LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dutchbird

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
gast500
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 jul 2004 16:51

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door gast500 »

Volgens mij ben jij de nep Gast500.
Als ik me niet vergis is de echte gast500 53 jaar.
Maar als ik jou zo bezig zie dan kan je nooit 53 zijn.
Stop met dit kinderlijke gedoe
Ik ben idd 54 jaar oud. En als je mijn reacties kinderachtig vindt.....ik zal er maar niet op reageren....heel jammer dat een aantal zich tegen mij keert terwijl Bekkum lekker z'n gang blijft gaan TEGEN mij. Zijn reacties zijn zeker wel volwassen??? Of ben je zel Bekkum misschien en probeer je nu als gast-gast zelf mij onderuit te halen. Ik probeer er om te lachen maar soms gaat dat niet meer :cry:

AK

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door AK »

Bedankt Nel en Louis weer voor jullie reactie.

Ach, voor mij maakt het niet zoveel uit met wie we vliegen. Het was een aanbieding bij Neckermann naar Torremolinos en toevallig met Basic Air. 8 Dagen voor € 259 incl. tax en appartement.

Ik heb toendertijd weleens met Transavia met eten erbij gevlogen, maar dit vind ik ook goed. We zouden eigenlijk ook in September, maar kon niks vinden voor een redelijke prijs en deze is eind augustus dus maakt mij dat ook niet zoveel uit.

Ga ik echt volgend jaar toch de Griekse eilanden proberen. Dan gaat familie van mij bij een touroperator werken en kan ik misschien korting krijgen.(Hoop ik)

Oja, misschien kom ik QM daar nog tegen want die gaat ook vaak naar Malaga zie hij/zij. Nou wie weet? :D
8) Gr. AK Zo, ik ga nu nog even van deze mooie dag genieten.

AK

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door AK »

Nou Gast500. Van mij mag jij gerust blijven hoor! Ik weet ook niet wat sommigen tegen jou hebben. Ik maak me er niet zo druk meer over, deze reacties van sommige mensen. Als ze er plezier in hebben, gaan ze hun gang maar! Ik lig er niet wakker van!

:wink: 8) AK.

gast500
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 jul 2004 16:51

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door gast500 »

Nou, ik lig er wel wakker van....maar dan overdag, dus da's niet zo erg :D :D

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Precies? Je moet er wel bij blijven en niet in slaap sukkelen. :lol:

Ik heb net gegeten dus ga even een dutje doen in de zon en dan straks weer fit voor de rest van de avond.
Dag hoor! :wink: AK

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Nouja, daar moet s.u.k.k.e.l.e.n staan. :roll: :shock: AK

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

IS daar nog iemand?

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, wie is daar dan?

Gesloten