LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boosten reizen, ervaringen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Boosten reizen, ervaringen

Ongelezen bericht door tennis »

Volgens mij, heeft het niets met de busonderneming te doen.
Alle doen hun best, maar zoals het ook met hotels enz. is, komt er wel eens een kink in de kabel, en dat is dan het vervelende.
Ik ben er een aantal keren met Boosten in Malgrat de Mar geweest en het was er niets aan te merken.
Sorry, wel een ding: Achterbuurman snurkte!
Heb Boosten aansprakelijk gesteld!
Grapje!!

benny038
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jun 2010 15:20

Re: Boosten reizen, ervaringen

Ongelezen bericht door benny038 »

ik ga 3 september mee boosten reizen naar benidorm
ik ben al mee verschillende touring bedrijven op vakkanzie
geweest en heb nog geen nare dingen mee gemaakt
op een keer na bij solmar dan een lastige hosting maar
we hebben allemaal wel is een dag dat het wat minder is
al dat gezeur over boosten reizen lijkt mij onzin ik reis al
15 jaar mee touring bedrijven en heb nog nooit iets heftigs
mee gemaakt dus ik denk dat je het probleem bij je zelf
moet zoekken 3 september ga ik het op nieuw weer ervaren
dat het voor mij niet uit maakt mee welke bedrijf ik reis :lol:

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: Boosten reizen, ervaringen

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

benny038 schreef:...al dat gezeur over boosten reizen lijkt mij onzin .... ik denk dat je het probleem bij je zelf moet zoekken 3
U hoort het van expert benny 38: suusjuh, caprone en jessinha en janwillem jullie praten poep en het ligt helemaal aan julliezelf. Boosten is een topbedrijf dus niet zo zeuren.

benny038
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jun 2010 15:20

Re: Boosten reizen, ervaringen

Ongelezen bericht door benny038 »

ik ben in september op vankanzie geweest en ik heb geen problemen gehad de over stap in limburg is iets minder om dat de bus veel moet stopen de rest wat hier geschreven word over boostenreizen is een hoop onzin het was goed verzorgt en ook de bus bestuurders waren heel aardig ook de host in de bus waren aardig ik mag wel zeggen van a tot z goed verzorgt dus ik weet niet wat ze toch allemaal aan het klachen zijn ik ga dit jaar voor de 16 de jaar met de bus en zal niet anders meer willen boosten is maar een kleine onderneming die kunnen je niet geven wat die grote ondernemingen kunnen geven ik ga zeker weer met boosten op reis het was een leuke en gezellige 3 weken

geengast
Berichten: 592
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: Boosten reizen, ervaringen

Ongelezen bericht door geengast »

Gewoon uit nieuwsgierigheid......heb ik de prijzen eens bekeken uit de folder van Boosten reizen.
Daar heb ik dan zeg maar 20% winst/overhead en andere kosten van afgetrokken, daar dan weer 250,- van de bus eraf en wat overbleef heb ik gedeeld door het aantal nachten.

Zo kwam ik in het voor- en naseizoen tot hotelprijzen VOLPENSION die tussen de zes en acht euro per nacht per persoon lagen.

Tja, dan denk ik.............laat maar.

marijke1960
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2011 16:52

Re: Boosten reizen, ervaringen

Ongelezen bericht door marijke1960 »

Wij gaan al jaren naar spanje met boosten reizen.
Helemaal niks te klagen.
De busreis is goed.
Alle mensen zijn vriendelijk.
Perfect. :D

cityhopper
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2012 13:52

Re: Boosten reizen, ervaringen

Ongelezen bericht door cityhopper »

caprone schreef::oops: Wij zijn 17 dagen met Boosten reizen naar Benidorm geweest
De heen reis was geen probleem best gezellig in de bus
En over het appartement viel ook niets te klagen die was compleet en goed verzorgt
Maar de terug reis was waardeloos bijna geen stops gehad om dat ze te laat waren
En in de catering van de bus was ook niets meer te krijgen ze hadden niets meer bij geladen
En toen we in Luik België kwamen in de tunnel op de autobaan stonden wij in een keer stil
We dachten dat we pech aan de bus hadden
Maar je gelooft het niet maar we stonden zonder brandstof de chauffeur had niet voldoende getankt
Er is toen een sleep bedrijf gekomen om ons af te slepen
We hebben toen op een parkeerterein drieeneen half uur gestaan wandt Boosten wilde het afsleep bedrijf niet betalen die hebben toen de politie er bij gehaald
De chauffeurs waren ook niet vriendelijk op een gegeven moment had iemand uit de bus ruzie met de chauffeur
Zo doende kwamen wij vier uur telaat in Heerlen aan
Daarom al met al zullen wij nooit meer met Boosten reizen op vakantie gaan
:oops:
Betreft het verhaal van de brandstof. dit valt niet te verwijten aan de chauffeurs. Deze mogen niet tanken in het buitenland van hun baas vanwege de kosten.

Gesloten