LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Basiq Air?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Isidore

Re: Basiq Air?

Ongelezen bericht door Isidore »

Wonderbaarlijke genezing van woordblindheid.

jawel

Re: Basiq Air?

Ongelezen bericht door jawel »

Voral als je taalblint bent zoals ik. Julie mogen best weten dat ik daar een traantje om gelaten heb. Maar dat intreseert de meeste waarsgijnlik niet

Gast

Re: Basiq Air?

Ongelezen bericht door Gast »

Die gedachte had ik ook isedora.Heel in het begin al en plotseling van woord blindheid genezen.Vandaar 500 jij kan er wat van zo mensen voor de gek houden,ja,dan krijg je ook wat je toekomt. Sluiten maar tros radar.!!!!!!!!!!!!

gast500

Re: Basiq Air?

Ongelezen bericht door gast500 »

Hoe kom je daar bij?.
Ik kom net op het Forum en het is al weer mis.
Ik heb de berichten van Jawel niet geschreven.
Hoe kom je bij die onzin.
Dat bedoel ik nou. Je kan niets meer zeggen.Je wordt toch niet serieus genomen en ik baal van al die lui die onder Gast zich melden.
Ik ben herkenbaar Gast500 en dat zouden er meer moeten doen.

gast500

Re: Basiq Air?

Ongelezen bericht door gast500 »

Klopt Jawel het leed van anderen is alleen maar leedvermaak voor de meesten.
Ik wens je sterkte en laat je niet in de maling nemen.
Gewoon terugslaan. :!: :!: :!:

Gast

Re: Basiq Air?

Ongelezen bericht door Gast »

Je kan nu wel boos zijn maar dat mensen in de maling worden genomen
is ook heel erg vandaar dat er vertrouwen weg is .En je krijgt dat je elkaar gaat wantrouwen wat ook een logische verklaring daarvoor isEn trouwens jawel wil zelf een slotje en ik vind het prima.Hij heeft de topic geopend en kan hem ook sluiten.Er is al wat topics gesneuveld.en er wordt aldoor als gast getekend.Ik ben ook gast.En ik ga registreren pas als alles normaal gaat.Dat had van het begin anders gemoeten,maar we varen nu eenmaal.Ik vond je regelmatig goed enje antwoorden waren verfrissend.Maar je werd ook wel eens wat reactie betreft na genoeg zoals vele overkwam nagebootst. Je antwoord klopte niet met jou voorgaande reacties.Denk daar eens aan als je boos bent.
Het gaat wel over een keer. Groetjes 500 en ben je zelf.

jawel

Re: Basiq Air?

Ongelezen bericht door jawel »

Dit alles zorg ervor dat ik ermee kap. Niet leuk meer, voral als je een hendicep hebt

gast500

Re: Basiq Air?

Ongelezen bericht door gast500 »

Ik word regelmatig in de maling genomen op het Forum.
Nou ja ik zit er niet zo mee.
Maar ben met u eens het zou anders kunnen.
Er is geen verdraagzaamheid meer onder de mensen.
Iedereen is gehaast en gestresst.
Ik denk dat het daar door komt dat mensen zo vel reageren.
Jammer maar wel waar.
Nou ik groet u en wens u toch veel forumplezier toe.

gast500

Re: Basiq Air?

Ongelezen bericht door gast500 »

Laat je niet wegpesten Jawel.
Kom nou toch.

jawel

Re: Basiq Air?

Ongelezen bericht door jawel »

Helaas wel, ja. Ik deed dit vor me plesier en vind het jammer dat ik niet geaksepteert word

Gast

Re: Basiq Air?

Ongelezen bericht door Gast »

Je word wel geaccepteerd jawel maar als je wat weten wil vraag het dan gewoon .En woordblindheid of niet gewoon doen ,er zijn zovele handiecaps en die mensen gaan ook door.Maar je vroeg zelf om een slotje nu wat wil je ????

Gesloten