Pas op voor Tradedwell bitcoins investeringen

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
svdb1
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2012 19:50

Pas op voor Tradedwell bitcoins investeringen

Ongelezen bericht door svdb1 »

Enige tijd geleden ingegaan op een aanbieding om via TradedWell in te stappen in bitcoins.
Dit via een vriend op facebook die hier erg enthousiast over was.
De facebook account van deze vriend bleek echter gehackt. Maar men had inmiddels wel mijn gegevens en telefoonnummer.
Onmiddellijk de bank en andere instanties gealarmeerd waardoor tot nu toe de schade zeer beperkt is gebleven.
Echter dagelijks wordt ik bestook door e-mails en telefoontjes van TradedWell.
Inmiddels heb ik meer dan 100 telefoonnummers geblokkeerd!
Wanneer ik google op dit bedrijf kom ik nagenoeg geen negatieve reacties tegen. Hoe kan dit????
Ze kunnen facebook hacken en je dagelijks bellen vanuit honderden fake telefoonnummers, dan moeten dit toch wel oplichters zijn!
Zijn wij de enige die hierin getrapt zijn???

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Pas op voor Tradedwell bitcoins investeringen

Ongelezen bericht door Sira »

1) Ik zou sowieso al niet in bitcoins investeren, omdat ik daar totaal geen verstand van heb. U misschien wel, omdat u er op bent ingegaan.
2) Vrienden op Facebook daar geloof ik niet in. In het echte leven heb je zelfs niet veel vrienden, wèl kennissen. Een echte vriendschap is gebouwd op vertrouwen en onvoorwaardelijkheid. Denk niet dat dat geldt voor Facebook-vrienden.
3) Een bedrijf uit India, dat is al bedenkelijk. U had toen al achter uw oren moeten krabben.
4) Ik maak (gelukkig) geen gebruik van Facebook, ergo, ik heb de hele app zelfs verwijderd. Ik heb dan ook geen enkele last van FOMO (Fear Of Missing Out)
5) Natuurlijk zijn dit oplichters.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Pas op voor Tradedwell bitcoins investeringen

Ongelezen bericht door kuklos »

svdb1 schreef:
03 mar 2021 19:19
Wanneer ik google op dit bedrijf kom ik nagenoeg geen negatieve reacties tegen. Hoe kan dit????
Negatieve reviews kan je laten verwijderen en veel mensen zullen uit schaamte niets zeggen.
svdb1 schreef:
03 mar 2021 19:19
Zijn wij de enige die hierin getrapt zijn???
Waarschijnlijk niet.

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Pas op voor Tradedwell bitcoins investeringen

Ongelezen bericht door 16again »

Sira schreef:
03 mar 2021 19:42
2) Vrienden op Facebook daar geloof ik niet in. In het echte leven heb je zelfs niet veel vrienden, wèl kennissen. Een echte vriendschap is gebouwd op vertrouwen en onvoorwaardelijkheid. Denk niet dat dat geldt voor Facebook-vrienden.
Kan heel goed ook real-life vriend zijn. De essentie: het account van die vriend was gehacked, en daarmee is TS getipt over lucratieve handel

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Pas op voor Tradedwell bitcoins investeringen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wat is het toch heerlijk om niet op Facebook te zitten.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Pas op voor Tradedwell bitcoins investeringen

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Wanneer ik google op dit bedrijf kom ik nagenoeg geen negatieve reacties tegen. Hoe kan dit????
Er zijn geen negatieve reacties, omdat dit soort bedrijven er voor zorgen dat er een heleboel positieve reacties zijn. Dit doen ze commissie te geven aan websites die dit verkopen, met een affiliate programma en/of ze plaatsen zelf een heleboel positieve reacties.

Als je alleen maar positieve reacties ziet, dan klopt dit niet.

Ericske52
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2021 19:33

Re: Pas op voor Tradedwell bitcoins investeringen

Ongelezen bericht door Ericske52 »

Ik word en u gelooft het nooit maar echt al 3,5 jaar bijna dagelijks gebeld door het bedrijf ik heb een blokkade lijst met wel zeker 200 telefoonnummers ze bellen vanuit Ierland, uk, Zwitserland, Duitsland, den haag, Amsterdam en zo kan ik nog ff doorgaan. Ik heb ze meerdere malen gesproken en duidelijk gezegd dat ik niets met ze te maken wil hebben. Ze gaan gewoon door. Soms 6 tot 10 keer achter elkaar. Wat zijn dit? Criminelen lijkt mij. Maar hoe kom ik er vanaf. Een nieuw nr.
Laatst gewijzigd door Ericske52 op 02 sep 2021 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Pas op voor Tradedwell bitcoins investeringen

Ongelezen bericht door Jablan »

Twee dagen lang de telefoon niet opnemen bij internationale nummers, dan houden ze een tijdje op. Na een paar maanden volgt een nieuwe poging, opnieuw twee dagen lang de telefoon uitzetten en klaar.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Pas op voor Tradedwell bitcoins investeringen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Ericske52 schreef:
02 sep 2021 19:43
Ik word en u gelooft het nooit maar echt al 3,5 jaar bijna dagelijks gebeld door het bedrijf ik heb een blokkade lijst met wel zeker 200 telefoonnummers ze bellen vanuit Ierland, uk, Zwitserland, Duitsland, den haag, Amsterdam en zo kan ik nog ff doorgaan. Ik heb ze meerdere malen gesproken en duidelijk gezegd dat ik niets met ze te maken wil hebben. Ze gaan gewoon door. Soms 6 tot 10 keer achter elkaar. Wat zijn dit? Criminelen lijkt mij. Maar hoe kom ik er vanaf. Een nieuw nr.
Een nummer nummer is een optie of alle buitenlandse nummer blokkeren en met je nieuwe nummer deze niet overal neerzetten als er geen noodzaak voor is. Vrijwel elke website vraagt om je nummer, maar stel je de vraag vooraf af of ze noodzaak hebben om je te bellen, is het antwoord nee vul dan gewoon 061234578 in.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Pas op voor Tradedwell bitcoins investeringen

Ongelezen bericht door kuklos »

sylvesterb schreef:
04 sep 2021 15:45
.......vul dan gewoon 061234578 in.
Ik vul overal dit nummer in. Net als volgens mij heel veel mensen. Doch ik heb medelijden met de persoon die echt dit nummer heeft. Die zal gek gebeld worden omdat over zijn of haar nummer ingevuld wordt. Wordt elke second gebeld.
"U had informatie opgevraagd?"
"Aaaargh, nee, niet wéér."

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Pas op voor Tradedwell bitcoins investeringen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Je kunt alle buitenlandse nummers blokkeren. Soms in de telefoon, anders je provider informeren.

Misschien is het een optie om een nieuwe telefoon nummer te vragen. De meeste providers vragen hiervoor wel een kleine vergoeding rond 5 euro.

Bij het nemen van een nieuwe abonnementen (zonder nummer behoud) krijg je ook een nieuwe nummer.

Gesloten