Koopjesklapper.nl: nooit iets ontvangen en nul contact

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
Ende
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2021 14:17

Koopjesklapper.nl: nooit iets ontvangen en nul contact

Ongelezen bericht door Ende »

Ik heb 9 april een bestelling geplaatst en betaald bij Koopjesklapper.nl
Na diverse pogingen/mailtjes krijg ik geen contact of antwoorden op de vraag waar mijn bestelling blijft. Na de betaling ook nooit een bestelnummer of bevestiging ontvangen.
De site bevat geen telefoonnummer, slechts een emailadres: [email protected].
Ik denk, dat ik mijn geld kwijt ben, maar wil hierbij een ieder waarschuwen om niets te kopen via deze site.

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Koopjesklapper.nl: nooit iets ontvangen en nul contact

Ongelezen bericht door henk51 »

Om ervoor te zorgen dat wij eerlijke prijzen kunnen vragen voor onze producten, hebben wij er voor gekozen om de producten direct vanuit de leverancier naar u toe sturen. Dit helpt ons enorm te besparen op opslag-, transport-, en verpakkingskosten (ook in het kader van duurzaamheid). Hierdoor kunnen wij de hipste tuinartikelen aanbieden voor een eerlijke prijs.

Bij deze zin gaan alle kerkklokken luiden.

Alles komt hopelijk als gelijkend artikel van Ali
De van voor prijzen zijn uit een hele brede duim gezogen.
B.v. ijskrabber van 50 voor 24.95 euro hun betalen bij Ali nog geen 2 euro
Haarborstel van 40 voor 19.95 euro bij Ali nog geen 2 euro
Ik vind dit geen eerlijke prijzen maar woekerprijzen

De klappers zijn voor de dropshipper .
Als u toch dat artikel wilt hebben bestel dan zelf bij Ali.

Als u naar Mr Visser zou kijken dan had u regelmatig uw soort kopers ter zitting gezien.
Ook kranten consumenten programmas hebben al tientalle items eraan besteed.
Kassa en Radar forum bevatten honderden waarschuwingen maar vrijwel niemand leest ze jammer genoeg.
Men weet ze alleen te vinden als het kwaad al geschied is,

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Koopjesklapper.nl: nooit iets ontvangen en nul contact

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ga eens gezellig langs in Houten.

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Koopjesklapper.nl: nooit iets ontvangen en nul contact

Ongelezen bericht door Jablan »

Vandaag 17 mei. Dat is de 137e dag van dit jaar. Zitten we al op 137 onderwerpen over dropshippers dit jaar?

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Koopjesklapper.nl: nooit iets ontvangen en nul contact

Ongelezen bericht door juliomariner »

Waarschijnlijk al meer.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Koopjesklapper.nl: nooit iets ontvangen en nul contact

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ende schreef:
17 mei 2021 14:58
Ik denk, dat ik mijn geld kwijt ben, maar wil hierbij een ieder waarschuwen om niets te kopen via deze site.
Bedankt voor uw waarschuwing. Maar wat heeft u gedaan met de honderden waarschuwingen voor u? De tel ben ik kwijt, maar in de eerste 3 maanden van dit jaar kwam er dagelijks een waarschuwing voor een dropshipper. Afgelopen jaar waren het bijna 200 waarschuwingen. En toch helpt dat helemaal niets.

Zoals al gezegd, er zal ooit wel iets gaan komen, wanneer en wat is onzeker. Ook voor u is het leergeld om niet zomaar ergens te gaan bestellen.

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Koopjesklapper.nl: nooit iets ontvangen en nul contact

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik denk inderdaad dat je je geld kwijt bent.

Je kunt aangifte doen bij politie, en een melding maken bij https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm . Creditard wordt niet geaccepteerd op die site, en geen adres waardoor een deurwaarder niet weet waar hij moet zijn.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Koopjesklapper.nl: nooit iets ontvangen en nul contact

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Adres staat gewoon bij de AV.

rvjapio
Berichten: 994
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Koopjesklapper.nl: nooit iets ontvangen en nul contact

Ongelezen bericht door rvjapio »

Wel een mooie naam..koopjesklapper. De oorzaak wijst zich vanzelf. 1+1 gratis, te gretig, niet nadenken, 2000 andere ervaringen niet lezen, goed in de slappe was, geld weggooien nooit een probleem - tot nu, veel ervaring met online kopen - tot nu, het zag er zo betrouwbaar uit, opeens zie ik allemaal negatieve ervaringen, volgens mij ben ik belazerd. Het resultaat: YES.

sylvesterb
Berichten: 5047
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Koopjesklapper.nl: nooit iets ontvangen en nul contact

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Seinhuis schreef:
17 mei 2021 18:40
Ik denk inderdaad dat je je geld kwijt bent.

Je kunt aangifte doen bij politie, en een melding maken bij https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm . Creditard wordt niet geaccepteerd op die site, en geen adres waardoor een deurwaarder niet weet waar hij moet zijn.
Denk het niet, zoals bekend is er door Corona wat langere levertijden vanuit China. Heb niet de indruk dat de site van een oplichter is hij heeft zijn KvK netjes op de site staan.

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Koopjesklapper.nl: nooit iets ontvangen en nul contact

Ongelezen bericht door D34M0N »

Ende schreef:
17 mei 2021 14:58
De site bevat geen telefoonnummer, slechts een emailadres: [email protected].
Je zag dit en toch ging je daar wat bestellen? Waarom? Ik wil niet vervelend doen, maar je hebt dit echt volledig aan jezelf te danken. Er zijn al duizenden topics over dropshippers, waarom denk je dat jouw topic enig verschil maakt?

Nog even een bonus tip: als iemand belt die beweert dat die jou goedkope energie aan kan bieden, zeg dan dat je geen interesse hebt en verbreek de verbinding.

Gesloten