LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eneco ketelonderhoud door onderaannemer Roamler?

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
Gijs van Oostveen
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2021 20:42

Eneco ketelonderhoud door onderaannemer Roamler?

Ongelezen bericht door Gijs van Oostveen »

Ik heb in september 2020 een enecoketelcomfort contract afgesloten bij Eneco. Bevestiging door Eneco per e-mail op 7 2020.
Eind september ontving ik een brief om een afspraak te maken voor de eerste onderhoudsbeurt in de periode tussen 12 oktober en 8 november of online of telefonisch. Online bleek dit echter onmogelijk en telefonisch werd op 30 sept bevestigd dat dit niet kon. Ik moest 6 weken wachten op een nieuwe uitnodiging.
9 oktober volgt een nieuwe brief met het verzoek om een afspraak in te plannen. Dit blijkt nog steeds niet te kunnen na telefonisch contact met Eneco.
Op 19 november, 17 december, 22 december, 31 december 2020 en op 12 januari 2021 steeds hetzelfde antwoord van Eneco: we zullen een e-mail sturen naar onze onderaannemer Roamler en deze neemt “vandaag/uiterlijk over twee dagen/binnen een week” contact met u op.
Er lijkt echter geen enkele link te bestaan tussen de service desk van Eneco en de uitvoering door Roamler want tot een afspraak om onderhoud te plegen is het nog steeds niet gekomen.

Googelen op Roamler leert bovendien dat het geen installatie bedrijf is maar een internet platform voor ondernemers die in kunnen schrijven op werkzaamheden. Eneco lijkt hiermee geen enkele invloed te kunnen uitoefenen op de uitvoering van werkzaamheden noch op de kwaliteit hiervan.

Aangezien ik eind vorig jaar bijna dagelijks reclame op de radio hoorde om een ketel onderhoudscontract bij Enenco af te sluiten kan het niet anders dan dat velen dezelfde ervaring hebben als ik: wel betalen voor het contract maar onmogelijk om een onderhousbeurt te laten uitvoeren.

Wie o wie kan helpen om hier enige voortgang in te krijgen

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Eneco ketelonderhoud door onderaannemer Roamler?

Ongelezen bericht door Jablan »

Wil je het contract ontbinden of een onderhoudsafspraak?

jhogaarts
Berichten: 135
Lid geworden op: 25 aug 2008 16:32

Re: Eneco ketelonderhoud door onderaannemer Roamler?

Ongelezen bericht door jhogaarts »

Tip: ga naar de lokale installateur / loodgieter die zijn vaak veelal goedkoper met hun storings/onderhoud abonnement.

ellenamstelveen
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 dec 2014 10:48

Re: Eneco ketelonderhoud door onderaannemer Roamler?

Ongelezen bericht door ellenamstelveen »

Wij hebben dezelfde ervaring. Het lukt ons niet om een afspraak te maken en ze komen geen enkele belofte na. Wij zijn toch niet de enigen! Zo frusterend om steeds weer te moeten bellen.

Gesloten