LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Club Pellikaan Almere - Dit is een leuke sportsclub

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
clubpellikaanalmere
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2019 17:30

Club Pellikaan Almere - Dit is een leuke sportsclub

Ongelezen bericht door clubpellikaanalmere »

== Nederlands ==
Vanwege mijn werk reis ik lange uren van en naar kantoor. Omdat ik GYM niet kon bijwonen, vroeg ik Pellikaan om mijn lidmaatschap nu te annuleren, zodat ik later kan terugkomen als mijn werkdruk iets minder is.

Pellikaan was niet geïnteresseerd om iets over mijn situatie te horen. Ze stuurden me een sterke e-mail om me te vertellen dat ik elke cent moet betalen tot het einde van het contract. Daarom ben ik niet geïnteresseerd om terug te keren, ook al wordt mijn werkdruk minder.

Nooit het jaarcontract ondertekenen. je kunt nooit annuleren. Pellikkan laat je elke cent betalen tot de laatste dag.

misschien kun je meedoen met het maandelijks contract. Misschien bent u op die manier vrij om te annuleren wanneer uw balans tussen werk en privé verandert.

er zijn veel GYM-clubs die vriendelijker zijn, die flexibeler zijn

== English ==
Due to my work, I am travelling long hours to and from the office. Because I could not attend GYM, I asked Pellikaan to cancel my membership for now so that I can return later when my work pressure is a little less.

Pellikaan was not interested to hear about my situation. They sent me a strong email tell me that I have to pay every cent until the end of the contract. Because of that, I am not interested to return even if my work pressure becomes less.

Never sign the year contract. you can never cancel. Pellikkan will make you pay every cent until the last day.

maybe you can join using the month-to-month contract. Perhaps that way you are free to cancel when your work-life balance changes.

there are many GYM clubs that are more friendly, that are more flexible

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Club Pellikaan Almere - Dit is een leuke sportsclub

Ongelezen bericht door mahadma »

Spam/reclame, is geen vraag.

Erthanax
Berichten: 9665
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Club Pellikaan Almere - Dit is een leuke sportsclub

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het is beslist geen reclame, integendeel!

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Club Pellikaan Almere - Dit is een leuke sportsclub

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik zou zeggen lees de voorwaarden daar zal het vast in staan

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Club Pellikaan Almere - Dit is een leuke sportsclub

Ongelezen bericht door sylvesterb »

clubpellikaanalmere schreef:
12 jan 2019 17:35
Nooit het jaarcontract ondertekenen. je kunt nooit annuleren. Pellikkan laat je elke cent betalen tot de laatste dag.
Lijkt me erg logische, je tekent een jaarcontract dat duurt een jaar wat heeft Pellikkan er mee te maken dat jouw werkdruk hoger is geworden? Is nu ook niet echt een calamiteit of iets wat niet te voorzien is.

BL2
Berichten: 4828
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Club Pellikaan Almere - Dit is een leuke sportsclub

Ongelezen bericht door BL2 »

Je sluit een jaarcontract voor een jaar lang sporten, en wil daar eerder van af. Dat lukt niet, dus dan plaats je onder de naam van het bedrijf een wraaktopic.
Heb ik het zo goed samengevat ?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Club Pellikaan Almere - Dit is een leuke sportsclub

Ongelezen bericht door renewouters »

clubpellikaanalmere schreef:
12 jan 2019 17:35
== Nederlands ==
Vanwege mijn werk reis ik lange uren van en naar kantoor.
Vanwege je werk vind je het waarschijnlijk ook logisch dat jouw werkgever zich ook gewoon aan het contract houdt....

NeoDutchio
Berichten: 12310
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Club Pellikaan Almere - Dit is een leuke sportsclub

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U hebt een contract bij uw werkgever en omdat uw werkgever het druk heeft is er geen tijd om salarissen uit te betalen. Of u begint met een jaarcontract, maar uw werkgever ziet het even niet meer zitten met u en stuurt u weg. U sluit een mobiel telefoonabonnement af voor 12 maanden, maar komt er na 6 maanden achter dat u erg weinig belt en wil van het contract af.

Wat snapt u niet aan een contract van 1 jaar? U bent deze geheel vrijwillig aangegaan en hebt vooraf kunnen nadenken over deze keuze. Waarom zou een andere partij moeten meewerken aan uw aanpassing?

Absoluut een wraaktopic wat nergens op slaat.

rvjapio
Berichten: 999
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Club Pellikaan Almere - Dit is een leuke sportsclub

Ongelezen bericht door rvjapio »

Misschien de betekenis van jaarcontract nog eens opzoeken? Daaraan vasthouden heeft niets met coulance of met uw onstandigheden te maken. Neem dan gewoon dat maandcontract dat u noemt. Dat geldt voor een maand, by the way.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Club Pellikaan Almere - Dit is een leuke sportsclub

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik denk dat de eigenaar van de sportschool dit Topic in no time kan laten verwijderen alleen al vanwege uw nickname.

BL2
Berichten: 4828
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Club Pellikaan Almere - Dit is een leuke sportsclub

Ongelezen bericht door BL2 »

clubpellikaanalmere schreef:
12 jan 2019 17:35
== Nederlands ==
Vanwege mijn werk reis ik lange uren van en naar kantoor. Omdat ik GYM niet kon bijwonen, vroeg ik Pellikaan om mijn lidmaatschap nu te annuleren, zodat ik later kan terugkomen als mijn werkdruk iets minder is.

Pellikaan was niet geïnteresseerd om iets over mijn situatie te horen. Ze stuurden me een sterke e-mail om me te vertellen dat ik elke cent moet betalen tot het einde van het contract. Daarom ben ik niet geïnteresseerd om terug te keren, ook al wordt mijn werkdruk minder.

Nooit het jaarcontract ondertekenen. je kunt nooit annuleren. Pellikkan laat je elke cent betalen tot de laatste dag.

misschien kun je meedoen met het maandelijks contract. Misschien bent u op die manier vrij om te annuleren wanneer uw balans tussen werk en privé verandert.

er zijn veel GYM-clubs die vriendelijker zijn, die flexibeler zijn

== English ==
Due to my work, I am travelling long hours to and from the office. Because I could not attend GYM, I asked Pellikaan to cancel my membership for now so that I can return later when my work pressure is a little less.

Pellikaan was not interested to hear about my situation. They sent me a strong email tell me that I have to pay every cent until the end of the contract. Because of that, I am not interested to return even if my work pressure becomes less.

Never sign the year contract. you can never cancel. Pellikkan will make you pay every cent until the last day.

maybe you can join using the month-to-month contract. Perhaps that way you are free to cancel when your work-life balance changes.

there are many GYM clubs that are more friendly, that are more flexible
Tekst veiliggesteld

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Club Pellikaan Almere - Dit is een leuke sportsclub

Ongelezen bericht door Costnix »

Het staat gewoon onderaan de tarieven. Daar staat:
* Lidmaatschappen o.b.v. 12 maanden (o.b.v. = Op Basis Van)
Blijkbaar is deze afkorting u niet bekend, gezien uw Engels verhaal onderaan.
Verder wordt in artikel 5 van de voorwaarden dit vermeld.
[url]https://nlactief.nl/nieuws/192/algemene ... arden.html[/url]

Gesloten