LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reis sicilie met neckerman

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
val

reis sicilie met neckerman

Ongelezen bericht door val »

nooit of te nooit ga ik nog naar sicilie. Ben heel erg duur en slecht op vakantie geweest met Neckerman, (Tui en THomas Cook hotel stond ook in die gidsen); hotel fiesta garden beach: 4010 € voor 1 volwassene en 2 kinderen van 10 en 12 in halfpension voor 12 dagen, is dat gek of niet? ik dacht een mooi 4 sterren hotel aan te treffen, maar dit was een nachtmerrie; zeezicht kamer superior bleek er niet te zijn, fitness ook niet, zwembad met mensenpoep aangetroffen en tot 3 x toe door mijn kids gemeld, animatie was nog beter op een camping geweest, plastic bekers bij de bar voor een cocktail a 5 €...etcIk heb een klacht neergelegd bij reisburo nu alweer 2 maanden geleden: Tui travel in waalwijk zou het heel snel oplossen, helaas is het nu al 2 maanden geleden en ik wacht nog steeds. Consument wees gewaarschuwd... Sicilie is echt een gevaarlijke reis bestemming als je 1. geen italiaans spreekt 2. als je van een mooie strand houdt 3. als je een uitgebreid ontbijtbuffet verwacht 4. als je een vrouw bent want je wordt lastiggevallen door de obers 5.je een arme tourist bent en naief daar je overal wordt uitgekleed bij de attracties en wordt toegesnauwd 6. Palermo en andere steden vies en duur zijn enz enz Ik heb een fotoreportage van 30 tal fotos van het hotel gemaakt en van alles eromheen, het is echt een reportage waard van de tros.... Ik ben heel teleurgesteld en ga volgend jaar weer lekker naar gran canaria of costa de la luz in spanje, daar is een 4 sterren echt een 4 sterren en heb ik niet het gevoel een onwelkome gaste te zijn. reacties zijn zeker welkom.

val

Re: reis sicilie met neckerman

Ongelezen bericht door val »

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: ik kreeg vandaag een brief van neckerman maw thomas cook dat ik geen enkele schadevergoeding krijg. mevrouw j lutterman van clientenservice en kwaliteitsbewaking neckermann heeft me overal gelijk in gegeven kopie van de brief voor ieder die het wil beschikbaar maar dat pech voor mij is daar ik geen OFFICIELE KLACHTENMELDING heb ingevuld en alleen per fax vanuit vakantie bestemming en niet officieel dus lekker puh.

IK BOEK NOOIT MEER EEN REIS MET TUI NECKERMANN OF THOMAS COOK. ik ben ziedend en heb een prachtige fotoreportage over hoe je als consument door grootschalige vakantie organisaties genaaid wordt. ik wil graag een fotoreportage op eigen kosten nogmaals ter plaatse doen desnoods ernaartoe vliegen want het gaat mij niet om het geld maar om HET PRINCIPE. Het is waardeloos en slecht FIESTA HOTEL GARDEN BEACH nooit boeken dames en heren. HAd reis naar egypte geboekt ook met neckermann, ik annuleer de reis het kost mij 266 € en ik vind het best. Van mij nooit geen cent meer. Radar graag aandacht?????????

docowebmasters

Re: reis sicilie met neckerman

Ongelezen bericht door docowebmasters »

Gewoon de foto`s publiceren op een website
en direkt bij alle zoekmachines aanmelden
naam en toenaam vermelden bij de foto`s
en publiceren die handel!!!!!!!!!!!!
Lekker Neckerman,Niks ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reactie

Re: reis sicilie met neckerman

Ongelezen bericht door Reactie »

:D Ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord als het verhaal van Val. Tuurlijk is het vervelend als je vakantiebestemming tegenvalt. Maar als je van te voren beter had ingelezen dan had je geweten dat Sicilie (en daarbij heel italie) een dure bestemming is in vergelijking met Spanje...
Dat een hotel tegenvalt heeft geen betrekking op de bestemming, Sicilie is een prachtig eiland met vele culturele bezienwaardigheden. Dat je Italiaans moet kennen is ook belachelijk, misschien buiten de toeristische badplaatsen maar in alle bekende badplaatsen is mijn ervaring prima! En alle steden zijn in principe smerig, Palermo is ook niet mijn favoriet maar daarmee kan je niet alle siciliaanse steden over een kam scheren. Catania en Taormina zijn gewoonweg geweldig en SCHOON! De keuze voor zo'n dure vakantie maak je helemaal zelf en het feit dat je geen geld terug krijgt is ook weer vakantie voorbereiding. Want als jouw reisburo de ANVR reisvoorwaarden meegeeft dan staat hier duidelijk in dat je ter plaatse een klacht in moet dienen en dit staat ook vermeld in de gids van Neckermann of in ieder geval een verwijzing naar de ANVR reisvoorwaarden.

Elke andere reisorganisatie had je dit antwoord gegeven omdat er niet voor niks richtlijnen voor klachten zijn gemaakt. Dus mijn advies is GA NIET OP VAKANTIE OF LEES DE VOLGENDE KEER DE KLEINE LETTERTJES!! En een ander advies vraag aan je reisburo een uitdraai van de Toeristiek voordat je een je een accommodatie boekt!
EN dan nog een vraagje: Wat heeft TUI met Thomas Cook of Neckermann te maken. Dit is een volledig andere organisatie??!!! :twisted:

Giu
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 nov 2003 18:55

Re: reis sicilie met neckerman

Ongelezen bericht door Giu »

nou ik als ras echte siciliaan ken je vertellen dat sicilie een heel mooi eiland is...alleen je moet weten waar je zijn moet inderdaad. Ben eerlijk dat je als toerist snel genaaid wordt daarzo en als je met een vloeiend italiaans aan komt zetten ze beleefder zijn. Precies wat mijn voorganger zegt.....Catania en Taormina zijn prachtige plaatsen om erheen te gaan...maar ook de Etna excursie is mooi en San Leone met Agrigento zijn echte aanraders. Jij komt gelijk in Palermo...ja dan is dat te verwachten hoewel palermo ook de mooie kanten heeft. Mijn advies voor mensen die naar italie willen en met name naar sicilie....eet niet bij het hotel. Ga gewoon langs een pizzeria want daar betaal je voor een volle pizza gewoon € 4 a 5 euro. voor drank heb je al een fles cola van 1,5 liter voor € 2 en is het beter dan zo'n achterlijk hoteletje. Die gebruik je alleen om te slapen. Zwemmen kun je beter in de zee doen...met name Taormina en Isola Bella hebben strak blauw helder water. :D

Gesloten