LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oplichtingspogingen

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
christel.vandervis
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 dec 2018 16:19

oplichtingspogingen

Ongelezen bericht door christel.vandervis »

GEWOON EEN WAARSCHUWING : ik heb waarschijnlijk ooit eens een bestelling gedaan of op de site gesnuffeld bij bigdiscountshopper. anders kan ik niet uitleggen hoe ze aan mijn gegevens zijn gekomen. Ze sturen mij zonder dat ik een bestelling heb gedaan producten toe. Uit goed fatsoen stuur ik die dan terug op eigen kosten alhoewel ik het wettelijk mag behouden omdat er geen koopcontract is gesloten. Bigdiscountshopper is echter zo brutaal dat ze na enige tijd aanmaningen met dreigingen tot betalingen naar je sturen ondanks dat het product retour is gestuurd. Op hun facebook pagina staat een ris van soortgelijke klachten van andere slachtoffers Vandaag weer een niet besteld pakketje op eigen kosten terug gestuurd. Is er iemand die mij een advies kan geven hoe ik van dit afschuwelijke bedrijf af kan komen? Daarom een waarschuwing, ga nooit op hun reclame in, het is blijkbaar een oplichtersbedrijf! IK heb al bij meerdere instanties een klacht ingediend maar blijkbaar helpt dit niet want vanmorgen kreeg ik weer een aanmaning gestuurd. Kan men met dergelijke problemen bij de politie terecht?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: oplichtingspogingen

Ongelezen bericht door mahadma »

Wie eist bewijst, dus als u kunt bewijzen dat u niets besteld heeft en ALS u al wat ontvangen heeft dat MET BEWIJS retour gezonden heeft, stuur ze dan maar één emailtje met het bewijs dat u wat besteld EN ontvangen heeft.

Gesloten