LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Compensatie

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Natasja de Vries
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2018 17:07

Compensatie

Ongelezen bericht door Natasja de Vries »

Gisteren een mailtje gekregen van Corendon. Het hotel wat we hebben geboekt is (nog) niet klaar. Enkele faciliteiten zijn nog niet gereed, waaronder de minimarkt, bushalte, dart-gelegenheid en tafeltennis. Ook is er 1 terras beschikbaar i.p.v. 2. In de mail wordt hier een compensatie voor geboden van € 25,- p.p.
Corendon verzoekt je te bellen naar het contact center indien je gebruik wilt maken van de compensatie.
Na 20 minuten wachten heb ik eindelijk iemand te pakken gekregen. Ik vind dat al best een dingetje. Zij vragen mij te bellen en vervolgens moet ik 20 minuten wachten. Eenmaal aan de lijn blijkt wanneer ik niet akkoord ga er geen andere optie is. Dus je gaat akkoord en krijgt compensatie of je gaat niet akkoord en krijgt niks. Ik vind dit een vreemde gang van zaken. Wat is uw mening? Ik hoor graag van u!

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Compensatie

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Natasja de Vries schreef:Gisteren een mailtje gekregen van Corendon. Het hotel wat we hebben geboekt is (nog) niet klaar. Enkele faciliteiten zijn nog niet gereed, waaronder de minimarkt, bushalte, dart-gelegenheid en tafeltennis. Ook is er 1 terras beschikbaar i.p.v. 2. In de mail wordt hier een compensatie voor geboden van € 25,- p.p.
Corendon verzoekt je te bellen naar het contact center indien je gebruik wilt maken van de compensatie.
Na 20 minuten wachten heb ik eindelijk iemand te pakken gekregen. Ik vind dat al best een dingetje. Zij vragen mij te bellen en vervolgens moet ik 20 minuten wachten. Eenmaal aan de lijn blijkt wanneer ik niet akkoord ga er geen andere optie is. Dus je gaat akkoord en krijgt compensatie of je gaat niet akkoord en krijgt niks. Ik vind dit een vreemde gang van zaken. Wat is uw mening? Ik hoor graag van u!
Je moest contact opnemen als je gebruik wilde maken van de compensatie, indien niet hoefde je niet te bellen. Netjes dat ze vooraf communiceren dat enkele kleinigheden nog niet klaar zijn in het nieuwe hotel en hiervoor zelfs compensatie aanbieden.

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Compensatie

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het is inderdaad netjes dat Corendon het vooraf meldt. Ik zou het nog netter hebben gevonden als de compensatie zonder tegenbericht direct aan iedereen zou worden verstrekt.

Gesloten