LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] World Wide Holidays

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Bea

World Wide Holidays

Ongelezen bericht door Bea »

:twisted: : Vorige week een telefoontje ontvangen van W.W.Holidays, of ik een paar vragen wilde beantwoorden, na dit gedaan te hebben konden ze me een reis aanbieden naar Spanje, 1 week in een resort voor 2 personen. Ik moest wel met mijn man naar Grootebroek een presentatie bijwonen en zou dan de prijs krijgen. Wantrouwen alom. Na informatie gevonden te hebben op een forum ,bleek dat het gaat om time-sharing. Ze zullen proberen je over te halen om in te tekenen voor 5 weken verblijf in een apartement, in Zuid Spanje. Je krijgt, ook als je hier niet voor kiest een verblijf van 1 week aangeboden in Z. Spanje. Toch was er telefonisch een reis beloofd. Nu blijkt dat ze de reis niet betalen. alleen het apartement. Ik zie er vanaf om aan dit soort oplichting mee te werken.

AK

Re: World Wide Holidays

Ongelezen bericht door AK »

Beste Bea.

Daar doen jullie dan heel verstandig aan. Je hebt er inderdaad al genoeg over kunnen lezen op dit forum. Niet doen dus!
AK

Gesloten