LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "Gratis" is nooit gratis, hoogstens "extra"

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: "Gratis" is nooit gratis, hoogstens "extra"

Ongelezen bericht door witte angora »

Volgens mij ben jij voor niks naar school gegaan...

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: "Gratis" is nooit gratis, hoogstens "extra"

Ongelezen bericht door Revoked »

Als de tweede gratis is...geef ik meestal de eerste terug.
Verder lees ik eerst de voorwaarden eer ik overga tot aankoop.

Berteman
Berichten: 476
Lid geworden op: 24 mei 2017 18:05

Re: "Gratis" is nooit gratis, hoogstens "extra"

Ongelezen bericht door Berteman »

‘Gratis’ bestaat echt niet.

De ‘1+1gratis’ aanbiedingen van de grootgrutters zijn zonder uitzondering de (veel te) dure A-merken.

Een flacon allesreiniger van € 0.59 van de Action doet kwalitatief niet onder voor een fles Andy van € 2.39. Het komt allemaal uit de zelfde fabriek en wie gelooft dat de ‘essentiële oliën’ in de Andy essentieel zijn voor een goed schoonmaak resultaat... tja. Die geloven dus ook, dat de supermarkt en een fles Andy zomaar gratis weggeven...

Berteman
Berichten: 476
Lid geworden op: 24 mei 2017 18:05

Re: "Gratis" is nooit gratis, hoogstens "extra"

Ongelezen bericht door Berteman »

Berteman schreef:
20 mar 2021 23:50
‘Gratis’ bestaat echt niet.

De ‘1+1gratis’ aanbiedingen van de grootgrutters zijn zonder uitzondering de (veel te) dure A-merken.

Een flacon allesreiniger van € 0.59 van de Action doet kwalitatief niet onder voor een fles Andy van € 2.39. Het komt allemaal uit de zelfde fabriek en wie gelooft dat de ‘essentiële oliën’ in de Andy essentieel zijn voor een goed schoonmaak resultaat... tja. Die geloven dus ook, dat de supermarkt en een fles Andy zomaar gratis weggeeft...

Moneyman
Berichten: 30039
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: "Gratis" is nooit gratis, hoogstens "extra"

Ongelezen bericht door Moneyman »

Berteman schreef:
20 mar 2021 23:50
‘Gratis’ bestaat echt niet.

De ‘1+1gratis’ aanbiedingen van de grootgrutters zijn zonder uitzondering de (veel te) dure A-merken.
In 1 woord: onzin.

Nijogeth
Berichten: 9968
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: "Gratis" is nooit gratis, hoogstens "extra"

Ongelezen bericht door Nijogeth »

En wat is er mis met die a-merken? Als je die er eentje voor niets bij krijgt, dan is dat toch alsnog gratis?

Gesloten