LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Consument in maling bij D-reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Consument in maling bij D-reizen

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

janneke 62

dank je wel....spit gaf ik als een voorbeeld ,wou dat ik het had...en niet 12 jaar 24/7 van kruin tot teen pijn :evil:

met andere mensen praat ik wel...janneke ik heb geen hernia of spit maar iets veel ernistiger maar daar kan deze sprookjes vrouw,....niet in geloven.
ik heb ook de opmerkingen hier en daar gelezen,
ik praat met mensen over van alles maar niet met mensen die van uit het niets?waarop dat gebasseerd is stomme dingen zeggen..
heel veel weten dat ik niet goed kan typen door alles,vandaar.

@sprookje,
ik ga niet in discussie dit is een forum waar mensen praten maar dat is met jou niet te doen,ik ben eens even naar je activiteiten hier wezen kijken....
en jou SPELFOUTEN mogen er ook best zijn...MANKEER JE OOK WAT?ofzo?ja ik weet het niet,ik heb een reden en heel veel weten het ook ,...maar ja jammer iemand die alleen maar mensen kan afzeiken en ik snap niet waarop?jaloers?omdat ik naar rome kan en niet naar tunesie ga...waar je bedonderd wordt toch?
einde laatste woord met jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en echt ik hoop dat iedereen compensatie krijgt voor de aswolk..maar bij jou zoals gerland het zegt,goh dat is pech hebben :D :D :D :D :D :D :D
ik ga daar mijn dagelijkse energie niet aan verspillen en reakties onder de gordel kan ik ook geven ...heel goed zelfs..als je voor me zou staan zou je in elkaar zakken van ellende...dan ben je niet meer dat kittige vrouwtje hoor...geloof me,mankeer veel maar verbaal in je gezicht ben ik heel goed en dat hoef ik niet op een fourm af te reageren. :lol: :lol:

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Consument in maling bij D-reizen

Ongelezen bericht door sprookje »

Wel rozemarijntje,ik denk dat ikjou mijn excuses moet aanbieden,wat ik dan ook bij deze doe.
Ik ben inderdaad nogal grof uit de hoek gekomen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Consument in maling bij D-reizen

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@sprookje

het is goed :D ik ben de rotste niet,ik snap best dar er mensen zijn die de boel belazeren maar ik niet.
was het maar zo...dan stond ik elke dag juichend op...helaas..
..vergeten vergeven het is goed even goede vrienden.
ik ben hier niet op het forum om ruzie te maken :D en ik werk ook niet voor d reizen....ik kan niet eens werken..was het maar zo...dan ging ik gelijk.

Besje
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 sep 2010 21:00

Re: Consument in maling bij D-reizen

Ongelezen bericht door Besje »

Misleiding schreef:Ik geef een keurige nette beschaafde reactie op een gestarte topic, en dan krijg ik zo´n reactie, ik ben verbijsterd.
Ik snap werkelijk niet waarom u op deze manier reageerd, u mag mij uitleggen wat ik fout heb gezegd in mijn antwoorden.
Overigens ik geef mijn naam niet, zeker niet na zo´n agressieve reactie van
u.

Aan de D reis Directeur:

Uw club roomt de markt af en koopt in bij reisburo,s, bij troubles weet u van niets en dat noem ik Misleiding.

Waarom uw naam niet vermelden ???????? :(

Ik denk dat deze meneer/mevrouw het niet helemaal goed begrijpt met zulke reacties op een forum. De medewerker van D-Reizen probeert het een en ander correct uit te leggen, belachelijk dat u zo'n reactie geeft. Ik wil u erop wijzen dat touroperators en reisagenten het beste voor hebben met de klant en dat zij er niet op uit zijn de klanten te pesten of te lokken. D-Reizen is een onafhankelijke touroperator zoals u al eerder heeft kunnen lezen. Zij maken een prijscheck en boeken voor u de voordeligste reis ( naar aanleiding van uw wensen ). De klant bepaalt uiteindelijk zelf bij welke touroperator hij/zij de reis onderbrengt.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Consument in maling bij D-reizen

Ongelezen bericht door tennis »

Besje schreef:
Misleiding schreef:Ik geef een keurige nette beschaafde reactie op een gestarte topic, en dan krijg ik zo´n reactie, ik ben verbijsterd.
Ik snap werkelijk niet waarom u op deze manier reageerd, u mag mij uitleggen wat ik fout heb gezegd in mijn antwoorden.
Overigens ik geef mijn naam niet, zeker niet na zo´n agressieve reactie van
u.

Aan de D reis Directeur:

Uw club roomt de markt af en koopt in bij reisburo,s, bij troubles weet u van niets en dat noem ik Misleiding.

Waarom uw naam niet vermelden ???????? :(

Ik denk dat deze meneer/mevrouw het niet helemaal goed begrijpt met zulke reacties op een forum. De medewerker van D-Reizen probeert het een en ander correct uit te leggen, belachelijk dat u zo'n reactie geeft. Ik wil u erop wijzen dat touroperators en reisagenten het beste voor hebben met de klant en dat zij er niet op uit zijn de klanten te pesten of te lokken. D-Reizen is een onafhankelijke touroperator zoals u al eerder heeft kunnen lezen. Zij maken een prijscheck en boeken voor u de voordeligste reis ( naar aanleiding van uw wensen ). De klant bepaalt uiteindelijk zelf bij welke touroperator hij/zij de reis onderbrengt.

Ik denk ieder, dat je het forum niet begrijpt.
Dit antwoord van Misleiding is van 5 jaar geleden!

25 mei 2005 12:55

Gesloten