LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aankoop vliegtickets omgezet in "reserveringsverzoek" via eDreams

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
MSelten
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2019 20:27

Aankoop vliegtickets omgezet in "reserveringsverzoek" via eDreams

Ongelezen bericht door MSelten »

Onlangs kochten mijn vriend en ik 2 tickets via de website van eDreams. Na betaling van de tickets ontvingen wij echter een email met een zgn. reserveringsverzoek voor 2 vluchten. Ondanks dat de betaling van de tickets al was gedaan. Niet veel later ontvingen wij bericht van eDreams dat de prijs van de tickets was gestegen van 34.02 euro per ticket naar 73.98 euro..! De prijs van de reeds AANGEKOCHTE tickets was dus verdubbeld. Aan ons de keus om bij te betalen of te cancellen.. Niet eerder heb ik zo’n bizarre AANKOOP gedaan!
Laatst gewijzigd door Radar op 16 jan 2019 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Referentienummer weggehaald.

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Aankoop vliegtickets omgezet in "reserveringsverzoek" via eDreams

Ongelezen bericht door BL2 »

MSelten schreef:
14 jan 2019 20:35
Onlangs kochten mijn vriend en ik 2 tickets via de website van eDreams. Na betaling van de tickets ontvingen wij echter een email met een zgn. reserveringsverzoek voor 2 vluchten. Ondanks dat de betaling van de tickets al was gedaan. Niet veel later ontvingen wij bericht van eDreams dat de prijs van de tickets was gestegen van 34.02 euro per ticket naar 73.98 euro..! De prijs van de reeds AANGEKOCHTE tickets was dus verdubbeld. Aan ons de keus om bij te betalen of te cancellen.. Niet eerder heb ik zo’n bizarre AANKOOP gedaan!
Dreams zijn dromen.
Netjes dat ze aanbieden om te cancelen, nu nog het geld zien terug te krijgen.
Waarom de tickets niet gewoon bij de luchtvaartmaatschappij zelf bestellen maar via een tussenpersoon?
Laatst gewijzigd door Radar op 16 jan 2019 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Referentienummer weggehaald.

Gesloten