Vicedeal.com: bestelling 'onderweg' maar site uit de lucht

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
PeterA65
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2021 11:53

Vicedeal.com: bestelling 'onderweg' maar site uit de lucht

Ongelezen bericht door PeterA65 »

Op 5 april 2021 plaats ik een bestelling bij het bedrijf Vicedeal.com, het ging om een onderdeel van een haar fhon (de vin) die gebroken was.
In de weken daarna regelmatig gecontroleerd of mijn bestelling onderweg was, en ik kon het redelijk volgen en zag op een gegeven moment dat het in Nederland was aangekomen.
Nu probeer ik de laatste dagen te bekijken waar de bestelling is gebleven, maar de website van Vicedeal is uit de lucht.
Op internet zag ik dat er veel klachten zijn over dit bedrijf, dus mijn klacht kan daar dan nog wel bij.
Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben maar erger nog het onderdeel voor de haar fhon heb ik dus ook niet.

Misschien is er nog iets aan te doen en zo ja dan hoor ik dat graag
Met vriendelijke groeten
Peter

rvjapio
Berichten: 1001
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Vicedeal.com: bestelling 'onderweg' maar site uit de lucht

Ongelezen bericht door rvjapio »

Nee, maar dat wist u al. Er is vast een paar ton binnen gehaald. Mijn tip: Tik voordat u iets bij een onbekende website koopt: 'klacht...(bedrijf). Het heeft mij al een aantal aankopen - en geld - bespaard. En geef het door want er zijn u vele honderden bedotte 'kopers' voorgegaan.

Gesloten