LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Martiniar, waar ben je??

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door dens »

Ok, bedankt voor je tip. Ik ga Lefkas eens bestuderen! Groeten, dens

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 26 Jul 2004 13:14 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Gast van 12:30 .Volgens mij kent u griekenland ook.Ik ga met martin air.Bent u daar ook wel eens mee gegaan ???.Ik ben met transavia geweest en nu voor het eerst met martinair.
Volgens mij is bovenstaande reactie van Monica d'r moeder (van F met snor) als ik 't goed heb. Indien dat zo is, dan ken je mij ook wel van het forum. Nu iets rustiger en bovendien bezig om vakantiefilms te bewerken om op DVD te zetten.

Of ik Griekenland ken, betwijfel ik. Maar ik ben er wel eens geweest, Ik ga wel eens naar Kreta, 1x naar Karpathos geweest (waar wel eens een illegaal palmboompje vandaan komt :wink: ), drink graag een Metaxa 7* en krijg soms wel eens een glaasje Lefkas-wijn van een forumgangster :wink:

1x met Martinair en alle andere keren steeds met Transavia. Een keer zouden we met Dutchbird vliegen, bij het boeken waren de vluchtnummers (DBR....) al bekend en toen we de tickets kregen stond daar ineens Transavia.

Voor wat betreft de vlucht met Martinair hadden wij de pech dat het toestel bij vertrek al meer dan 6 uur vertraging had (Techn. probleem).
Hoewel er sprake was van inzet ander vliegtuig, bleek dat achteraf niet te kunnen omdat het vliegveld van Heraklion geen grote jongens aan kan (landingsbaan is te kort). Ja, zo kan ik de mensen ook eerst aan het lijntje houden en dan met een wel zeer goede verklaring komen dat ze wel wilden, maar dat het aan het vliegveld ligt. Probleem opgelost voor Martinair. En de passagiers? Die kregen een voucher voor een saucijzenbroodje.
Vond dit wel een heeel goedkope oplossing. Maar ja, daar doe je niets aan. Zal wel vaker voorkomen denk ik maar.

Voor de absolute rustzoeker "dens" kan ik onderstaande links aanbevelen:
www.bosmanreizen.nl en www.rossholidays.nl (zet wel even je geluid aan)

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Ook ik dacht dat het onze N.. was. En jij L...s toch? Dan ga ik ook maar ff verder als gast. Maar je weet het wel toch? Juist!!!! AK.

Ik denk N.. dat je met een Airbus gaat. En ik blijf ook zoeken voor die DC 10.

En Dens, waar je ook naar toe gaat, een prettige vakantie. Ik ben ook nog zoekende voor de eerste 2 weken van september.
:wink: AK

Heraklion

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Heraklion »

Heraklion kan zelfs 747 toestellen (jumbojets) aan en dat is momenteel nog het grootste passagierstoestel. Bij vertragingen hoor je de meest "aparte" verhalen/redenen.

In het verleden vloog Martinair in de zomer met een 747 naar o.a. Heraklion en Palma!

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Heraklion heeft een grote luchthaven en kan grote aan.Maar de martin airs 747 zitten de luiken van bagage binnen in. Eenmaal stuk duurdt het uren van vertraging om de luiken te openen.Maar verder dan al die oponthoud voel je je ellendig.Nu ga ik dan maar schiphol bekijken van de martinairs.Hopelijk gaan flappen heen en weer als we achter vleugel zitten.Dank jullie wel voor informatie enga oktober martin air in de airbus.!!!!!Nu jij nog Dens en het weer blijft mooi.Ik ga 1 okt.Mindere tijd.Meer wind.Weet iemand nog of kerosine verhoogd wordt en wanneer.?????? Voor bij betaling .Hoor er niets over..N :wink:

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Wat ik op de site van Marinair gelezen had, zou alleen de prijs (kerosine) omhoog gaan voor vluchten BUITEN Europa. En dat is per 1 juli dacht ik, al ingegaan.

Ik was ooit ook met en Martinair 747 naar Las Palmas (Gran Canaria) geweest.

:roll: AK :wink:

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Gast heraklion waarom gaan er dan zo weinig martin airs vliegen op griekenland ???Vroeger vlogen ze ook nog op malaga en ibiza en nog wat mallorca.Je ziet het nu amper.Toevallig een groot stuk vleugelgezien bij het vlegveld prevesa opweg om weer naar huis te gaan vlegen.Jammer.Is er soms een reden voor heraklion ???Ik bevat het nu pas.Weet u het misschien ???Groetjes.

