LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement tv gids AVRO

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
MeYou
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2018 15:48

Abonnement tv gids AVRO

Ongelezen bericht door MeYou »

Ik bestelde een "voordelig" abonnement op de AVRO bode. Het oude abonnement liep tot 1-3-2019. De AVRO wenste echter het abonnement per 9-2-2019 in te laten gaan en tegen mijn wensen in heb ik "dus" de eerste bode al ontvangen. Je kunt dan mailen wat je wilt; naar adressen, die je al dan niet van de AVRO op krijgt, maar hun naam is haas en ze weten van niks.
Lekker voordelig abonnement. Als klant trek je weer eens aan het kortste eind. Hoewel: misschien tòch niet, want uiteraard na dit jaarabonnement NOOIT weer een abonnement bij de AVRO!!

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Abonnement tv gids AVRO

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

MeYou schreef:
08 feb 2019 19:21
Ik bestelde een "voordelig" abonnement op de AVRO bode. Het oude abonnement liep tot 1-3-2019. De AVRO wenste echter het abonnement per 9-2-2019 in te laten gaan en tegen mijn wensen in heb ik "dus" de eerste bode al ontvangen. Je kunt dan mailen wat je wilt; naar adressen, die je al dan niet van de AVRO op krijgt, maar hun naam is haas en ze weten van niks.
Lekker voordelig abonnement. Als klant trek je weer eens aan het kortste eind. Hoewel: misschien tòch niet, want uiteraard na dit jaarabonnement NOOIT weer een abonnement bij de AVRO!!
En heeft u bij het aangaan van het abonnement ook aangegeven per wanneer u wilde ontvangen? Als u nu een actieperiode aangaat, dan gaat dat ook meteen in. Dat u schijnbaar een ander lopend abonnement heeft maakt daarvoor niet uit.
U had beter uw lopende contract kunnen uitzingen en daarna een nieuw abonnement kunnen aangaan. Of het huidige abonnement laten verlengen. Nu bent u tijdens de looptijd een tweede abonnement aan gegaan.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Abonnement tv gids AVRO

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

En volgend jaar hier nogmaals klagen dat onze Tros Kompas dagelijks zoveel geblader is!

Gesloten