LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Martiniar, waar ben je??

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
AK

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door AK »

Bedankt voor de info over de Metaxa. Op GranCanaria kreeg je ook zoiets dergelijks na het eten. Een soort van hele zoete honing rum. En lekkerrr, zal je wel zeggen! We hadden ook een paar flessen mee naar huis genomen. Het heet Ron Miel. Ook hadden we dit jaar nog wat uit Spanje zelf, bij de slijter kunnen vinden en ook weer meegenomen.

Als je wil weten met welk een vliegtuig je gaat vliegen naar Samos, kun je dat een dag van te voren zien op de Schiphol website. Ik had dat ook gedaan met onze Martin Air vlucht naar Barcelona. Ook kan je het al zien als je naar een vlucht kijkt op die site die bv, een week voor jullie vakantie vertrekt met hetzelfde vluchtnummer en aanvlieghaven. Je kunt die vlucht dan als het ware volgen via de website of je telefoon. Maar zo belangrijk is dat toch niet of wel?

Ik zelf wil het altijd wel graag weten met wat ik vlieg. Maar dat is ook interesse erin van mij. Ik vind alles wat met vliegen te maken heeft wel leuk om te weten.

Nou, dit was het dan weer. Groetjes.... ook aan Foppe.
AK :D

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

O k A.K enze zijn er weer op diversen .Dus komen ze hier ook weer.Heerlijk ak en ik informeer wel even.Maar er is nog tijd met oad.Ik verheug me er wel op en misschien een kijkje in de cockpit.Grotjes ook voor jullie beide en ook louis en partnerLouis ben je er nog.??????Ikweet het dat het weer erg is maar ik weet niet meer wat te doen.Heel veel groetjes en maar yamas.--Nel en foppe

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Louis ik heb nog nummer 6 voor je en nog wat anders een mooie palm.Hoe klinkt dat nou. Groetjes foppe en nel

AK

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door AK »

Ha Nel.

Ik ben even op onderzoek uitgeweest op het net en ik denk dat ik weet waar jullie mee gaan vliegen.

Als julie vertrektijd 5.30 uur is, gaan jullie voor zover ik het nu zie, ook met een Airbus, type 322 van Martin Air dus. Dat is dus een vrij klein toestel met aan weerszijde 3 stoelen met totaal circa 180 personen inhoud.

Wij hadden hiermee onlangs dus ook mee gevlogen met onze Spanjereis. Het toestel van ons was een vrij nieuw toestel.

Nou, dit was het dan weer. Mvg AK 8)

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Al weer een kleine dus,daar ben ik dan heel blij mee.Dat word weer peentjes eten.Er kabn ook geen grote landen vanwege een korte baan.Maar een prachtig vliegveld en ze gaan een tweede baan aanleggen.Hardstikke bedankt alvast.Zal foppe weer blij zijn met het geknijp van mij.Voor het eerst weer met martin air mee met gehaktballen en spinazie .???Hebben ze ook cappucino .???We stappen erin en ik houd mijn mond dicht.Oke A.K mocht er uitval komen dan is er nog een pagina.Waar ik op kom. En die komt er dan op met of zonder envelopje.Heel veel groetjes van ons foppe-nel@ en de rest komt later....................Foppe-nel
.

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Wat hebben jullie tegen mij?
Bij alles wat ik zeg krijg ik een trap na.
Nu weer over de toestellen van Martin Air dat ik bij de les moet blijven.
Er staat toch niet bij wanneer wij met een groot toestel hebben gevlogen?
Dat is een aantal jaren geleden geweest naar Mallorca en dat ze nu alleen maar met kleinere toestellen vliegen op Europeese bestemmingen vliegen zal wel zo wezen.
Nou nemen jullie allemaal nog maar een Ouzo of Metaxa.
Proost :!: :!: :!:

gast500

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door gast500 »

Gast van 21.03 uur dat ben ik dus de enige echte Gast500.

Groeten aan alle vakantieliefhebbers.

