LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cheaptickets: geannuleerde vlucht

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Boomertje05
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2020 22:06

Cheaptickets: geannuleerde vlucht

Ongelezen bericht door Boomertje05 »

Zijn op het forum al mensen die geld terug of een voucher hebben gekregen van cheaptickets ivm door een Corona geannuleerde vlucht ?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Cheaptickets: geannuleerde vlucht

Ongelezen bericht door Jablan »

Nog geen meldingen van gezien.

Jfelst
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 aug 2012 19:25

Re: Cheaptickets: geannuleerde vlucht

Ongelezen bericht door Jfelst »

Wacht al sinds 22 maart 2020. Standaard antwoord op e-mails, telefoon staat buiten dienst.
Betaling is binnen secondes geregeld, maar terugbetaling duurt nu al drie maanden.

Rob vogel
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2020 10:46

Re: Cheaptickets: geannuleerde vlucht

Ongelezen bericht door Rob vogel »

Ik heb zelf mijn vluchten geannuleerd omdat Cheap Tickets niet bereikbaar was en kreeg netjes van Sri Lankan Air, een online refund request toegestuurd, deze kon ik invullen en versturen, alleen kreeg ik te horen dat ze niet konden terugbetalen omdat ik de boeking bij hun niet gedaan had.
Dit aangegeven bij Cheap Tickets maar zoals inmiddels bij 10 duizenden boekers geen reactie...
Inmiddels 4,5 maanden verder en nog steeds geen stap verder, de les die ik hieruit heb geleerd is dat goedkoop in dit geval heel erg duurkoop is.....

bosm0658
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2020 11:40

Re: Cheaptickets: geannuleerde vlucht

Ongelezen bericht door bosm0658 »

Ik heb van Cheap Tickets mij ticket terugbetaald gekregen. Het ging om een vlucht met Emirates eind april.
Ik heb de vlucht zelf niet geannuleerd. Ik kreeg een bericht van Cheap Tickets dat Emirates de vlucht had geannuleerd en dat ik 'rustig' moest wachten op hun bericht. Vorige week (dus eind juni) ontving ik (95%) van de ticketprijs teruggestort.

Boomertje05
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2020 22:06

Re: Cheaptickets: geannuleerde vlucht

Ongelezen bericht door Boomertje05 »

Nu,eindelijk geld terug

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Cheaptickets: geannuleerde vlucht

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Nu al?

Dankzij de Creditcard heb ik binnen enkele dagen na annuleren al mijn geld terug!
Niets Vouchers gezeur.

Moet je voor elke vakantie, vliegticket of huisje doen!
Denk dat normaal betalen straks erg zeldzaam gaat worden, en als ze klagen over de kosten, ze veroorzaken 't gewoon zelf!

Gesloten