Bij aankoop van een Samsung telefoon was hierop een promotie met een Cashback van € 30,00.
Ik heb alle gegevens correct ingestuurd en heb nu al 4x een bericht gekregen om de barcode en factuur van aankoop in te sturen.
Nu na telefonisch overleg met een slecht Nederlands sprekende medewerker kreeg ik te horen dat hier verder niets aan te doen is.
dus weg € 30,00
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung keert nog steeds geen cashback uit
Samsung keert nog steeds geen cashback uit
Laatst gewijzigd door Radar op 12 apr 2019 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Re: Samsung keert nog steeds geen cashback uit
Dit staat op de site van Samsung met de bijzondere actievoorwaarden:
“Let op: vraag aan de verkoper om een toestel met deelnemende EAN-code. Sommige winkels verkopen uit het buitenland geïmporteerde producten in plaats van de officiële Nederlandse producten. Deze producten hebben een afwijkende EAN-code en komen niet in aanmerking voor deze Nederlandse promotie.”
Zou dat misschien de oorzaak van uw probleem kunnen zijn?
“Let op: vraag aan de verkoper om een toestel met deelnemende EAN-code. Sommige winkels verkopen uit het buitenland geïmporteerde producten in plaats van de officiële Nederlandse producten. Deze producten hebben een afwijkende EAN-code en komen niet in aanmerking voor deze Nederlandse promotie.”
Zou dat misschien de oorzaak van uw probleem kunnen zijn?