LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ArkeFly, betalen voor stoelreservering

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: ArkeFly, betalen voor stoelreservering

Ongelezen bericht door Emmy75 »

sprookje schreef: Nee hoor geen mazzel,gewoon logich redeneren.Nog niet de helft van de reiziger reserveert een stoel.De rest is gewoon slimmer :mrgreen:
Yep, en als we ons met zijn allen laten gek maken door de maatschappijen gaan steeds meer mensen een stoel reserveren waardoor bijna iedereen dat gaat doen. Met de maatschappij als hard lachende derde.

bosse bol
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 sep 2011 21:56

Re: ArkeFly, betalen voor stoelreservering

Ongelezen bericht door bosse bol »

Vlieg in Oktober met de KLM. Heb via internet geboekt en stoel gereserveerd
(kost niks extra) dus ruim twee maanden van tevoren.Vliegtuig is momenteel
al voor 3/4 vol (gereserveerd) dus ik vind het wel noodzakelijk om overboeking
te voorkomen.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: ArkeFly, betalen voor stoelreservering

Ongelezen bericht door sprookje »

Vlieg in Oktober met de KLM. Heb via internet geboekt en stoel gereserveerd
(kost niks extra)
Natuurlijk alleen omdat het gratis is,anders wordt er nog niet de helft van de stoelen gereserveerd.Dus geen appelen met peren vergelijken aub! :mrgreen:

bosse bol
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 sep 2011 21:56

Re: ArkeFly, betalen voor stoelreservering

Ongelezen bericht door bosse bol »

Vlieg in Oktober met de KLM. Heb via internet geboekt en stoel gereserveerd
(kost niks extra)


Natuurlijk alleen omdat het gratis is,anders wordt er nog niet de helft van de stoelen gereserveerd.Dus geen appelen met peren vergelijken aub!
Weet niet waar deze reactie op slaat,maar als het wel wat had gekost dan had ik het nog gedaan. Ben steeds met Arke Fly gegaan en ook steeds gereserveerd
maar ook Arke Fly is niet meer wat het geweest is.Met reserveren ben je zekerder van een plaats i.v.m. overboeking.
Stap ook eens van dat fabeltje af dat Nederlanders alleen wat doen als het gratis is.Zijn juist de Nederlanders die in het buitenland wat kopen zonder af te dingen of te zei ken.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: ArkeFly, betalen voor stoelreservering

Ongelezen bericht door sprookje »

Stap ook eens van dat fabeltje af dat Nederlanders alleen wat doen als het gratis is.Zijn juist de Nederlanders die in het buitenland wat kopen zonder af te dingen of te zei ken.
Hahaha zal wel ja,ik lig plat van 't lachen :lol:
U gelooft ook in sprookjes.hahahha.

bosse bol
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 sep 2011 21:56

Re: ArkeFly, betalen voor stoelreservering

Ongelezen bericht door bosse bol »

Hahaha zal wel ja,ik lig plat van 't lachen
U gelooft ook in sprookjes.hahahha.
Voor alle duidelijkheid heb 35 jaar in tig landen gewerkt dus weet best wat daar gebeurd.Spreek dus uit ervaring.Ik geloof dus niet in SPROOKJE(s) want dat lijkt
mij een eeuwige pessimist die alleen maar spreekt uit vakantie ervaring.

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: ArkeFly, betalen voor stoelreservering

Ongelezen bericht door wiseger »

Stoelreservering is een van de vele truukjes die low-budget maatschappijen hanteren om na de verkoop nog eens extra aan je te verdienen.

De truuk zit het erin dat niemand tijdens een reis graag naast een ander zit. Je wil gewoon graag naast je partner zitten. Normaal gaat het ook altijd zo, daar je tergelijkertijd incheckt en iedereen gewoon naast elkaar zit. Nu moet je bang zijn, dat indien je niet extra betaald, je naast een vreemde wordt gezet.

Met het online inchecken maken ze het nog bonter, daar deze instapkaarten vaak niet geaccepteerd worden en je opnieuw moet inchecken om een boardingpass te verkrijgen. Dit is mij met Arke op Curacao gebeurt waardoor ik langer dan wie dan ook in lange rijen heb moeten wachten.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: ArkeFly, betalen voor stoelreservering

Ongelezen bericht door sprookje »

Voor alle duidelijkheid heb 35 jaar in tig landen gewerkt dus weet best wat daar gebeurd.Spreek dus uit ervaring.Ik geloof dus niet in SPROOKJE(s) want dat lijkt
mij een eeuwige pessimist die alleen maar spreekt uit vakantie ervaring.
Ha ben jij er zo ene ,ik kom alle dagen met TIG mensen in aanraking en kan er degene zoals u direkt uithalen.En nee dat is geen compliment. :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: ArkeFly, betalen voor stoelreservering

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ook wij betalen voor een seat reservation voor reizen langer dan 9 uur, waarom:

lokatie in het vliegtuig
2 stoelen aan de raamkant (airbus) met bredere gang
zit graag ongestoord naast m,n partner
de E 20,- is in vergelijking met de ticketprijs bijna niets :mrgreen:

jannekesteen
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 nov 2011 23:52

Re: ArkeFly, betalen voor stoelreservering

Ongelezen bericht door jannekesteen »

Bij de KLM is de stoelreservering gratis, maar de tickets zijn vele malen duurder dan die van ArkeFly. Daar ligt het verschil.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: ArkeFly, betalen voor stoelreservering

Ongelezen bericht door plumber »

jannekesteen schreef:Bij de KLM is de stoelreservering gratis, maar de tickets zijn vele malen duurder dan die van ArkeFly. Daar ligt het verschil.
Heb ff gekeken bij Arke Fly en KLM.
Zelfde reis zelfde datum is KLM 33 € duurder
maar service KLM is stukken beter.Dus dat vele malen duurder
loopt nogal los.

Gesloten