LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arkefly vertraging

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Transavia sucks
Ga is gauw je mond spoelen!

Misschien heeft Sabena nog een stoeltje beschikbaar!

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door rene117 »

transavia is een balle bedrijf

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door G7 »

@Sprookje:

Ik denk dat dat gezichtbedrog is, want het zijn zo te zien precies dezelfde stoelen, alleen de een van stof en de ander van ( nep) leer.

@Rene:

Ik vraag me weleens af, of jij zelf ooit weleens hebt gevlogen.
Nee, jij werkt niet voor Arkevlaai, want jij mag de koffers op de band gooien toch?

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door sprookje »

oei oei marco polo sabena nog wel,precies in de tijd stil blijven staan.Maar inderdaar hun stoelen waren beter.
Goed dat je dat nog weet.
Alleen die zwitser he.

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door rene117 »

nee ook dat doe ik niet ik kijk wat men in de koffers heb ziten en geloof me maar ik heb meer gevolgen dan jou waar onder transavia martinair klm arke evaair en ga zo maar even door

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door ron1 »

Lopen of zwemmen is een optie ?

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door MLF »

de stoelen van transavia hebben hetzelfde formaat als alle andere
alleen soms schuiven ze ze te vernaar voren zoals ik voirg jaar had, ik moest staand meevliegen
maar dat heeft martin air ook

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door sprookje »

Mischien kwam het door de dikke meneer naast mij maar ik had toch echt de indruk dat de stoelen bij transavia snaller waren, kon mij gewoon niet bewegen bijna 6 uur lang,erg vervelend.

Wij boeken in 't vervolg alleen nog maar stoelen met meer beenruimte,dat helpt .

Fijne_vakantie
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 mei 2009 10:56

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door Fijne_vakantie »

Comfort class bij Martinair.
Voldoende beenruimte, gratis media player, zo kom ik de vlucht wel door, met me 1m95..

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door Chief »

Wij boeken in 't vervolg alleen nog maar stoelen met meer beenruimte,dat helpt .
Dat deden wij voorheen ook tot dat je de pech heb dat er een meneer naast je komt zitten die anderhalve stoel nodig heeft.Dan heeft de extra beenruimte ook geen zin meer.
Sindsdien proberen wij altijd een stoel aan het gangpad te bemachtigen,
zo kunnen wij af en toe even ruilen van zitplaats om je benen enigszins
te strekken.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door sprookje »

Dat ben ik met je eens chief,ik zit ook het liefst aan de gangpad maar mijn ventje zit het liefst aan de raam.

Persoonlijk heb ik niets tegen dikke mensen maar als ze twee stoelen nodig hebben moeten ze hen maar twee stoelen laten betalen inplaats die van een ander voor de helft in te pikken.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door ron1 »

Dit klinkt nu hetzelfde als ""ik heb niks tegen buitenlanders, maar die Marokkaan naast mij pfff""...........typisch hollands gedrag, ieder voor zich eigen.Triest gedrag.

Waarom moet die dikke meneer ( het kan toch ook een mevrouw zijn ? ) dubbel betalen, dan moet ie persoon wel heeeeel erg dik zijn.

Niet zo overdrijven mens.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door ron1 »

Het is uberhaupt al heel erg krom dat als je bijbetaald voor tig kilos aan extra bagage, dat je dan gewoon mee kan vliegen, in een ander verhaal namelijk wordt het uitgelegd dat het met veiligheid te maken heeft, het overgewicht van BAGAGE, maar als je een paar honderd euro neerlegd, is er opeens geen probleem meer......ook zoiets vaags .........

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door Marco Polo »

...........typisch hollands gedrag, ieder voor zich eigen.Triest gedrag.
Is niet van Holland; komt uit Plopsaland.
Daarom niet al te serieus nemen!

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door sprookje »

@Chief blijkbaar zijn de dikke mensen op hun tenen getrapt.

