LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
AbeTheBabe
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 okt 2009 16:07

Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door AbeTheBabe »

Vóór vertrek hadden we door het gesjoemel met vluchten van Corendon reeds besloten: nooit meer Corendon! Dit besluit is tijdens de vakantie alleen nog maar vaster gegroeid. We zijn erin geluisd, doch hebben ons gevoegd naar de situatie en er het beste van gemaakt. Vakantie gevierd, niet dankzij, maar ONDANKS Corendon.

Ik boekte een directe vlucht om 6:15. De eerste mail: “tussenlanding op terugvlucht”. De tweede mail: “vlucht verschoven naar 13.15”. Vluchten hadden beide keren 1,5 uur vertraging. Dit schijnt structureel te zijn; dat maakt het nog niet vanzelfsprekend!
Corendon beroept zich op algemene voorwaarden en gaat gewoon haar gang. Pas NA de boeking wordt “vluchten onder voorbehoud” getoond!
Je boekt en betaalt dus voor product A en krijgt product B.
Dat is misleiding.

5 sterren hotel Fantasia (Kushadasi, Turkije) was gewoonweg slecht: klein kamertje, toilet kapot, douche kapot, (badkamer was duidelijk gedateerd en bestond gewoon uit goedkope rommel), elke avond knalharde muziek tot 0.00 door het gehele complex hoorbaar, rotte-eieren-stank rondom zwembad en strand, beddengoed werd hele vakantie niet vervangen. Wij vroegen een duurdere kamer met bijbetaling; afwimpelsmoezen Corendon begeleiders: “alles is bezet”. Toen ik vroeg "without Corendon, please?" kon het ineens wel.

Mijn auto kreeg ik terug met parkeerschade, opgelopen bij Corendon Airport Parking. Deze was niet gemeld (merkte ik pas bij daglicht volgende morgen). Corendon vangt klanten middels misleidende internetsites. Zelfs klachtensites heeft zij zelf in beheer, zodat je maar nergens anders terechtkomt op het web. Resultaat is steevast: we kunnen niets voor u doen, zie onze Algemene Voorwaarden. Corendon misleidt en benadeelt haar klanten op schandalige wijze. Het zijn gewoon boefjes.

gerda1956
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2005 21:22

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door gerda1956 »

Als je van te voren wat gegoogeld had, was duidelijk geworden dat Corendon een vreselijk slechte reisorganisatie is! Hele forums vol zijn hierover te lezen. Voor ons ook nooit Corendon! Vlucht voor vertrek al verzet van de ochtend naar 23.45 uur (op de heenweg). Daarop een vertraging van 8 uur en geen compensatie te krijgen omdat ze de EU claimregels niet erkennen. Corendon: NOOIT DOEN!
Wij hadden trouwens helemaal geen Corendon geboekt maar Arke boekte ons om op deze flut firma. Mag ook volgens de voorwaarden.
Hotel Fantasia zijn wij vorig jaar geweest, wij vonden het echt geweldig! Schoon, heerlijk eten en mooie kamer. Inderdaad komt er bij het relaxzwembad heel af en toe een rotte eierlucht voorbij. Dit komt van buiten het hotel, duurt nog geen minuutje en is er alleen als de wind die kant op staat.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door VioletPrue »

AbeTheBabe schreef:Vóór vertrek hadden we door het gesjoemel met vluchten van Corendon reeds besloten: nooit meer Corendon! Dit besluit is tijdens de vakantie alleen nog maar vaster gegroeid. We zijn erin geluisd, doch hebben ons gevoegd naar de situatie en er het beste van gemaakt. Vakantie gevierd, niet dankzij, maar ONDANKS Corendon.

