LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Contact formulier?

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
Kennishouder
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2019 17:38

Contact formulier?

Ongelezen bericht door Kennishouder »

Waar staat het contact formulier?
Ik wil graag contact met de beheerder omdat mijn bericht weliswaar wordt geplaatst, maar na een poosje elke keer weer verdwenen is?
En ja, het is geheel cf. de huisregels.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Contact formulier?

Ongelezen bericht door scontra »

Even scrollen naar de onderzijde van deze pagina en het aller onderste woordje dat u dan ziet staan is "contact".

BL2
Berichten: 4836
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Contact formulier?

Ongelezen bericht door BL2 »

Welkom, u bent pas een halve dag lid. Zie wel een bericht van uw hand staan, had u dan nog meer geplaatst ?

Eric Scapa
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2019 13:07

Re: Contact formulier?

Ongelezen bericht door Eric Scapa »

Ik heb een bericht geplaatst over autobedrijf Wijnne, maar zie niks terug ?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Contact formulier?

Ongelezen bericht door berndv »

of je stuurt een pb naar de forummoderatie.

1: ga naar gebruikerspaneel (rechtsboven)
2: ga naar het tabblad priveberichten
3: klik op nieuw PB
3: klik op zoek lid
4: type bij naam in radar
5: klik op de naam radar bij de zoekresultaten
6: typ uw bericht

Maar zoals al eerder terecht opgemerkt, u bent net lid, dus hoezo verdwenen berichten. Is dat met een ander account (van u)? In dat geval gaat u al tegen de huisregels in.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Contact formulier?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ts zegt dat zijn berichten verdwijnen. Dus hij zal wel eerder gepost hebben. Of hij gebruikt meerdere accounts.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Contact formulier?

Ongelezen bericht door moederslink »

Kennishouder schreef:
27 feb 2019 09:53
Waar staat het contact formulier?
Ik wil graag contact met de beheerder omdat mijn bericht weliswaar wordt geplaatst, maar na een poosje elke keer weer verdwenen is?
En ja, het is geheel cf. de huisregels.
Ik zie geen vreemde dingen :
- gisteren 26 febr om 17.38 u lid geworden
- vandaag 27 febr een 1e bericht geplaatst om 07.25 u en dat staat er gewoon nog onder : " huis & tuin "
- vandaag 27 febr een 2e bericht geplaatst om 0.9.53 u en dat staat er ook nog onder : " tips "

2 posts geplaatst en niks verwijderd , tenzij u idd ook onder een andere naam iets heeft gepost en dat wel verwijderd is 8)

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Contact formulier?

Ongelezen bericht door berndv »

Theotrucker schreef:
27 feb 2019 11:26
Ts zegt dat zijn berichten verdwijnen. Dus hij zal wel eerder gepost hebben. Of hij gebruikt meerdere accounts.
oh, vast en zeker, maar aangezien hij gistermiddag pas om 17:38 zijn account heeft aangemaakt en vanmorgen klaagt over verdwenen berichten en de forummoderatie 's avonds niet heel actief is, leek het mij niet voor de hand dat de verdwenen berichten van ditzelfde account komen.

Gesloten