LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontevreden over customized sneakers

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
IngeOttenhoff
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2020 14:44

Ontevreden over customized sneakers

Ongelezen bericht door IngeOttenhoff »

Ik heb customized sneakers laten maken.
Ik heb vooruit betaald maar nu ben ik absoluut niet te spreken over hoe het gemaakt is, het is slordig, niet afgewerkt, rafels, lelijk gestikt,. Ik heb dit laten zien bij een ander soortgelijk bedrijf en die zijn geschrokken van wat ze zagen.
Nu wil ik mijn geld terug. Het bedrijf zegt dat er in de Algemene voorwaarden staat dat ze niet doen aan geld teruggave maar willen wel een nieuw paar maken zonder extra kosten..
Ik wil dus geen nieuw paar maar mijn geld terug,. Ik ben van mening dat ze niet voldoen aan wat er beloofd wordt en denk dus dat ik in me recht sta om geld teruggave.
Het andere bedrijf heeft zelfs gezegd dat ik recht heb op geld teruggave aangezien het afgeleverde product niet voldoet.
Klopt het dat ik recht heb op teruggave van mijn geld en zo ja hoe krijg ik dit bedrijf zover dat ze me gaan betalen.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Ontevreden over customized sneakers

Ongelezen bericht door mahadma »

"Het andere bedrijf" kan veel zeggen. Volgens de wet en mr frank visser behoort de verkoper minimaal de kan te krijgen om zijn/haar fout te herstellen. Dus NU is ontbinden van de verkoop nog niet van toepassing. U kunt wel willen, deze vlieger gaat echter niet op.

Gesloten