Ik boekte een directe vlucht om 6:15. De eerste mail: “tussenlanding op terugvlucht”. De tweede mail: “vlucht verschoven naar 13.15”. Vluchten hadden beide keren 1,5 uur vertraging. Dit schijnt structureel te zijn; dat maakt het nog niet vanzelfsprekend!
Corendon beroept zich op algemene voorwaarden en gaat gewoon haar gang. Pas NA de boeking wordt “vluchten onder voorbehoud” getoond!
Je boekt en betaalt dus voor product A en krijgt product B.
Dat is misleiding.
Dit is onzin.
Het is geen misleiding, omdat Correndon volgens ANVR richtlijnen werkt, en in die voorwaarden staat heel duidelijk dat vluchttijden kunnen wijzigen.
Door te boeken gaat u akkoord met die voorwaarden.
U had ze dus voor het boeken moeten lezen, dan was u op de hoogte geweest.
Ik moet zeggen dat Correndon vooral met terugreizen sjoemelt, ze vertrekken altijd vóór 00.00 uur op de laatste vakantie(dus reis)dag, maar dan treedt altijd vertraging op.
Maar goed, als dat nou het ergste is?
AbeTheBabe schreef:5 sterren hotel Fantasia (Kushadasi, Turkije) was gewoonweg slecht: klein kamertje, toilet kapot, douche kapot, (badkamer was duidelijk gedateerd en bestond gewoon uit goedkope rommel), elke avond knalharde muziek tot 0.00 door het gehele complex hoorbaar, rotte-eieren-stank rondom zwembad en strand, beddengoed werd hele vakantie niet vervangen. Wij vroegen een duurdere kamer met bijbetaling; afwimpelsmoezen Corendon begeleiders: “alles is bezet”. Toen ik vroeg "without Corendon, please?" kon het ineens wel.
En u heeft uiteraard ook bij de receptie geklaagd op het momnet dat u er achter kwam dat het toilet kapot was?
En over het niet wisselen van de lakens?
Overigens zitten hier wat klachten in die u het hotel niet kwalijk kan nemen vind ik.
Dat het bij het strand stinkt, kunnen zij niet helpen.
Dat de badkamer oud is, en volgens u 'goedkope rommel' bevat, is ook geen reden tot klagen.
Dat kapotte toilet wel, maar ook 'goedkope rommel' of oud sanitair kan prima functioneren.
Ook vind ik harde muziek tot 00:00 uur heel normaal, als uw kamer bijvoorbeeld nabij de bar van het hotel gelegen is.
Dan denk ik dat 00:00 uur nog vroeg is.
Maar goed, heeft u ook bij de receptie geklaagd, of alleen bij Correndon?
En het lijkt mij logisch dat er in het hoogseizoen niet zo maar even een andere kamer vrij is.
AbeTheBabe schreef:Mijn auto kreeg ik terug met parkeerschade, opgelopen bij Corendon Airport Parking. Deze was niet gemeld (merkte ik pas bij daglicht volgende morgen).
Dat is inderdaad niet netjes, maar ik neem aan dat u kunt bewijzen dat de schade niet al aanwezig was toen u de auto daar bracht?
AbeTheBabe schreef:Corendon vangt klanten middels misleidende internetsites. Zelfs klachtensites heeft zij zelf in beheer, zodat je maar nergens anders terechtkomt op het web.
Nogal een boute (en mijn inziens niet eerlijke) uitspraak.
Mijn vakantie bij Correndon heb ik gewoon via hun website geboekt en er stond geen verkeerd woord op.
De terugvlucht was qua tijd veranderd, maar verder klopte alles.
Dus 'misleidende internetsites' is overdreven.
Is Zoover ook van Correndon?
AbeTheBabe schreef:Resultaat is steevast: we kunnen niets voor u doen, zie onze Algemene Voorwaarden. Corendon misleidt en benadeelt haar klanten op schandalige wijze. Het zijn gewoon boefjes.
Nogmaals, sterk overdreven.
Misleiding lijkt het mij niet te zijn.
Ik snap dat u teleurgesteld bent en dat is heel vervelend, maar uw emoties spelen denk ik een beetje te veel mee.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door sprookje »

