LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Budgetair.nl niet bereikbaar

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
suzanne.dalmeijer-van-genderen
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2020 14:30

Budgetair.nl niet bereikbaar

Ongelezen bericht door suzanne.dalmeijer-van-genderen »

In December heb ik via budgetair tickets geboekt naar Thailand voor April 2020 en naar Bali voor augustus 2020. Door Covid 19 kon de reis naar thailand in april niet doorgaan en zijn de tickets geannuleerd. Ik kreeg gelijk bericht dat de refund is aangevraagd, maar dat het even kon duren. Sindsdien niets meer gehoord. Heb Budgetair meerdere malen geprobeerd te contacten maar de telefoon staat uit en op email wordt niet gereageerd. Kreeg enkele weken geleden het bericht dat ook de tickets naar Bali zijn geannuleerd en dat ook hiervoor een refund is aangevraagd. Omdat ze niet te bereiken zijn heb ik Emirates direct gebeld. Bij hen is geen aanvraag voor een refund aangevraagd, niet voor Thailand en noet voor Bali. Daarnaast wisten zij mij te vertellen dat de vlucht naar Bali helemaal niet geannuleerd is, maar dat Budgetair niet de benodigde info op tijd verstrekt heeft, waardoor de tickets on hold zijn gezet.
Het gaat om een hoop geld, waar we lang voor gespaard hebben. Budget air reageert nergens op, zijn niet bereikbaar en doen totaal niet wat ze beloven. Ik vind het werkelijk schandalig hoe ze met hun klanten omgaan! Wat moet ik doen?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Budgetair.nl niet bereikbaar

Ongelezen bericht door mahadma »

U heeft gekocht bij budgetair, dus daar moet u zijn. En termijnen van 6 tot 12 maanden zijn wegens (extra)drukte en onderbezetting geen uitzondering. U bent niet hun enige klant.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Budgetair.nl niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je bij een firma boekte met deze naam,
is het dan goedkoper vliegen of Budget Service als er iets geregeld moet worden?

qlamenx
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jul 2020 18:37

Re: Budgetair.nl niet bereikbaar

Ongelezen bericht door qlamenx »

Hoi,

Ik heb hetzelfde, die lui van Budgetair reageren al 7 weken niet op een vraag.
Om gek van te worden.
Iemand hier een tip voor mij wat te doen?
Dreigen met een rechtzaak of eerst ergens anders dit melden?

jannekevg
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2020 11:31

Re: Budgetair.nl niet bereikbaar

Ongelezen bericht door jannekevg »

Ook wij hebben dezelfde ervaring, we wachten al sinds half april op bericht/vouchers voor vluchten naar Malta. Contact is niet te krijgen dus ook wij vragen ons af wat we nu kunnen doen, anders dan wachten.
Van de KLM heb ik voor een vlucht van medio juli al een voucher binnen en ik hoor uit andere hoeken ook berichten van mensen die vouchers of geld retour hebben gekregen voor geannuleerde vluchten. Ik snap dat het druk is en dat een organisatie meer tijd nodig heeft dan normaal, maar waarom het Budget Air niet lukt om ook maar íets te doen terwijl anderen het wel kunnen is voor mij een raadsel. Het begrip begint op te raken en ik begin mij wel af te vragen of wij ooit iets zullen horen/krijgen.

bargui
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2020 16:00

Re: Budgetair.nl niet bereikbaar

Ongelezen bericht door bargui »

Ook wij wachten al sinds April op ten minste een reactie van Budget Air.
Ik snap best dat men erg druk is met alle aanvragen en wij niet de enige klant zijn, maar we zijn nu 7 maanden verder dus ik begin me wel een beetje zorgen te maken. Op z'n minst een berichtje zou fijn zijn.
Weet iemand of er iets gezamenlijks wordt ondernemen tegen BudgetAir op dit moment?

Reinekeschermer
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2021 20:56

Re: Budgetair.nl niet bereikbaar

Ongelezen bericht door Reinekeschermer »

ik heb dezelfde klacht afgelopen winter tickets geboekt, en door budget air eerst naar de airline gestuurd, daar de tickets geannuleerd en bericht gekregen dat mijn geld aan budget air is teruggeboekt. Budget air beloofde me begin december binnen 10 tot 15 dagen te zullen gaan betalen nadat ik dreigde met consumentenbond etc... maar het geld heb ik nog steeds niet. op mijn mails nu krijg ik weer een standaard antwoord terug en doen ze net of ze me niet eerder gelijk hebben gegeven en zouden uitbetalen. ik ga nu een klacht indienen bij de ACM.

Gesloten