LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] website thuiswerk.nl betrouwbaar??

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
snarfvz
Berichten: 43
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:55
Locatie: Apeldoorn

website thuiswerk.nl betrouwbaar??

Ongelezen bericht door snarfvz »

Hallo,

Ik ben voor een kennis aan het zoeken voor thuiswerk, en nu kwam ik op de website http://www.thuiswerk.nl, het ziet er netjes uit, en niks over dat je een introductiepakket van een X aantal euro's moet bestellen.

Alleen wat mij opvalt is dat op de website geen enkel iets staat over contact leggen met de mensen van de website.

En als ik thuiswerk.nl controleer bij sidn.nl, dan is de houder van die domeinnaam ene Tonnie Derksen, en is geregistreerd bij LeaseWeb Netherlands B.V.

Ik heb al even op dit forum gegoogled naar thuiswerk, en kom een hoop nep bedrijven tegen, en mijn vermoeden is dat thuiswerk.nl ook daarbij hoort.

Wordt hier geen database van bijgehouden van al die nep "thuiswerk"bedrijven, ik merk dat Marktplaats er ook vol mee staat, en heb zelfs een idee dat Marktplaats grotendeels er aan mee werkt, want het staat vol met thuiswerk en datingsites

De kennis van mij is op zoek naar montagewerk, inpakwerk enz. geen dating (of zich voor te doen als vrouw en dan berichten van mannen beantwoorden)

alvast bedankt

mvg

Snarfvz
Laatst gewijzigd door Radar op 13 sep 2013 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aangepast door Moderator. Ongepaste taalgebruik.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: website thuiswerk.nl betrouwbaar??

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Het bedrijf biedt o.a. dit soort klussen:

Chatservice Chatten tegen betaling Chatten op datingsite met bezoekers van de site
Webcam website webcamseks Inloggen op de site en webcamseks sessies doen. U wordt hier per minuut betaald.

Dus als je dit gaat doen kunnen anderen op dit forum weer geen klagen dat de chat nep is....

snarfvz
Berichten: 43
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:55
Locatie: Apeldoorn

Re: website thuiswerk.nl betrouwbaar??

Ongelezen bericht door snarfvz »

Maar is dit bedrijf/website betrouwbaar?

Want mijn kennis is opzoek naar: inpakwerk, montagewerk, producten testen, en onder het kopje werken met de computer: Data entry, en vertaalwerkzaamheden.

Gewoon werk, en niet dat je mensen moet misleiden

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: website thuiswerk.nl betrouwbaar??

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Een fatsoenlijk bedrijf houdt zich niet bezig met die nepchatactiviteiten. Dus waarom het risico lopen dat de andere dingen die ze doen wel netjes zouden zijn?

tyna
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2013 14:52

Re: website thuiswerk.nl betrouwbaar??

Ongelezen bericht door tyna »

Thuiswerk abonnement of malafide praktijken?

Vanwege mij ziekte zit ik thuis en ik wil graag thuiswerk doen. Inpakken, montage… maakt mij niet uit.
Ik heb op een paar sites me geregistreerd maar in elk geval vragen ze eerst naar je rekeningnr. zonder enige werkvoorstel van thuiswerk te doen.

B.v. Thuiswerkbank.nl na je inschrijving vraagt meteen om te betalen, maar voor wat? - “Maandabonnement voor € 9,90” Wat voor garantie heb je dat je krijgt iets aangeboden? Volgens mijn absoluut geen garantie en ze blijven automatisch het maandelijks bedrag van je rekening afschrijven en misschien wel maanden lang. Je gaat niet verder zonder eerst te betalen !!! Er zijn meerdere sites met thuiswerk aanbiedingen welke eerst vragen om geld te betalen: “met Garantie werk binnen 6 maanden”, zonder Garantie werk binnen 1 jaar”… allemaal ONZIN en AFZETTERIJ welke bestrijden moet worden !

Thuiswekeninpakwerk.nl bied ook zulke vacatures aan en daar kan je ook miljonair van worden! Op marktplaats.nl kom je weer zulke aanbieders tegen!

Deze en soortgelijke thuiswerk aanbieders vindt ik malafide afzetterij omdat zulke vacatures horen gratis te zijn aangeboden. Je moet ook enig inzicht in hebben wat en waar is aangeboden en voor welke vergoeding !

Als je naar een uitzendbureau of CWI gaat dan betaal niet vooruit voor de inschrijving ? Je betaald ook niet vooruit om aan werk te komen?

wolly40
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2014 09:57

Re: website thuiswerk.nl betrouwbaar??

Ongelezen bericht door wolly40 »

Weet er niemand een thuiswerkorganisatie die dan wel betrouwbaar is?
Ben zelf ook op zoek,heb me ook ingeschreven bij thuiswerkbank,maar toen ik moest betalen uiteraard
niet gedaan.Is erg lastig zo.....

Gesloten