Boek volgende keer gewoon bij holland international,volgens mij ervaring kopen zij altijd de mooiste kamers.Touroperators als corendon kopen altijd de minst mooie en goedkoopste kamers.Natuurlijk betaal je daar wel een stuk minder voor.
Trouwens corendon heeft bij deze niets verkeerd gedaan.
Als ik op zoover of vakantiereiswijzer kijk zie ik dat de meeste mensen zeer tevreden zijn over hotel fantasia in kusudasi,dus mischien bent u wel een moeilijke klant.Het hotel heeft een gemiddelde van 8,9 punten

reaktie 1 dit is echt een heerlijk hotel,het eten echt geweldig,er is iedere avond weer iets anders huur ook eens een cabana deze staan op de steiger helemaal de top je wordt op je wenken bediend en er is eenmini bar aanwezig voor € 40,- het animatie team is super.en er werdt constant gevraagt of alles nog naar wens was zo niet werdt het dezelfde dag opgelost we gaan zeker nog een keer terug .

reaktie 2 Wij zijn net terug van 11 dagen in dit hotel. is ons prima bevallen. Het eten is erg afwisselend en goed. Personeel is vriendelijk

reaktie 3 Mooi hotel ,ruime propere kamers,goede en mooie ligging,mooie zwembaden,vriendelijke en goede bediening,lekker eten ,keuze uit drie a-la-carte restaurants,animatieteam houdt de sfeer er in voor jong en oud. Kortom en echte topper!!
En zo zijn er nog velen,dus mischien....

Bodacious
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 sep 2011 08:01

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door Bodacious »

Ik ben zelf werkzaam op een reisbureau. Ik kan u verzekeren dat er geen enkele maatschappij / touroperator zo nalatig is als corendon.
De meeste reisbureaus in Nederland willen ook niet meer met deze organisatie samenwerken aangezien ze op het gebied van vluchtwijzigingen en omboekingen de kroon spannen.

Een vluchtwijziging kan altijd wel eens voorkomen maar in verhouding is dit bij Corendon aan de dagelijkse orde.

De prijs is meestal iets gunstiger als bij andere touroperators maar de service is dan ook veel slechter.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Bodacious schreef:.. aangezien ze op het gebied van vluchtwijzigingen en omboekingen de kroon spannen.

Een vluchtwijziging kan altijd wel eens voorkomen maar in verhouding is dit bij Corendon aan de dagelijkse orde.
Leuk om dat dan eens bevestigd te zien. Voor mij was dit eigenlijk wel al duidelijk omdat er zoveel klachten te vinden zijn op dit forum en op internet in het algemeen over Corendon over dit soort dingen.

Ik kan me niet voorstellen dat Corendon zoveel groter is dan bijv. Neckermann en Arke en verhoudingsgewijs heb ik het gevoel dat ik dit soort dingen over die partijen minder lees. Ik zeg niet dat ze totaal niet voorkomen bij deze partijen, ik zeg enkel dat het erop lijkt dat daar minder over geklaagd wordt, terwijl ze naar mijn gevoel toch op zijn minst net zoveel reizen verkopen zoniet veel meer.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door ruud_a »

Ik lees iedere keer dat volgens ANVR voorwaarden vluchttijden mogen worden gewijzigd.
Toch denk ik dat dit niet geheel waar is.
Het grote aantal klachten over wijzigingen van vliegtijden naar ongunstiger tijden doet vermoeden dat er met onjuiste tijden wordt geadverteerd en dat na aanschaf van het ticket de werkelijke tijden aan de klant worden doorgegeven.
Als dit waar is, is er sprake van zwendel.
Dit is een misbdrijf en is strafbaar.
Of je een officier van justitie kunt vinden die dit wil gaan vervolgen is weer een ander verhaal natuurlijk.

