LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 8 daagse reis wordt 6 dagen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door dia »

Kijk ja wij moeten gewoon blij zijn dat we op vakantie kunnen.Als kind was een dagje zwembad voor ons al heel wat.Toen mijn moeder na 9 jaar ziekte stierf toen ik elf was bleef mijn vader met een puinhoop, vier kinderen en veel ziekenhuisschulden achter.
Voor ons was er geen vakantie en bij veel mensen zijn er ook nu nog problemen.
Dus acht ik mij heel gelukkig dat ik werk heb,geen schulden en ook nog lekker op vakantie kan.
En dan maar zeuren over de vertrektijden.
SCHAME ON YOU!!!!

witte angora
Berichten: 30561
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door witte angora »

dia schreef:Kijk ja wij moeten gewoon blij zijn dat we op vakantie kunnen.Als kind was een dagje zwembad voor ons al heel wat.Toen mijn moeder na 9 jaar ziekte stierf toen ik elf was bleef mijn vader met een puinhoop, vier kinderen en veel ziekenhuisschulden achter.
Voor ons was er geen vakantie en bij veel mensen zijn er ook nu nog problemen.
Dus acht ik mij heel gelukkig dat ik werk heb,geen schulden en ook nog lekker op vakantie kan.
En dan maar zeuren over de vertrektijden.
SCHAME ON YOU!!!!
Ik ga dus van het weekend weg, maar heb geen idee hoe laat ik op de camping ben, aangezien het familielid in kwestie eerst nog voor een onderzoek naar het ziekenhuis moet. :(

Over vertrektijden gesproken, en dat niet voor 8 dagen, maar voor een weekend... En toch zullen we ons vermaken, reken daar maar op. :D

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

idd ik ben ook blij dat ik weer eens weg kan,dan wel niet om het geld,maar kwa gezondheid....en dat gaat nog rot,maar toch zal ik op mijn manier genieten,reken maar :D en idd er zijn heeeeeeel veel mensen die gewoon niet eens naar het strand kunnen omdat ze geen auto hebben..laatstaan naar het buiteland

angora heel veel plezier en geniet ervan!!!

dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door dia »

Nou witte angora ik wens je een heel leuk weekend.
Geniet er maar van,er komt een tijd dat alles beter zal gaan dat was ook zo voor mijn vader.En dan besef je des temeer wat je hebt.
rozemarijntje ik wens jullie een fijne vakantie zonder pijn.

witte angora
Berichten: 30561
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door witte angora »

Rozemarijntje en dia, bedankt. :wink: Het zal zeker goed komen, ongeacht wat ik tegen kom en wat de omstandigheden zullen zijn. :( Kwestie van het negatieve los kunnen laten, en het positieve kunnen waarderen. :D

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

dank je dia ik moet nog ff wachten tot sept...maar het is precies wat angora zegt.....beetje positief ertegen aan kijken en lekker erop verheugen doet wat met je geest :D ik ben me al aan het voorbereiden en genieten zal ik...maar nog ff wachten ihihihi

maar angora geniet er heerlijk van,laat je horen hoe je hebt genoten!!!!

morundo
Berichten: 225
Lid geworden op: 12 jun 2010 21:06

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door morundo »

Wij gaan vaak weg,voor 5 soms 10 dagen,soms 8.Ik zie persoonlijke niet het probleem.De dag van vertrek is ook vakantiedag :).Wij vinden het eerlijke om op vliegveld te zijn.Wat we wel merken is dat als wij en hotel kamer hebben geboekt,en die is pas vrij na 14.00, dat omdat wij zo vroeg bij het hotel aankomen dat ook en luxer kamer krijgen die wel beschikbaar is voor 14.00.Dus extra mazzel.
Als je bedenkt, steel je vertrek om 22.00 vanuit je vakantie, en je komt in nederland om 01.00, tegen de tijd dat je thuis bent is rond (?) 2 a 3 uur, dan ga je slapen,de volgende dag ben je ook kwijt omdat je moe bent? Dan ben je ook en dag kwijt voor niets.

witte angora
Berichten: 30561
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door witte angora »

rozemarijntje schreef:dank je dia ik moet nog ff wachten tot sept...maar het is precies wat angora zegt.....beetje positief ertegen aan kijken en lekker erop verheugen doet wat met je geest :D ik ben me al aan het voorbereiden en genieten zal ik...maar nog ff wachten ihihihi

maar angora geniet er heerlijk van,laat je horen hoe je hebt genoten!!!!
Ging perfect. Hoewel ik niks met honden heb, was de bijeenkomst van de Sint-Bernardclub bijzonder gezellig. Het is dat het voor mezelf in het begin altijd moeilijk is me een houding te geven, en me open te stellen, maar ik heb toch een paar leuke mensen leren kennen. Het familielid dat mee was, is er erg door opgeknapt, en daar ging het om.

Missie ruimschoots geslaagd. :D

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@w angora

oh leuk zeg dat je het zo naar je zin hebt gehad..
ja even opstart problemen,ik ken je problemen maar toch..super dat je er ook nog leuke mensen heb leren kennen en voor jou helemaal! ik gun het je van harte!! ik wordt er gewoon vrolijk van...
weet dat je soms...een beetje...maar dit is weer even genieten en kan je weer op teren,heerlijk!

nu ik in sept ,ik kamp weer met andere problemen ,pijntje hier en daar,dingetje daar je kent het wel ;-)maar daar hebben we pillen en injecties voor en een tens..
ik ga heerlijk genieten in rome van 8 dagen volle dagen! en daarna ben ik wel 3 wk serieus uitgeschakeld,maar dat boeid me niks...ik heb het maar gehad denk ik dan!
toch?...ik moet nog ff wachten tot sept..maar goh man de tijd vliegd..ga trouwens wel vliegen niet met de auto hoor dan ben ik al kapot voor ik er ben...

