LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inloggen bij UWV en Google Chrome

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Inloggen bij UWV en Google Chrome

Ongelezen bericht door witte angora »

Een weetje voor anderen die hiermee te maken kunnen krijgen:

Net had ik wat documenten nodig uit 'MijnUWV'. Het inloggen bij Google Chrome lukte niet; ik kon niet op de inlogpagina komen. Navraag bij het UWV leerde dat er sinds een aantal dagen meer klachten binnen waren gekomen. Er is kennelijk een update van Google Chrome geweest. Sommige mensen kunnen wel inloggen, anderen niet.

Het advies is om voorlopig via een andere browser (Firefox of Microsoft Edge) in te loggen. Alle andere mogelijkheden, zoals browser schoonmaken, zijn door anderen al geprobeerd, zonder succes. Je Digid-gegevens zoals het in Chrome is opgeslagen kun je overigens in je Google-account wel gewoon bekijken en overzetten naar een andere browser.

Redfloor
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 mar 2013 15:08

Re: Inloggen bij UWV en Google Chrome

Ongelezen bericht door Redfloor »

Dan log je toch voorlopig via een andere browser in? Ik heb dit heel regelmatig met bepaalde sites... En over een tijdje kan je vast weer met Chrome inloggen.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Inloggen bij UWV en Google Chrome

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat is inderdaad het advies wat gegeven is. ;) De papieren heb ik intussen al. Dat ik dit topic heb geopend is omdat het vrij nieuw is, en je pas achter de oorzaak kunt komen als je het UWV belt. Maar 's avonds is het UWV al niet bereikbaar, om wat te noemen.

Gesloten