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Geschreven door Bodacious

Ik ben zelf werkzaam op een reisbureau. Ik kan u verzekeren dat er geen enkele maatschappij / touroperator zo nalatig is als corendon.
De meeste reisbureaus in Nederland willen ook niet meer met deze organisatie samenwerken aangezien ze op het gebied van vluchtwijzigingen en omboekingen de kroon spannen.

Een vluchtwijziging kan altijd wel eens voorkomen maar in verhouding is dit bij Corendon aan de dagelijkse orde.

De prijs is meestal iets gunstiger als bij andere touroperators maar de service is dan ook veel slechter.
-------------------------------------------------------------------------------------

Beste mensen
Ik zelf kreeg van Corendon maar liefst 6 uur vertraging op Schiphol, koffers al weg dus op het vliegveld blijven, Een familie lid werd even vorige week gebeld door Corendon dat zijn vlucht niet in de vroege morgen ging maar in de late avond, (dag weg.)
Kennissen van mij werden vandaag gebeld dat hun vlucht maar liefst 6 uur later ging, taxi die verschillende mensen moet op halen was al besteld, door ertegen in te gaan, omdat de vlucht al 8 maanden van te voren was geboekt kunnen ze toch mee en word een ander maar afgebeld.
Dit zijn de schandalige praktijken die Corendon hanteerd, en van vergoeding hebben ze nooit gehoord, omdat ze een hiaatje in de EU uitspraken gevonden hebben..
Voor mij dus geen Corendon meer.

F.v.H

Martin83
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2011 17:39

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door Martin83 »

Corendon vluchtijden Alanya fopspeen

Onze vlucht wordt 7 uur vertraagd waardoor wij 5 uur s'nachts arriveren
op het hotel. (2e reisdag)

Wij konden bij boeking uit 4 vluchttijden kiezen.
andere vluchtijd niet mogelijk ,
dag eerder vertrekken , 675,-- bijbetalen

komtom de flexibiliteit ligt niet bij de klant maar alleen bij Corendon ,gedekt door de eigen voorwaarden.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door bprosman »

Voor mij dus geen Corendon meer.
Dat is ook de snelste manier om het op te lossen, als er niemand meer boekt.

Choco2009
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 okt 2010 08:28

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door Choco2009 »

Misschien zou de Consumentenbond op dit soort dingen moeten controleren.
Maar mag een Touroperator/Luchtvaartmaatschappij aan de lopende band vluchttijden wijzigen?
Ik zou me voor kunnen stellen dat je de vluchttijden 1x doet wijzigen hooguit 2x maar niet vaker.
En al helemaal niet heel kort van te voren, of het toestel moet al kapot zijn.

Zo blijkt maar weer dat goedkoop vaak duurkoop is bij Corendon.
Ik zou zeggen laat Corendon eens reageren misschien in een uitzending van Tros Radar.
Waarom ze kampioen zijn in het wijzigen van vluchttijden.

jansuze
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2011 18:49

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door jansuze »

Ook wij zijn met corendon naar egypte geweest,We hadden een slechte vakantie.mijn man is heel erg ziek geweest en de gids was niet bereikbaar.Mocht geen eten meenemen naar de kamer dus kon ik ook niet eten omdat ik min man niet alleen kon laten.De eerste avond van de cruisse ( was mijn man al 4 dagen ziek) heeft de gids van de boot direct 's avonds nog een dokter laten komen en gelukkig maar want hij had een buikontsteking. Nog 8 dagen cruisse er achter aan.De boot was 5 sterren, maar was oud vies en stuk.Ik heb een klacht ingediend bij Corendon,foto's erbij van kapotte ligbedden van ijzer,maar corendon zei dat de "houten"bedden beslist niet kapot waren. Over de gids werd niets gezegd.En alle andere klachten werden in de wind geslagen.Wij gaan toch nog een poging doen om toch nog wat gelijk te krijgen.Voor ons geen Corendon meer en we zullen het ook afraden aan anderen.Als dit verhaal toch nog een positieve draai krijgt zal ik dit zeker hier op laten weten.

kellyns
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2012 14:52

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door kellyns »

Gisteren een reis geboekt met Correndon. Vandaag belden ze dat ze een prijs fout hebben gemaakt. Het kost ineens 700 euro meer. Wat een ballentent!!!!!!

