LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vooruitbetalen voor werk?

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
fratab2009
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 dec 2010 13:50
Locatie: Ommen

vooruitbetalen voor werk?

Ongelezen bericht door fratab2009 »

Vandaag ben ik gebeld door iemand van CouponZ, http://couponz.eu/couponz_vacatures/details.php?ad=5, en werd gevraagd, doordat ik eerder deze week mijn gegevens door heb gestuurd, wat ik van de insteek vind om op deze manier "eigen baas te zijn (lees: worden)".
Sinds een paar weken ben ik helaas zonder werk komen te zitten en solliciteer behoorlijk veel, uitzendbureaus, wervings en selectiebureaus, vacaturesites, etc. etc.

Wat mij, en mijn vrouw, eigenlijk dwars zit is dat ze bij dit soort thuiswerk vooraf geld willen vangen en dat je achteraf geld verdient bij verkopen via internet.
Hoe zit dit dan evt. met een WW-uitkering, wat moet je dan opgeven, etc. etc.

Als ik bij een werkgever werk ontvang ik na gedane arbeid gewoon loon en dat is hier niet zo.
Wie kan mij dus oa. vertellen wat ik me bij dit soort thuiswerk kan voorstellen.

Heeft iemand ervaring met CoupnZ en evt. andere thuiswerk.

Het lijkt er inmiddels op dat steeds meer van dit soort "internet bedrijven" uit de grond komen, en wellicht dat Radar hier nog eens een uitzending van kan maken. Vandaag willen veel mensen die werkloos zijn graag snel weer werken. Wellicht is het een optie dat Tros Radar dit in een uitzending kan laten tonen, of in hun andere programma Opgelicht.

Mochten mensen meer details willen horen, vraag maar.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: vooruitbetalen voor werk?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

fratab2009 schreef:Vandaag ben ik gebeld door iemand van CouponZ, http://couponz.eu/couponz_vacatures/details.php?ad=5, en werd gevraagd, doordat ik eerder deze week mijn gegevens door heb gestuurd, wat ik van de insteek vind om op deze manier "eigen baas te zijn (lees: worden)".
Sinds een paar weken ben ik helaas zonder werk komen te zitten en solliciteer behoorlijk veel, uitzendbureaus, wervings en selectiebureaus, vacaturesites, etc. etc.

Wat mij, en mijn vrouw, eigenlijk dwars zit is dat ze bij dit soort thuiswerk vooraf geld willen vangen en dat je achteraf geld verdient bij verkopen via internet.
Hoe zit dit dan evt. met een WW-uitkering, wat moet je dan opgeven, etc. etc.

Als ik bij een werkgever werk ontvang ik na gedane arbeid gewoon loon en dat is hier niet zo.
Wie kan mij dus oa. vertellen wat ik me bij dit soort thuiswerk kan voorstellen.

Heeft iemand ervaring met CoupnZ en evt. andere thuiswerk.

Het lijkt er inmiddels op dat steeds meer van dit soort "internet bedrijven" uit de grond komen, en wellicht dat Radar hier nog eens een uitzending van kan maken. Vandaag willen veel mensen die werkloos zijn graag snel weer werken. Wellicht is het een optie dat Tros Radar dit in een uitzending kan laten tonen, of in hun andere programma Opgelicht.

Mochten mensen meer details willen horen, vraag maar.

Geld betalen om geld te gaan verdienen....nee ik zou het nooit doen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: vooruitbetalen voor werk?

Ongelezen bericht door newmikey »

Dit lijkt op een éénmans-scam. De contactpersoon heeft gewoon een planet.nl emailadres. Ik zou er met een grote boog omheenlopen.

Gesloten