LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WorldWideHolidays, Is het echt waar??

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Fam. Van Osch

WorldWideHolidays, Is het echt waar??

Ongelezen bericht door Fam. Van Osch »

Geachte lezers,

We hebben een telefoontje ontvangen van WorldWideHolidays te Grootebroek. We hebben een prijs gewonnen, een volledig verzorgde vakantie met ons gezin in Zuid Spanje of Gran Canaria. We hoeven alleen maar zaterdag 20 maart om 12.00 uur aanwezig te zijn op hun kantoor en een presentatie te bezoeken.

Heeft een van u ervaring met dit bureau? Is het echt waar??

Gaarne een reactie middels mail.


Met vriendelijke groet,

Roel van Osch

Gast

Re: WorldWideHolidays, Is het echt waar??

Ongelezen bericht door Gast »

Nou ja! Hoezo naiéf? Welke mail?

reislustig
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 jul 2003 20:05

Re: WorldWideHolidays, Is het echt waar??

Ongelezen bericht door reislustig »

Beste familie Van Osch,

Lees eerdere bijdragen op deze forumpagina's en trek dan uw eigen -voorlopige- consclusie....

AK

Re: WorldWideHolidays, Is het echt waar??

Ongelezen bericht door AK »

Beste fam. Van Osch.

Sorry dat mijn eerste reactie nogal fel was. Maar er staan hier al zoveel items over op dit forum. Had u eerst kunnen lezen en dan eventueel u vragen stellen. Maar zoals u ziet, heeft u al wat aanbevelingen gekregen en ik zou ook zeggen , leest dat even goed!

En anders, toch veel vakantie plezier gewenst.
AK

peter hijlk

Re: WorldWideHolidays, Is het echt waar??

Ongelezen bericht door peter hijlk »

:evil: Beste familie,

Ik ben gisteravond met hele sterke schoenen aan naar de presentatie geweest.
Ik ben er alleen heen gegaan zonder partner en wat blijkt, dan kunnen wij u niet helpen meneer, kreeg ik te horen. Want u kunt niet in uw eentje beslissen of u € 4000,= mag uitgeven!!!!
Moet ik dan iets kopen??? Ik hoef toch alleen de presentatie bij te wonen om een week gratis op vakantie te mogen??

Nee zo werkt het niet!!! Je wordt in 90 minuten helemaal suf geluld opdat je intekend voor 6 weken vakantie tegen een vooruit te betalen som van € 4000,=. Hiervoor mag je gebruik maken van hun acommodaties of je krijgt tussen de 30 en 60% korting. Dan kopmt er dus nog eens een bedrag bij je reeeds betaalde geld!!!

Mijn idee een slimme manier van time share.

Niet heen gaan is mijn advies.

Groetjes peter

AK

Re: WorldWideHolidays, Is het echt waar??

Ongelezen bericht door AK »

Een beter en duidelijker uitleg kunnen we niet krjgen. Bedankt Peter!

Mvg. AK

Gesloten