LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Geen zaken doen met Economycarrental.com[/b]

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
arendjan
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 dec 2005 12:35

[b]Geen zaken doen met Economycarrental.com[/b]

Ongelezen bericht door arendjan »

Een waarschuwing voor iedereen die in de vakantielanden op zoek is naar de goedkoopste huurauto. Doe geen zaken via het internet met Economycarrental.com. dat volgens internet o.a. is gevestigd op Kreta (en ook auto's aanbiedt op dit eiland). Economycarrental is een internet-bemiddelaar voor autoverhuurders! Zij innen commissie voor het in contact brengen met een lokale autoverhuurder. Daar doe je vervolgens zaken mee. Op hun site bieden ze automerken aan, die de lokale verhuurder helemaal niet heeft! Het is ons onlangs op Malaga overkomen. We hadden via Economycarrental een VW Polo of Ford Fiesta besteld, maar we kregen als alternatief een Kia Picanto. Dat vinden we geen gelijkwaardig type, maar op klachten reageert Economycarrental in het geheel niet. Een gewaarschuwd mens......

peiko
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2008 21:01

Re: [b]Geen zaken doen met Economycarrental.com[/b]

Ongelezen bericht door peiko »

Ik heb uitsluitend zeer goede ervaringen met deze firma. Ik boek al jaren mijn huurauto (gerona) via deze website en heb uitsluitend goede service ontvangen.

suzanr
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2011 23:14

Re: [b]Geen zaken doen met Economycarrental.com[/b]

Ongelezen bericht door suzanr »

Via economycarrentals.com heb ik een auto gehuurd in Italie bij hun partner LOCAUTO. Een aantal weken na thuiskomst zag ik dat een bedrag van 109,75 euro van mijn creditcard was afgeschreven. Volgens economycarrentals is dit voor benzine, en "fuel tanking service". Voor 35 liter benzine kan ong. 58 euro worden gerekend, voor het tanken wordt dus nog eens 52 euro in rekening gebracht. Een onplezierige verrassing omdat ik nooit voor dit bedrag heb getekend, ze kunnen dus een willekeurig bedrag in rekening brengen. Volgens economycarrentals ben ik wel akkoord gegaan met de lokale leveringsvoorwaarden. Een bewijs wordt echter nooit getoond. Ze blijven herhalen: "we are unable to interferre further in fuel charges."
In Turkije en Kreta verliep alles OK.

Wim Slootweg
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2013 21:07

Re: [b]Geen zaken doen met Economycarrental.com[/b]

Ongelezen bericht door Wim Slootweg »

Na enkele goed verlopen transacties met Economycarrentals, gaat het helemaal fout met een huurovereenkomst dit voorjaar. Ik betaalde de bemiddelingsfee voor een huurauto in Bari en sprak een prijs af van 125 euro (incl fee). Aangekomen in Bari moest ik 200 euro huur betalen omdat dit het 'normale' tarief was. Sinds mei probeer ik van Economycarrentals de 100 teveel betaalde euro's terug te krijgen, maar het antwoord is steeds dat mijn zaak een 'open status' heeft en 'urgent' is.
Ecomomycarrentals toont geen enkele verantwoordelijkheid in situaties waar het fout gaat met het huren van een auto en betaalt niets terug. Ook de fee niet die zij zelf hebben geïnd.
Kortom:geen zaken doen met deze tussenpersoon, want als er problemen ontstaan sta je er echt allen voor en betaal je (de fee meegerekend) meer dan wanneer je de auto aan de verhuurbalie op je bestemming zou huren. Het woord service is deze onderneming vreemd.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: [b]Geen zaken doen met Economycarrental.com[/b]

Ongelezen bericht door sprookje »

Reageer jij altijd op oude topics

Wim Slootweg
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2013 21:07

Re: [b]Geen zaken doen met Economycarrental.com[/b]

Ongelezen bericht door Wim Slootweg »

Ik ben blij dat jij ze leest. Ik hoop dat je er iets aan hebt

Gesloten