LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sinds 2010 een Nederlandse PayPal, nu opeens beperking ingevoerd

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
Basaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2021 05:23

Sinds 2010 een Nederlandse PayPal, nu opeens beperking ingevoerd

Ongelezen bericht door Basaa »

Ik heb sinds 2010 een nederlands paypal account en woon in DE. In november kon ik nog geld overmaken en ontvangen. In december kwam er opeens een beperking op mijn rekening en werd ik gevraagd paspoort en adresbewijs hoog te laten. Hoewel de status in het account opeens veranderde van "documenten in behandeling" naar "verificatie geslaagd" werd de beperking niet opgeheven. Nu kan ik mijn saldo van 1900 euro overboeken naar mijn Bankrekening . Ik heb hierover een klacht ingediend bij de klantenservice en kreeg vervolgens een bericht dat mijn account nog niet geverifieerd is wegens mijn woon adres die niet geverifieerd is en dat ik een Nederlandse adres moet verifiëren ( wat ik ook niet kan doen om dat ik in DE woon ) . Ik kan mijn tegoed van 1900 euro niet teruggeboeken naar mijn bankrekening ( Nederlandse bankrekening, werk nog in Nederland ) die is gekoppeld aan het account. Mijn berichten aan paypal hoe ik nu aan mijn geld kom worden genegeerd ( worden beantwoord met een automatische bericht wat je helemaal niks me kan ). Ben echt radeloos.... Hoop dat hier iemand mij kan helpen😢...

Misco
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 feb 2007 14:50

Re: Sinds 2010 een Nederlandse PayPal, nu opeens beperking ingevoerd

Ongelezen bericht door Misco »

Vanuit buitenland kunt u een belletje plegen met PayPal : 00 353 1 436 9033 en vanuit Nederland gratis met 0800 2659 239. Over het algemeen staat men u netjes te woord. De gebruiksvoorwaarden daar zult uiteraard wel aan moeten voldoen. In deze tijd van vertraagde communicatiesnelheid komt het wel soms aan op geduld. Veel succes toegewenst!

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Sinds 2010 een Nederlandse PayPal, nu opeens beperking ingevoerd

Ongelezen bericht door Revoked »

Ik persoonlijk heb ook goede ervaringen met bellen naar PayPal. Echter, mijn geld staat op mijn bankrekening en ligt onder het matras 😝. Ik begrijp niet goed waarom je dergelijke bedragen op PayPal zet. Zelfs Duitse banken doen het beter dan PayPal. Maar goed, daar gaat het niet over. Blijven bellen en beheerst blijven. Al begrijpen we hier ook wel dat je met wazige antwoorden je bloed aan de kook krijgt...

Senso
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 mei 2018 17:52

Re: Sinds 2010 een Nederlandse PayPal, nu opeens beperking ingevoerd

Ongelezen bericht door Senso »

Revoked schreef:
11 jan 2021 21:29
Ik begrijp niet goed waarom je dergelijke bedragen op PayPal zet.
Dat is niet wat mensen normaal gesproken doen. Je krijgt geld op Paypal gestort als je online iets verkoopt, bijv. via eBay. Zeer vervelend als je er vervolgens niet bij kan. :?

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Sinds 2010 een Nederlandse PayPal, nu opeens beperking ingevoerd

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Daarom is het slimmer deze aan de bankrekening te koppelen, dan wordt het direct erop gezet.

Gesloten