Verkeerd geleverd en daarna door transporteur geweigerd

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
RRvdMeij1969
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2022 10:37

Verkeerd geleverd en daarna door transporteur geweigerd

Ongelezen bericht door RRvdMeij1969 »

Ik heb een vraag,

Ik heb een grote monitor besteld bij Megekko, daar is waarschijnlijk iets fout gegaan bij de pakbon.
Ik kreeg namelijk een racestoel oid van een andere klant en geen monitor.
Nadat ik het ontdekt had heb ik gelijk contact gelegd met het bedrijf deze zouden het een dag later gelijk weer ophalen omdat ik geen ruimte heb voor een grote doos in mijn huiskamer. Nu komt de transporteur en die weigert hem weer mee te nemen ineens is hij te zwaar. Ik heb geen ruimte om het langer te laten staan. Dus wilde ik dat ze afspraak na zouden komen en het op zouden halen.
Dit is niet gebeurd nu zit ik met een doos die weg moet en mijn bestelling niet gehad.
Wat kan ik verder nog doen om het wel netjes op te lossen ik sta bijna op het punt het pakket in de tuin te zetten waar de transporteur het ook had neergezet.

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Verkeerd geleverd en daarna door transporteur geweigerd

Ongelezen bericht door Mark1992 »

Laat Megekko een transporteur regelen die het wel meeneemt.

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Verkeerd geleverd en daarna door transporteur geweigerd

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Neem opnieuw contact op met Megekko. Hun zijn verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling.

Als het probleem niet opgelost wordt dan kan u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl. Maar gebruik dit als er echt geen andere oplossing komt uit Megakko.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Verkeerd geleverd en daarna door transporteur geweigerd

Ongelezen bericht door crazyme »

Maak je niet zo druk. Spullen buiten zetten levert alleen maar gedoe op. Laat megekko de boel regelen, dat komt vast wel goed. Het is een serieuze webshop. Opjagen en buitenproportionele eisen maakt het alleen maar lastiger en zorgt voor een hogere kans op fouten.

AadSalaad
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 apr 2011 16:28

Re: Verkeerd geleverd en daarna door transporteur geweigerd

Ongelezen bericht door AadSalaad »

Wat zijn de buitenproportionele eisen hier dan? Dat e.e.a. snel en goed geregeld wordt? Dat vind ik niet buitenproportioneel dat vind ik niet meer dan normaal!

Plaats reactie