Overgewicht van bagage moet ook betaalt worden,toch.
Iemand van 150 kilo maast je is ook overgewicht en overlast voor de persoon ermaast.
:P

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door Chief »

Waarom moet die dikke meneer ( het kan toch ook een mevrouw zijn ? ) dubbel betalen, dan moet ie persoon wel heeeeel erg dik zijn.
In mijn geval was dit ook zo deze meneer was heeeel erg dik, en als ik bij betaal om mijn benen te kunnen strekken, dan verwacht ik niet dat ik naast iemand komt te zitten die anderhalve stoel nodig heeft.
De partner van deze meneer zat aan de andere kant van het gangpad,
kijk en dit snap ik al helemaal niet had gewoon naast je eigen man gaan zitten zodat een ander er geen last van heeft kijk dit is pas egoïstisch.
Persoonlijk als ik een dikke echtgenoot had zou ik hem nooit in verlegenheid brengen. Ik heb alles maar laten gaan en heb 4 uur zitten puffen omdat ik mijn kont niet kon draaien. Ik vind zelf dat ze geluk hebben gehad dat ze een persoon troffen die niet ging zeuren over de ongemakkelijke situatie. Kijk als je er niet voor bij hoeft te betalen dan heb je niets te klagen, maar tegenwoordig ook bij Transavia betaal je extra voor de beenruimte.

meniles
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 sep 2008 22:50

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door meniles »

@ ron1: Reden dat bijbetaald moet worden voor extra gewicht is simpelweg omdat elke kilo die de lucht in moet extra brandstof vereist. Daarnaast wilt u ook dat die bewuste extra kilo op plaats van bestemming aankomt dus dat vereist ook brandstof...Dus om uw terminologie te gebruiken niet zo overdrijven en gewoon dokken.

En wat betreft "dikke" mensen ik erger me er ook aan, het is een moeilijke discussie, want er zijn natuurlijk altijd personen die er domweg niets aan kunnen doen...Echter wanneer ik een familie met een kindje op rij 1 uit elkaar gezet zie worden omdat een nogal corpulente dame niet in de normale 3 "past" kan ik niet echt objectief meer denken.

latb
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2008 20:21

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door latb »

Geachte panel lezers,

Ook wij met 4 personen zijn bedonderd door ARKE !
Wij zaten in Tunësie en zouden terug vliegen s,avonds.
Helaas begon toen de ellende!
Er werd ons niets verteld,en werden gedropt bij een IBIROSTAR-Hotel ,zonder redenen.
Wij moesten het zelf maar uitzoeken,want de hostess zag het niet meer zitten en stond ons niet meer te woord.
Na 2 uur en veel poblemen waren wij ingeboekt bij dit hotel in Monastir.
Wij kwamen op de kamer,en daar ging de ellende verder.
GEEN dekens,geen lakens,toen moesten wij maar onder een badhanddoek gaan liggen,vresenlijke nacht.
De volgende dag moesten wij in een ruimte komen(met gesloten deuren,het was 44 graden)waar een andere reisorgarnisatie ons te woord stond in het engels.
Wij kregen toen te horen dat ARKE een schuldverklaring zou afgeven,zodat wij dit laten konden declareren.
Ondanks onze reis en annuleringsverzekering kregen wij niets vergoed!
Wij hadden gewoon pech gehad werd er gezegd,zowel door ARKE als de verzekering DE EUROPESCHE.
Daarna nog een advocaat(RICARDO) deze situatie voorgelegd,hij is bijna twee jaar bezig geweest,en ook iedereen aansprakenlijk gesteld,maar sie ga de moed ook maar op.
Want zelfs het minnisterie ging niet verder op de zaak in.
Dus waar kan je nu nog je recht halen !
Met andere woorden,je moet gewoon geluk hebben,en is er iets dan heb je pech gehad.
Maar een ding is zeker,NOOIT MEER MET ARKE ZAKEN DOEN.
Ook de reis en anulerings verzekering,GEEN ZAKEN MEER DOEN.
Het laatse wat ik nog kwijt wil is,BOEK BIJ CORENDON OF SUNWEB dat zijn de beste,want is er iets dan is dit zeer snel opgelost,DIT UIT EIGEN ONDERVINDING.

Met dank voor U allen aandacht en Begrip

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door rene117 »

wat heeft dit met arkefly temaken
arkefly vliegt en arke doet de handel

latb
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2008 20:21

Re: Arkefly vertraging

Ongelezen bericht door latb »

Even een reactie op de mail.

Arke is de reisorgarisatie waar ik had geboekt.
Arke is altijd verantwoordelijk,als er iets verkeerd gaat!
Daarom BOEKT NOOIT BIJ DEZE ORGARNISATIE EN ARKE-FLAY.
Wie het meest betaald,kan meemet een vliegtuig van ARKE-FLAY.
Dus goed de mail lezn en dan pas antwoorden!
Arke gaf zelf de schuldverklaring aan ons,omdat zij FOUT waren geweest.
Dus eerst goed lezen dan pas een reactie graag.
Dat wou ik even kwijt.

Gesloten