LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Naar Thailand met Oad reizen, ervaringen??

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Vakantieganger

Naar Thailand met Oad reizen, ervaringen??

Ongelezen bericht door Vakantieganger »

Heeft er iemand ervaring met een georganiseerde groepsrondreis naar Thailand met Oad reizen?
Ik ga deze zomer met Oad naar Thailand en ben benieuwd...

Bezoek

Re: Naar Thailand met Oad reizen, ervaringen??

Ongelezen bericht door Bezoek »

Probeer je vraag eens te stellen op:
www.wereldwijzer.nl

Heb je iets meer kans op serieuze antwoorden.

dens

Re: Naar Thailand met Oad reizen, ervaringen??

Ongelezen bericht door dens »

Nou, dit is toch echt een serieus antwoord:

OAD is een goede organisatie. Al een aantal malen mee op vakantie geweest. Ook een autorondreis door Thailand gemaakt (dus op "eigen houtje"). Alle hotels onderweg waren perfect. Niets mis mee. En Thailand is gewoon een geweldig vakantieland!! Veel plezier daar!

gpdavids

Re: Naar Thailand met Oad reizen, ervaringen??

Ongelezen bericht door gpdavids »

Hallo, wij hebben ervaring met veel verschillende reis organisaties. We zijn in thailand, indonesie, sri lanka, maleisie en nog veel meer landen geweest. In november vorig jaar hebben we voor het eerst een reis gemaakt met oad, naar cuba.
Dit is voor ons een geweldige ervaring geweest, oad had alles goed voor elkaar. Veel plezier dus met oad naar thailand, zal vast ook heel goed gaan.

esmee23

Re: Naar Thailand met Oad reizen, ervaringen??

Ongelezen bericht door esmee23 »

Persoonlijk heb ik zeer slechte ervaringen met oad. Voornamelijk de bereikbaarheid ter plaatse. Afgelopen zomer is mijn vriend ernstig ziek geworden op vakantie omdat ik weinig wist over de gezondheiszorg ter plekke wilde ik advies en informatie van de hostess. Na vele malen savonds snachts en sochtends gebeld te hebben kreeg ik de hostess pas smiddags te pakken. Ook bij de overige noodnummers kreeg ik geen gehoor.

Echter de accomodaties die Oad aanbiedt zijn zeer netjes en als alles ( qua gezondheid )goed gaat denk ik dat u een geweldige vakantie zult beleven.

André T

Re: Naar Thailand met Oad reizen, ervaringen??

Ongelezen bericht door André T »

Wij zijn met HOTELPLAN een 2 weekse tour door NOORD THAILAND wezen maken en de derde week uitrusten op PHUKET.Dit is onze ALLERMOOISTE vakantie tot nu toe geweest.Ik ben 62 jaar dus U begrijpt dat ik niet zomaar wat zit te kletsen.DUS GEWOON DOEN.VEEL PLEZIER.

Gesloten