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk beide gast en als jij binnen europa vlieg met martin air ga je ook met de airbus en als je verder gaat dan in die grote waar het overging. Wat wordt het voor je ????Met wat je ook doe heel veel vlieg plezier and have nice wether.

gast500

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door gast500 »

Van Hetzelfde.
:roll: :lol: :roll:

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Als je de echte ben krijg je geen trap na en ik moet ook bij de tijd blijven omdat het jaren geleden is van martin air. Dus ik moet mezelf ook bij spijkeren. Heleboel mensen doen datdat is heel gewoon. Dus gast 500 doe gewoon normaal dan doen andere het ook tegen u.Zo simpel is dat nu.Dan hou je ook vrinden over .Maar ga vliegen en maak er een fijne tijd van.O.K ????groetjes ouzo en metaxa :shock: :roll:

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

ouzo en metaxa
alias nel-foppe, moos-nel, dooby, fleur....... 8) :shock: :? :wink:

AK

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door AK »

Als jij de echte gast 500 bent, van harte welkom op deze Martin Air topic.

En Nel of ze cappucino hebben, dat weet ik niet, want toen wij onze uitgedroogde kleppers ( broodjes) en normale, maar wel lekkere koffie op hadden gingen wel alweer landen dus.

Maar vorig jaar, toen wij ook al zo vroeg weg moesten vanaf Schiphol, kregen we lekkere warme omelet als ontbijt en de terugweg als lunch een goede warme maaltijd.

Doei, doei. Gr. AK 8)

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

A.K bedankt en het maakt niet uit.Hij is niet de echte Gast 500 en ik ga naar mijn eigen site over martin air met vrienden doen.Het is safe en ieder wordt in de waarde gelaten.En het is nog gezellig ook.Ik kap ermee want dit wordt niets meer.Hij is off de topic en ik vind het wel goed zo.Eerst tweifelde ik maar nu weet ik het dat hij niet de echte is.Groetjes A.K en ik zal wel kijken maar uitkomen gaat niet meer.Tot horens waar dan ook.Maar ik ga op mijn site en word niet meer lastig gevallen door gekloonde figuren. Doei tot in de air
........Foppe en nel

Martin A.

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Martin A. »

ik ga naar mijn eigen site over martin air met vrienden doen.
Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent?

AK

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door AK »

Is goed hoor Nel. Ga lekker verder op je eigen site of forum. Ik weet soms ook hier niet meer, wie, wie is? Er zitten behoorlijk stoorzenders hier.

Dan kap ik er ook mee. Zullen sommigen ook niets erg vinden.

Het ga jullie goed en een hele fijne tijd en vakantie nog.
Mvg AK 8)

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Bedankt A.K Het was leuk maar ook vergald hier .Had visite voor wie ik olijfolie had mee genomen en gekletst en gelachen.Iedereen loop je in de maling tenemen en je weet niet wie nog wie is. Het is spijtig maar kan ook niet anders Ik zal jullie missen en wens jullie alle goeds toe en louis ook Jullie waren echt allen een fijn leven nog en maak er wat van en heel veel gezondheid toe.Mocht je in de buurt komen kom langs en we nemen wat lekkers. Louis ook lans komen voor wat lekkers.Heel veel groetjes en bedankt van : nellie en foppe Vanuit ,Amsterdam :) :( :? :wink: :roll:

gast500

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door gast500 »

Ja kijk dat bedoel ik nu.
Eerst zogenaamd aardig doen tegen mij en dan is het weer mis.
Weet je wat er aan de hand is jullie dulden geen vreemden en doen net of het Tros Forum alleen van jullie is.
Er zijn al diverse toppics door jullie toedoen op slot gegooid.
Maar gaan jullie maar lekker naar je eigen site dan kan ik niet meer lastig worden gevallen en hoeven jullie ook niet te twijvelen wie echt is of niet echt is.
Wie is echt en wie is onrecht.
Ik ben je enige echte.
Doei Doei
:cry: :cry: :cry:
PS. Volgens mij was het een Air bus jaren geleden van Martin Air.
Kan dat? Zo,n toestel met 3 stoelen aan weerszijden en een rij in het midden?

dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door dens »

Iedereen loop je in de maling tenemen en je weet niet wie nog wie is.