@morundo

ja ik baal ook wel als we om half acht in de avond vliegen,toen ik nog niks mankeerde gingen we naar thailand maar dan is het heel anders...en dan is er ook weer veel tijd verschil...
maar ik heb het ook gehad naar cyprus om 20.00 vliegen nog een uur vertraging ja kom je de volgende dag pas aan want het is toch 4,5 uur vliegen,het is niet anders...terug is het dan rond 3 uur in de middag...nou ja okee...ook **** ik ga niet meer douchen,mijn haar zit goed,ben schoon,dus je blijft hangen in de lounge beetje winkelen nog,maar niet te zweterig worden...nou dan wordt je om 1 uur opgehaald...
ik ga liever wakker worden om 7 uur ,eten om 9 uur opgehaald worden pof vroeger en naar huis,het moet toch gebeuren die dag dus?
ja sommige balen heel erg,kan me er ook iets bij voorstellen,een kennis van me ging 8 dagen en ja ook echt rottijden dus het was maar 6 dg maar ja....

je doet er niks aan...helemaal niks...
en idd schiphol is wel leuk! beetje naar starbucks,beetje shoppen,beetje zitten vliegtuigen kijken enz...shoppen is voor mij niet goed :D kom dan met 5 luchtjes de winkel uit.....ik ben nu al zolang niet op schiphol geweest en het scheelt niks...
maar het idee he..leuk...
rdam is wel makkelijker moet ik zeggen maar stelt niks voor..douane..1 winkel waar je kan eten en drinken en 1 winkel met wat dingetjes..dat is het ..maar geen vertragingen..althans niet dat ik heb meegemaakt...

morundo
Berichten: 225
Lid geworden op: 12 jun 2010 21:06

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door morundo »

Schitterend,rome we zijn geweest in februari,openbaar vervoer is goedkoop allen je moet weten waar je de kaartjes kan kopen :)Ik hoop dat je net zo veel plezier gaat maken als wij.Rome is zeker de moeite waard om terug te gaan.Allen beetje uitkijken vanwegen de *zwervers*.Rotterdam is en kleine vliegveld,parkeer is daar ook goedkoop.

Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door Juist ja »

Theeclupje hier? Gaat niet echt meer inhoudelijk over een 8-daagse vakantie die 6 dagen wordt of wel? On topic! (lijk wel een mod. maar als niemand het doet...)

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

jeetje je mag toch wel blij voor iemand zijn ...?of ben je zo depri?
en ik geef ook antwoord over het vliegen...

@ morundo..
ja ik ben op mijn hoede,ik ben in het verleden heel veel in londen geweest en dat is net zo erg.. :D maar na jaren ga ik er weer eens uit en heerlijk ben wel benieuwd,idd ik heb al veel gelezen enz over de kaartjes,werkt allemaal beetje hetzelfde als londen.
maar laten we er maar over ophouden anders gaat er iemand zeuren..
je mag toch al niks meer in dit land en hier ook niet dus :roll:

Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door Juist ja »

rozemarijntje schreef:jeetje je mag toch wel blij voor iemand zijn ...?of ben je zo depri?
en ik geef ook antwoord over het vliegen...
Nee, ben niet depri hoor. Maar als jullie een theeclupje willen ga dan lekker naar het Yes of Viva forum. Kan je 'kleppen' wat je wilt. Lekker ouwe wijven onder elkaar.

Frank. D
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2010 18:01

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door Frank. D »

Laat die dames toch met rust ze doen geen vlieg kwaad :D

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door G7 »

Juist ja schreef:
rozemarijntje schreef:jeetje je mag toch wel blij voor iemand zijn ...?of ben je zo depri?
en ik geef ook antwoord over het vliegen...
Nee, ben niet depri hoor. Maar als jullie een theeclupje willen ga dan lekker naar het Yes of Viva forum. Kan je 'kleppen' wat je wilt. Lekker ouwe wijven onder elkaar.
Beste Juist Ja.

Als jij je hier aan stoort, waarom lees je het dan? Je bent toch niet verplicht op dit topic te komen en als je je er wel aan stoort, even een berichtje naar de moderator, voor zover die aanwezig is. :lol:

Ik zou zeggen, maak je druk om ergere dingen en bemoei je niet overal mee, want dat staat juist ja, zo oude wijferig. :oops:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

hey oud wijf...ben pas 36 hoor! praat me ff een lekker oude wijven gevoel aan ihihihihihi weet niet wat jij oud vind.?????? :D

dank je voor jullie antwoorden,het was gewoon even op angora en m..meer niet...
nee man al die forums moet er niet aandenken :D

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

En zo is weer een topic aan gort geholpen door de reismaffia, geholpen door wat meelopers die niet nadenken voor ze iets op het forum zetten en een stelletje babbelkonten die hun theekransje missen.

Gefeliciteerd reisagent 007, het is je gelukt.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

En zo is weer een topic aan gort geholpen door de reismaffia, geholpen door wat meelopers die niet nadenken voor ze iets op het forum zetten en een stelletje babbelkonten die hun theekransje missen.
Misschien moet je dit toch eens met je psychiater bespreken... :mrgreen:

Harry De Dekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 mei 2010 01:22

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door Harry De Dekker »

Daar heeft ze geen tijd voor :roll:

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: 8 daagse reis wordt 6 dagen

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

seagoing racer2 schreef: Misschien moet je dit toch eens met je psychiater bespreken... :mrgreen:
Ik heb ze allemaal gehad in mijn omgeving. Ze hebben het opgegeven :wink:

Gesloten