Controleer kassabon Aldi!!!!

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Controleer kassabon Aldi!!!!

Ongelezen bericht door kuklos »

J. Deltoer schreef:
09 feb 2023 08:42
gisteren bij de jumbo accepteerde de automaat een jumbo statiegeldfles niet. Om nou in de rij te gaan staan voor 25 cent had ik weinig zin in. Toch weer 25 cent in mijn nadeel.
Volgende keer dat je naar de Jumbo gaat kan je de fles inleveren, of het elders proberen.

Bezorgdeburger
Berichten: 599
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Controleer kassabon Aldi!!!!

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Lowieze schreef:
08 feb 2023 21:11
Bezorgdeburger schreef:
08 feb 2023 20:39


Wel lullig dat kassanedewerker / ster daarvoor dan misschien moet opdraaien en op wordt aangesproken aan het eind van haar dienst. Al zal de foute prijs per kilo niet direct opvallen waarschijnlijk en geen kassatekort opleveren.
Maar ik vind dit niet netjes.
Ik betaal wat de kassa aangeeft, dus daar kan de caissière nooit op aangesproken worden. Bovendien denk ik dat AH dit best wel kan lijden.
Maar het blijft niet netjes. Wel klagen als je benadeeld wordt en niets zeggen als je bevoordeeld wordt. Of AH dat kan lijden is niet relevant.

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Controleer kassabon Aldi!!!!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bezorgdeburger schreef:
09 feb 2023 09:31
Maar het blijft niet netjes. Wel klagen als je benadeeld wordt en niets zeggen als je bevoordeeld wordt.
Vanwaar deze beschuldiging? Ik zie Lowiezo nergens klagen over benadeling.

Missivo
Berichten: 49
Lid geworden op: 04 jul 2022 22:12

Re: Controleer kassabon Aldi!!!!

Ongelezen bericht door Missivo »

Ik check altijd de kassabon. Bij de jumbo krijg je het artikel gratis als je bij de kassa teveel moest betalen. Bij de lidl gaat ook wwel eens iets mis, dat zeg ik dan ook, ook dat wat in mijn nadeel is. Laatst hadden ze 1 tray cola aangeslagen, ik zeg dat het er 2 zijn, dat hoorde de kassier duidelijk, hij zei komt goed en toen het uiteindelijk toch niet op de bon stond (controle buiten doordat ik binnen bezig was dat het er nog op moest) ben ik niet meer teruggegaan, dat klopt. Dan denk ik ik heb gewaarschuwd.

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Controleer kassabon Aldi!!!!

Ongelezen bericht door de auditu »

Als er een deuk in de "fles" zit, accepteert de automaat de fles soms niet. Als u de deuk eruit blaast, vaak wel. Geen moeite doen voor 25 cent, is een keuze.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Controleer kassabon Aldi!!!!

Ongelezen bericht door alfatrion »

rwolters schreef:
08 feb 2023 20:06
Dat gebeurt ook regelmatig maar dan valt het minder op.
Een fout in het voordeel van de klant gebeurt significant minder dan een fout in het nadeel van de klant.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... tal-nadeel

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Controleer kassabon Aldi!!!!

Ongelezen bericht door angel1978 »

alfatrion schreef:
09 feb 2023 12:21
rwolters schreef:
08 feb 2023 20:06
Dat gebeurt ook regelmatig maar dan valt het minder op.
Een fout in het voordeel van de klant gebeurt significant minder dan een fout in het nadeel van de klant.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... tal-nadeel
Dit zijn enkel de fouten op de kassabon. Enkele voorbeelden in dit topic geven aan dat er ook andere fouten zijn die niet op de kassabon verschijnen.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Controleer kassabon Aldi!!!!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar wel grappig dat het bij één Aldi filiaal foutloos was.

16again
Berichten: 16035
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Controleer kassabon Aldi!!!!

Ongelezen bericht door 16again »

angel1978 schreef:
09 feb 2023 12:34
Dit zijn enkel de fouten op de kassabon. Enkele voorbeelden in dit topic geven aan dat er ook andere fouten zijn die niet op de kassabon verschijnen.
??
Dit topic gaat toch juist over verkeerde prijzen in de kassa's , al dan niet in het nadeel van de consument?

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Controleer kassabon Aldi!!!!

Ongelezen bericht door Nijogeth »

J. Deltoer schreef:
09 feb 2023 08:42
gisteren bij de jumbo accepteerde de automaat een jumbo statiegeldfles niet. Om nou in de rij te gaan staan voor 25 cent had ik weinig zin in. Toch weer 25 cent in mijn nadeel.
Ik moet je zeggen dat ik totaal geen fan ben van de nieuwe statiegeld apparaten van Jumbo. Deze hebben ze sinds statiegeld op flesjes is ingevoerd en werken op de barcode. Maar, dat doen ze in elke supermarkt. Geen barcode, kun je de fles niet inleveren.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Controleer kassabon Aldi!!!!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Was het dan geen oud klein flesje? Zonder statiegeld?

Anders op naar de klantenservice en je rechten opeisen. :lol: :mrgreen:

Plaats reactie