LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DTI reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Elze

DTI reizen

Ongelezen bericht door Elze »

Heb je ooit van een reisburo gehoord dat NIEUW en ERVAREN is. Een beetje tegenstrijdig als je het mij vraagt. Ik weet niet wat ik hier van moet denken

gaste

Re: DTI reizen

Ongelezen bericht door gaste »

dti reizen is een turkse reisorganisatie die al een aantal jaren akties is op de duitse markt en zich nu op de nederlandse markt gaat richten, dus ze zijn wel ervaren maar nieuw in nederland

Sasja

Re: DTI reizen

Ongelezen bericht door Sasja »

Hallo,

DTI reisorganisatie is een afscheiding van GTI Duitsland en aangezien nederland al een GTI bestaat ( en in Duitsland ook) hebben ze het DTI genoemd.
Bij DTI werken mensen die van GTI vandaan komen.

ben benieuwd

Re: DTI reizen

Ongelezen bericht door ben benieuwd »

Ik ben wel benieuwd welke collega's er van GTI bij DTI werken :roll:

of het moeten personen van GTI duitsland zijn

Sasja

Re: DTI reizen

Ongelezen bericht door Sasja »

Hallo ben benieuwd,

Ik heb het idee dat je zelf bij GTI gewerkt hebt ofzo want je wilt graag namen.
Ik weet niet of je de reisreveu leest maar vorig jaar rond het eind van de zomer heeft het in de reisreveu gestaan met sowieso 1 naam van iemand die bij GTI Holland heeft gewerkt.

Groetjes Sasja

Gast

Re: DTI reizen

Ongelezen bericht door Gast »

hallo sasja,

nee reisreveu ken ik niet wel het REISREVUE....... :wink:

Sasja

Re: DTI reizen

Ongelezen bericht door Sasja »

Hallo,

Sorry voor mijn schrijffoutje maar die bedoel ik en daar heeft het allemaal ingestaan betreft DTI.
En als u de reisrevue kent dan werkt u bij een reisbureau en/of touroperator en misschien hebben jullie dan nog wel een paar oudere bladen liggen, het stond erin ergens rond de zomer ( wanneer weet ik niet precies meer maar voor oktober in ieder geval ).

Groetjes Sasja

Mr. T.

Re: DTI reizen

Ongelezen bericht door Mr. T. »

Wij hebben begin mei bij DTI travel geboekt. Prima!

Omdat ik DTI niet kon plaatsen ben ik op zoek gegaan naar informatie erover: DTI-travel is een Turks-Duitse organisatie (heet daar GTI) met een eigen vliegtuigmaatschappij (Sky-air met 5 Boeings), een eigen busbedrijf (Kayitur) in Turkije en eigen hotels (Riva-groep, ***** all-in hotels).
DTI is dit seizoen in Nederland begonnen met het aanbieden van reizen naar Turkije, de grotere reisbureaus hebben de folders nog niet maar die zullen daar wel snel volgen (vertelde Brooks mij) omdat er veel tevreden klanten van zijn. De grote reisbureaus kijken namelijk eerst de kat uit de boom voordat ze in zee gaan met onbekende organisaties.

DTI-travel heeft het duidelijk wel begrepen;
wat je aanbied moet je waarmaken.

Wij zaten in Belek in Cesars, een hotel van de Voyage-groep, en die had volgens de folder 4 sterren. Ik zou wel eens 5 sterren van die groep willen zien, de 4 sterren was al super de luxe!

De hele dag door was er eten en snacks in verschillende restaurants, de hele dag door drinken over het gehele complex, 27-jonge-mensen sterk entertainmentteam die echt vanalles organiseerden en ach.... zoek zelf maar even op de naam van het hotel en plaats. Toppie! :D
Ook de reis verliep prima en de hostess ter plaatse was vriendelijk en behulpzaam.

Ik heb het wel anders meegemaakt (travelcontact/corendon).....
Daar boeken we nooit meer want de definitie 4 sterren bij corendon staat gelijk aan 1 ster bij DTI, alleen de prijs is wel gelijk aan die van DTI.
Wij betaalden voor de volwassenen bijna 400 euro pp en mijn zoon (13 jaar) ging voor slechts 170 euro mee. Bij corendon waren we hetzelfde totaalbedrag kwijt geweest voor aanzienlijk slechtere locaties.
Nu maar wel hopen dat de standaard van DTI zo hoog blijft.

DTI-travel: aan ons het je een klant!

Gesloten