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb er een keer ingezeten toen air holland aan de grond moest blijven Ze werden samen gevoegd met alle stewardessen van maatschappijen erin. Transavia K.L.M enzv.Was schitterend en zat bij de deur.Wat een mooi toestel de jumbojet..Een belefenis voor ons.Wij vertrokken vanaf heraklion naar amsterdam.Het was eenmalig.Waar zijn de vakantie gangers,zijn jullie er nog m.vr.gr. n.d.j

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

TUURLIJK zijn wij er nog! :D

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Hardstikke tof van u om dat even te laten weten. :!: :lol: Bedankt
alvast :wink:

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

n.d.j. en a.k. tuurlijk zijn we er nog, kijk af en toe mee en, zoals ik al schreef, druk bezig met vakantiefilms te bewerken om op DVD te zetten.
Griekse muziek erbij monteren etc. Gaat veel tijd inzitten om alles precies op de juiste plek te monteren. Er zitten 25 beeldjes in 1 sec. en soms komt het op één beeldje aan om bijv. muziek exact daar te laten starten of ophouden.
En daarbij: niet alle beelden gebruik je. Maar welke wel en welke niet?
Op 1 DVD gaat ca. 1 uur film (hoogste kwaliteit beeld) en ik heb bijv. 2,5 uur beeldmateriaal.
Maar goed, ik heb er lol in om te doen. Gr. Metaxa 7*

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Jammer dat we het niet kunnen zien maar heel veel maak plezier en geniet er van sterretje 7 die kan ik niet vinden op het moeder board.
Wees er zuinig op.!!!M.vr.gr..n.Vooral muziek !!!!! :wink: :roll:

dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door dens »

Begrijp ik het goed, N..? Ben je weer terug? Zo ja, WELKOM BACK :!:

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

sterretje 7 die kan ik niet vinden op het moeder board.
Kijk eens boven de 9 op het numerieke gedeelte (of is het nummerieke?? Laat dat de taalkundigen onder ons maar corrigeren :wink: ) van je toetsenbord of doe eens Shift+8 (de 8 boven de letters.
Gr. Metaxa 7*

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

O wat stom van me heb het gevonden natuurlijk zit die daar metaxa.!!
Zie je wel bedankt :oops: Moet mij gebeuren.Hij is er !maak er een mooie film van.Ook een keer van martin air die weer terug is van lang kwijt geweest.Dens hopelijk ben of kom je eruit.Succes ermee.
Metaxa hou het rustig dan komt het goed.Ook iedereen succes. :lol: :oops: :shock:

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Thank you Dens.!!!!!!!!!!N :wink: :roll:

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Metaxa een vraag mijn buurman uit lefkas stuurde een mail en de volgende kwam met 8 foto;s van ons uit lefkas..Daar zijn de foto;s .Wij kijken Geen foto;s te zien. Wat zou er mis zijn ?????N. :?: :idea:

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Oh wat jammer dan zeg. Dan heb ik ook wel eens. Stuurt iemand het èèn en ander mee, kan ik het niet openen. En ik ben op dat gebied toch ook wel een digibeet. Moet ik altijd de buurman ofzo erbij halen om me te helpen.

Nu N**, ik hoop dat het je nog lukt want dan wil je die foto,s ook graag zien hè? Zag je N**, ik kan ook de sterretjes erop krijgen. Ik doe inderdaad, shift en 8 indrukken.

Veel susses ermee en l***s jij met je filmpjes.
Mvg. AK

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Ik geloof dat er een martin air is geland en ga kijken er naar....Alles is goed me de fotos nu kwam er een paperclip mee.Voor elkaar Gelukt. Dat was het buurman was blij.Groetjes en hier ook een ster voor martin air *****

Gast

Re: Martiniar, waar ben je??

Ongelezen bericht door Gast »

Zie je wel! Alles lost zich vanzelf op, tenminste....het is te hopen dat de foto's niet oplossen :D want dan zijn de rapen gaar (halfgaar mag ook, maar is niet lekker).
Pas een artikel gelezen (in computerblad) dat foto-afdrukken van printer niet zolang houdbaar zijn. Zonlicht vervaagt de foto's binnen een paar weken als ze bijv. niet in album of achter glas zitten/liggen.
Beter is het om foto's (van digitale foto-camera) af te laten drukken bij 'n ontwikkelcentrale (via hema, dixons, kruidvat bijv.).

Trouwens dat is ook nog een hele toer. Als ik mijn film bewerkt heb, wil ik er nog een digitaal foto-album achter plakken (dit jaar voor het eerst een digitale fotocamera gekocht). Maar dat moet los van de film en aangestuurd kunnen worden via een menu als je de DVD in een DVD-speler stopt. Maar dat is juist het leuke ervan. Puzzelen en proberen. En daarbij: je bent van de straat :wink:

Tis te hopen dat de schoolvakanties weer snel afgelopen zijn, dan wordt het pas rustig hier op het forum. Want ik krijg de indruk dat de jeugd behoorlijk ligt te zieken hier. Maar dat even terzijde (nou ja, terzijde?).

Ik heb toch echt begrepen dat er op Heraklion geen grote vliegtuigen kunnen landen i.v.m. korte landingsbaan en startbaan. En eerlijk gezegd heb ik er niet zo'n verstand van, maar zover ik weet en mij is verteld heeft Martinair maar 1 type toetsel (757) die op Heraklion kan landen. Ik heb daar ook geen grote jongens gezien en als ik die startbaan/landingsbaan zie, twijfel ik toch echt of daar een Boeing 747 kan landen/starten.

Het is natuurlijk toppie dat Martinair nog steeds 'n gratis maaltijdservice hanteert. Ben benieuwd hoe lang dat nog duurt. Zal me niets verbazen als ze daar volgend jaar ook iets in gaan wijzigen.

Gr. Metaxa 7*

Gesloten