Heb je gelijk in, Nel. Als ierdereen zich gewoon zou registreren (is 2 seconden werk) dan zijn we hier vanaf en kunnen we diegenen die zich niet hebben geregistreerd gewoon links laten liggen. Gewoon dan niet meer op reageren en dan houden ze wel op. Dus komop iedereen: registreer en laten we het leuk houden/hebben, hier :D

Groeten van een geregistreerde Dens :D

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb de tros ook laten weten dat het verstandig is dat registreren enof inloggen het beste is en dat je dit kan voorkomen.Het is jammermaar helaas.ook jouw wil ik gedag zeggen en bedanken voor alles en verder een fijn en goed leven toe wensen.Maak er wat moois van en heel veel gezondheid in je leven .Groetjes:
Foppe en nel vanuit amsterdam

dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door dens »

Verder nog meer meegemaakt maar dat vertel ik wel een andere keer....


Ben toch erg benieuwd!
Kan altijd belangrijk zijn voor potentiële (vlieg-)vakantiegangers c.q. reisconsumenten.
St.
Ok, hier komt nog een verhaal. Gaat ook weer over Transavia jammer genoeg:

Een paar jaar geleden zijn we lekker naar Corfu geweest. Na 2 weken lol en lekker weer moesten we helaas weer naar huis. Op de luchthaven bleek al dat we vertraging hadden. Echter niemand van Transavia of afhandelingsagent te bekennen. Na uren wachten kwamen we erachter dat ons toestel nog in Amsterdam was. Het had een defecte ruitenwisser en moest eerst gerepareerd worden. Wij hadden daar alle begrip voor want we willen toch veilig vliegen, nietwaar? Waar we geen begrip voor hadden is dat we totaal geen informatie kregen, niets te eten of te drinken en er werd geen poging gedaan om ons ergens onder te brengen (het was nml. al rond een uur of 9 's-avonds). We werden na veel onderhandelen naar het Hilton Hotel gebracht voor een diner. Dat was dus goed geregeld, we hebben daar prima gegeten en dat brak de tijd ook een beetje. Ze deden dit overigens omdat er nergens meer een slaapplaats te regelen was voor alle passagiers. We hebben dus uiteindelijk op de luchthaven geslapen. 's-Ochtends hoorden we na veel aandringen dat het toestel eindelijk onderweg was naar Corfu en inderdaad na een tijdje stond het voor onze neus. Wij blij! Alleen was die blijdschap van korte duur want al snel bleek dat de bemanning al teveel vlieguren had gemaakt en dus moest uitrusten. En alweer konden we fijn een aantal uren wachten. Weer werden we naar dat Hilton Hotel gebracht om te ontbijten. Uiteindelijk na ruim 21 uur wachten en hangen konden we boarden.

Dat een toestel niet kan vertrekken door een technisch probleem en dat je daardoor ene aantal uren ergens 'vastzit' hadden en hebben wij alle begrip voor. Waar we geen begrip voor hadden is dat we terplekke geen info kregen en het gevoel kregen dat we zo'n beetje in de maling werden genomen. De catering was na veel zeuren en aandringen best in orde maar al die uren in onzekerheid is echt vreselijk! En dan op Schiphol aankomen en een standaard brief van de directeur (nog een kopietje ook) in je handen krijgen is ook een lachertje. Niet dat hij er persoonlijk had moeten staan maar met een kopietje krijg je geen beter gevoel na een slechte afsluiting van je vakantie! Jammer voor Transavia, maar dit zijn toch echt enorme minpunten.

En hebben ze hiervan geleerd? Helaas niet. Familie van ons heeft een jaar later iets soortgelijks meegemaakt....

Gesloten