LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belachelijk bij sunweb:

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Belachelijk bij sunweb:

Ongelezen bericht door bokkel »

Dex van Bosman schreef:De stand van zaken is nu ... Sunweb is hier echt in gebreke.
Maar je hebt de reis NIET bij Sunweb geboekt. Waarom zijn ze dan toch in gebreke? Ik zou dan ook maar gelijk gaan klagen bij Boeing omdat die vliegtuigen veel te langzaam vliegen....

Starr
Berichten: 142
Lid geworden op: 25 jan 2011 12:05

Re: Belachelijk bij sunweb:

Ongelezen bericht door Starr »

geengast schreef:
Miranda7 schreef:Ik meende altijd dat sunweb een goede reisorganisatie was. Dit valt me dan toch wel van ze tegen
Los van de kwaliteit, maar het is géén reisorganisatie, maar een reisbemiddelaar.
Jiba en Sunweb zijn in Nederland reisbemiddelaars voor de Zwitserse reisorganisatie Sundiogroup, gevestigd in Zurich.
Ja, weet je ook waarom? In Zwitserland is er geen officieel minimumloon en de werknemers buiten Nederland kunnen ze dan op een Zwitsers contract zetten. Ik heb voor het bedrijf gewerkt: 500-600 euro per maand vast salaris en circa 1000 euro bonus voor 7 dagen per week werken, gemiddeld zo'n 16 uur per dag, schat ik.

Gesloten