Wat is de snelste manier om onkruid te verwijderen?

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
breien

Re: Wat is de snelste manier om onkruid te verwijderen?

Ongelezen bericht door breien » 20 mei 2020 09:53

Landgraaf?
Wat een opluchting moet dat zijn. Een pinksterweekend zonder kabaal en drukte. Of zouden er nog festivalgangers zijn die naar Landgraaf afreizen.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 20 mei 2020 10:19

,,, tijd mijn voetpad is tussen de plavuizen onkruidvrij. Verder groeit en bloeit er van alles in mijn tuintje. Van bloeiende palmen tot rozen, pinksterbloemen, winterrozen en nog veel meer!
Pinkpop zou dit jaar vanaf 19 juni zijn geweest. Tijdens pinkpop is het altijd er gezellig. Het pinkpop terrein is op 200 meter afstand, dus gratis livemuziek in de tuin. De hele wijk is afgesloten voor auto's zonder toegangspas en dag en nacht bewaakt, dus er komen alleen maar voetgangers.
Beter een groep festivalgangers die door de straten lopen dan een groep die van een voetbalstadion afkomt.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 20 mei 2020 11:23

Verdorde tuin, komkommer? Theo sproeit zijn ambachtelijke Theo ActiGel WeedKiller® niet in de border, maar tussen de tegels. Je moet dus zoeken naar een onberispelijk onkruidvrije oprit.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens » 21 mei 2020 00:36

Heb met een schrobzaagje de graswortelbrij uit de voegen kunnen "zagen". Dat ik niet eerder op dit idee kwam. Nu alleen nog Theo's TurboMax™ ActiGel Weedkiller® in de voegen spuiten met een oude wc-eend en de klus is geklaard :)

Oh ja, en nieuw voegzand natuurlijk.

Irene van Houte

Ongelezen bericht door Irene van Houte » 21 mei 2020 08:41

Wauw wat een slechte adviezen....Bij AH een jerrycan kopen met schoonmaak azijn. In de gieter en aanvullen met water, de zelfde dag is alles bruin..Gisteren het voor gedaan vandaag schoonvegen...Hoe simpel kan het....

Morganlefay

Ongelezen bericht door Morganlefay » 21 mei 2020 08:47

Irene van Houte schreef:
21 mei 2020 08:41
Wauw wat een slechte adviezen....Bij AH een jerrycan kopen met schoonmaak azijn. In de gieter en aanvullen met water, de zelfde dag is alles bruin..Gisteren het voor gedaan vandaag schoonvegen...Hoe simpel kan het....
Op deze manier verziek je het bodemleven en groeit er nergens iets meer.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 21 mei 2020 09:05

Jammer, op 200 meters van Pinkpop geen aanleg steiger te zien op de kaart!

Kamperen en iets minder volume, als ik kaartje koop moet ik ook nog oordoppen hebben!
Voor de F1 in Zandvoort doen vele 't zelfde, een balkon met uitzicht op, verrekijker mee en mini TV voor commentaar en de standen...
en een mooie tribune, helaas ook vervallen!

Ja, evenementen vanuit luie stoel bekijken zonder dure kaartjes en ik zorg wel voor echt Bier en Pralines en zo.
En tot 2022 riepen ze gister dus voor volgend jaar plannen is nog veel te vroeg.

Plaats reactie