Gozik en Anastasia beschuldigt!
Als je ongeveer hetzelfde doet dus!

Grootvader is vaak de persoon die op gevaar wijst dat het fout zou kunnen gaan....
Iemand die alles anders ziet, normale adviezen zijn leuk, maar af en toe een waarschuwing is nooit weg.

Ook op Kassa is deze Vrije Vogel actief, en zeer populair en gewenst!

Alleen met duidelijke bewijzen mag je iemand van oplichting beschuldigen, dus noem maar eens één feit,
anders kunnen we de Topic starter beschuldigen van Smaad!

Wachtend op de keiharde bewijzen dat Opa fout is....

D1RK.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door kanovaarder »

door grootvader opgelicht. een berichtje voor onze Dolfijn 50

Nee hoor, waarom zou ik zelf reageren?
Ik wacht gewoon geduldig af.

Grootvader

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door NAK »

Wil graag weten of er mensen zijn die ook opgelicht zijn door onze Grootvader?
De grootvader die altijd maar commentaar heeft en zijn oordeel al klaar heeft.
De grootvader die andere mensen bewust verkeerd begrijpt.
De grootvader die zonder fouten is, mensen graag kleineert.
De grootvader die andere mensen graag in het kwade daglicht zet.
Grootvader verbeterd graag mensen die toevalligerwijze een taalfoutje neer zet.
En zo kan ik nog wel een poosje doorgaan over deze ...... grootvader. Ik hoor het graag van jullie
Groetjes
Nee knikker
Nee knikker,
Waar zit de oplichting in bovenstaand verhaal?

roland48
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 dec 2006 15:50

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door roland48 »

Nou neeknikker, meestal zijn zijn bijdragen correct en soms waardevol. Geef aan waar het je hier om gaat, link naar berichten, want ik begrijp je niet.

dolfijn50
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jan 2007 20:48

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door dolfijn50 »

hoi


nou zal ik dan maar reageren
grootvader bemoeit zich met dingen oftewel onderwerpen waar hij niets mee te maken heb en er dan ook niet over mee kan praten en maar onwillekeurig met iemand mee lult en een ander daardoor de grond in trapt

zoals hij mij van oplictingen beschuldigd terwijl ik dat niet doe als je er geen weet van heb hou dan je mond ik heb 3 keer duidelijk gemaakt dat ik de eigenaar niet ben maar stug vol houden dat ik mensen oplicht

ik werk ook voor thea en ik vind niet dat zij mij oplicht dus ik weet waar het over gaat en hij niet vandaar ik hoop dat het jullie nu duidelijk is

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Lieve meid.

Je bedoelt dus s m a a d .
En kijk, dat zul je dus moeten bewijzen!

Immers, ik reageer op die vele negatieve berichten over All Handling Service waarvan jij tot nu toe de enige bent die daar (verdacht) zeer positief over schrijft.

Ik ben in ieder geval wel de man die zijn vroegere bedrijfje taxi 135 durft te noemen om jou te helpen bij het stukje "wie is opgelicht door grootvader".

Immers, ik heb in die ruim 20 jaar heus wel mogelijkheden gehad.
H.V, een bekende klant van mij had ik makkelijk enkele duizenden guldens afhandig kunnen maken toen hij met zijn dronken kop een rol geld uit zijn zak liet vallen.
Even die rol onder het achterwiel geschoven had Henk V beslist niet meer geweten waar hij zijn geld verloren had en gewoon gedacht dat hij dat verzopen had.

Nee, ik was zeer tevreden als die ome Henk V mij uit eigen vrije wil zo'n 200 gulden in m'n borstzakje stopte voor een ritje van 3,50 gulden want ome Henk liet (en kon) het geld erg makkelijk (laten)rollen.

Ik heb een schoon geweten hetgeen bij (ex)collega's valt na te vragen.
en wellicht ben ik daarom extra fel in zaken waarbij minder assertive mensen het slachtoffer worden van All Handling Service-zaken zoals dat de topic van 19 maart begonnen is.

Overigens staat het elke burger in Nederland vrij om justitie te vragen eens te kijken naar zaken zoals deze.

En dit is wel echt mijn laatste bericht hierover.
'k Laat het over aan jou en de andere lezers om jouw gestarte topic verder te vullen.

Bedenk echter wel, op andere mensen die mij weleens terecht of ten onrechte op fouten wijs wordt ik niet boos.
Maar op dat Dolfijntje 50 ben ik dit wel!
En ik zal dan ook de affaire All Handling Service nauwlettend blijven volgen!


Grootvader (slot)
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 01 apr 2007 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door Toolboy »

Tjeemig de peemig wat een forum vervuiling.

Vecht deze discussie effe lekker buiten dit forum om uit

dolfijn50
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jan 2007 20:48

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door dolfijn50 »

hoi

goh grootvader mijn dochter zei al ja mam wat die grootvader betreft je moet maar eens zeggen ja de waarheid is hard en als er iemand eerlijk is dan ben jij dat wel mam en er zijn mensen die dat niet waderen de waarheid
groetjes en het kan mij helemaal niets schelen dat je boos op mij bent zit er niet mee is mijn probleem niet
groetjes

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Aan onze Dolfijn 50

Een citaat uit bovenstaand bericht:

"als er iemand eerlijk is dan ben jij dat wel mam"

Ach meid, 'k ga d'r bijna fan janke.

Grootvader

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Dolfijn! Waar ben je nou????
Ik mis je!!

Jouw heerlijke geklungel met teksten.
Jouw zalige verdedigen van misstanden!

Uniek was je.
En verbaasde je zo te zien menig forumlezer.

Joeoeoe, Hoeoeoepe.
He toe, reageer nog één keer zo lekker stom als je eerst deed of is inderdaad de politie al langs het bedrijf geweest.

Jammer.
Het jagen op oplichtertjes heeft mij veel extra kennis opgeleverd die ik in de toekomst wellicht goed kan gebruiken.

En......... dan heb je (waarschijnlijk ongewild) toch nog een goede daad verricht.

Grootvader

morninglyt
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2007 10:40

Re: Opgelicht door Grootvader

Ongelezen bericht door morninglyt »

kanovaarder

Ik hoop dat je nog vele jaren actief zult zijn op dit forum
en mensen gewoon advies geeft. Je deed en doet goede
dingen op dit forum ga zo door zeg ik zo maar.

en wat dolfijn en haar "dochtertje" betreft ze hebben
ongelijk en die dolfijn is volgens mij ook helemaal
niet eerlijk :lol: maar dat wisten we al langer :roll:

Gesloten