LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kras 'Ster??????' - vakanties

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Goof

Kras 'Ster??????' - vakanties

Ongelezen bericht door Goof »

Heeft u ook een negatieve ervaring met Kras "ster???????" vakanties? Ik boekte via hen het Hilton in Berlijn en moest voor het zwembad (dat normaliter gratis tot de standaardvoorzieningen behoort) maar liefst € 22,- per persoon per keer betalen. Op mijn correspondentie (ook een brief gericht aan de commercieel directeur) krijg ik telkens van dezelfde 'type-miep' ene Mevrouw O. Schrauwers afwimpelende antwoorden. Graag uw ervaringen met deze club.

badmeester

Re: Kras 'Ster??????' - vakanties

Ongelezen bericht door badmeester »

wat stond in de reisbeschrijving en de documentatie? Wat was dat trouwens voor een bad, 22 euro entree? dat betaal je volgens mij nog niet in de subtropische zwenparadijzen??????????????????????????? Berlijners gaan prat op Berliner Luft, niet op Berlines Wasser. Dat doen ze in Keulen met hun echt Koelnisch Wasser

theoheidinges

Re: Kras 'Ster??????' - vakanties

Ongelezen bericht door theoheidinges »

Kras biedt dan wel het Hilton goedkoop aan (noog geen € 400,- voor 4 nachten, maar heeft bij de onderhandelingen blijkbaar op de standdaardvoorzieningen moeten inleveren. Als je al niet kunt vertrouwen dat de standdaardvoorzieningen ook werkelijk standaard blijven voel ik mij ook zwaar belazerd door Kras. Ik heb niet eens een klacht ingediend, ik hoor te veel slechte verhalen over ze. Ik boek gewoon niets meer bij ze.

Caroline
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 nov 2003 12:36

Re: Kras 'Ster??????' - vakanties

Ongelezen bericht door Caroline »

Wij zijn ook een keer met kras naar Jena in Duitsland geweest,
de kamer voor 8 dagen was gratis in het Steigenberger Maxx hotel in Jena de kamer was netjes en goed, het ontbijtbuffet was ook goed,
maar s'avond kregen we worteltjes en doppertjes, de andere keer weer
iets met worteltjes en patat, dan weer een onduidelijk groentesoepje waar worteltjes en doppertjes inzaten. :(
Al met al was het een leuke vakantie , we aten op het laats maar buiten de deur, het avondeten was ronduit slecht.

maar ja, het was ook bijna voor niks voor 2 personen hebben we voor 8 dagen 301.00 euro betaald en toch zouden we het weer een keer doen.

Gast

Re: Kras 'Ster??????' - vakanties

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 29 Nov 2003 22:32 door Caroline


--------------------------------------------------------------------------------

In juli van dit jaar bij Van Voorden een nieuwe Opel Meriva gekocht, men zou mijn Becker navigatiesysteem van mijn ingeruilde auto overbouwen in de nieuwe Opel.
Ik had de nieuwe auto in ontvangst genomen en moest daaropvolgend naar Rotterdam voor een zakengesprek, echter na een half uur rijden viel het navigatiesysteem compleet met inbouwframe(dat achteraf gezien het
Dat je het kon vinden met zo'n auto. Ga er maar voorgoed wonen.

Zeurpiet.

Caroline
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 nov 2003 12:36

Re: Kras 'Ster??????' - vakanties

Ongelezen bericht door Caroline »

Ja, zodra ik mijn eerste miljoen bij elkaar heb gecasht ga ik daar ook wonen, beter 8) dan hier in Nederland :o

Nikè

Re: Kras 'Ster??????' - vakanties

Ongelezen bericht door Nikè »

Caroline, wat gaat dat ons nu aan hoe jij aan je geld komt? Laat je toch niet opnaaien door die opnaaiers, opruiers, Duchateau,s, vader en familiefiguren enz, enz!
Tjo hoor! Nikè. :roll:

ankie73vb

Re: Kras 'Ster??????' - vakanties

Ongelezen bericht door ankie73vb »

Ik ben afgelopen zomer met KRAS *** Vakantie's op vakantie gegaan.
Deze vakantie heb ik ondervonden als een *** Vakantie.
Met deze touroperator heb ik een rondreis van 2 weken gemaakt door Turkije.
De beschrijving in de reisgids en de uitvoering hiervan waren exact hetzelfde.
Doordat ik deze vakantie als zeer goed heb ondervonden ga ik zeker nog eens met deze touroperator mee.
Zo zie je maar dat het niet altijd negatief hoeft te zijn

Gast

Re: Kras 'Ster??????' - vakanties

Ongelezen bericht door Gast »

waarom ben je er niet gebleven??

albertS.

Re: Kras 'Ster??????' - vakanties

Ongelezen bericht door albertS. »

Heb een rondreis met hen gemaakt in India.
Het leek wel of Kras deze reis voor de eerste keer maakte resp. dat men deze van achter een bureau heeft samengesteld. Er klopte echt niets van het programma.Ook de info over geld etc leek nergens naar. Met enig researchwerk op internet heb je al betere informatie.Heb een uitgebreide evaluatie naar hen gestuurd. Het enige wat je hoort is een ontvangstbevestiging met de mede deling dat men er op zal terugkomen. Na 2 maanden nog niets vernomen.
Bovendien lijken de Kras vakanties in de advertenties zeer voordelig, maar uiteindelijk komt er zo veel bij dat je net zo goed naar een kwaliteitsreisbureau kunt gaan.

Gesloten