Nooit meer Correndon, ook wat ons betreft. Je wordt ook als vee behandeld in het vliegtuig, en in de bus. Lange wachttijden, en brutaal behandeld.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door Har06 »

kellyns schreef:Gisteren een reis geboekt met Correndon. Vandaag belden ze dat ze een prijs fout hebben gemaakt. Het kost ineens 700 euro meer. Wat een ballentent!!!!!!

Nooit meer Correndon, ook wat ons betreft. Je wordt ook als vee behandeld in het vliegtuig, en in de bus. Lange wachttijden, en brutaal behandeld.
Vreemd verhaal : eerst boeken tegen een te lage prijsopgave, daarna een verhaal over iets uit het verleden.:)
Zou Kellyns zich als vee laten behandelen bij het doorgaan van de :::voorgenomen ::: reis.

Bovenstaande ervaringen van Kellyns hebben wij niet meegemaakt, alles was keurig geregeld tegen een zeer schappelijke prijs :wink:

TOMD64
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2013 10:58

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door TOMD64 »

Helaas is er nog niets verbeterd bij Corendon....

Mijn dochter en haar vriendje gaan voor het eerst samen op vakantie naar Turkije op zondag 7 juli 2013.
Begin maart een boeking gemaakt op basis van voorgestelde vertrektijd van 07.00 uur in de ochtend.
De keuze van de reis is door de kids namelijk mede bepaald op basis van gunstige vliegtijden. Als je maar geld hebt om tien dagen naar een resort te gaan, dan probeer je natuurlijk om de meest gunstige vliegtijden uit te zoeken.
Vandaag kregen ze bericht dat de vlucht naar 15.30 uur is verzet. Gebeld met D-Reizen, die op hun beurt met Corendon contact hebben opgenomen. En ja hoor.... weer de smoes dat de vlucht uitviel vanuit Antalya en meer van dit soort onzin. Wij vlogen al twee keer eerder met Corendon, en beide keren een hoop gezeik met de vluchttijden. Het is altijd LATER, maar nog nooit ben ik gebeld dat we evt. ook 8 uur vroeger konden vliegen.
Corendon beroept zich op de ANVR voorwaarden, dus je kunt er geen ene .... aan doen.
Wel heel fijn voor onze kids , die hard hebben gespaard om tien dagen naar de Titanic te kunnen, en er een week voor vertrek achterkomen dat ze er maar 9 dagen zijn. Corendon: "dag 1 is een reisdag meneer, u kunt hier geen rechten aan ontlenen." Fijn, maar wel heel toevallig dat dit bij Corendon bijna standaard betekent dat je op je eerste vakantiedag tegen de nacht in je hotel aankomt.

Zelf gebeld met Corendon: zelfde berg vage verklaringen waarom de vlucht is verzet. Er was nog wel een mogelijkheid: om 10.00 uur vanaf Eindhoven vertrekken. Hier worden dan kosten voor in rekening gebracht. Voor de kosten verwijzen ze me terug naar D-Reizen. Die gaan het nu uitzoeken voor mij, maar
daar gaan we waarschijnlijk ook van achterover vallen.

Stel: Je bestelt een nieuwe auto in metallic donkerrood. Bij aflevering blijkt het een lichtrode niet-metallic uitvoering te zijn. De dealer beroept zich dan op voorwaarden en meldt:" tsja meneer, heel vervelend voor u, maar uiteindelijk hebben we wel een rode auto aan u geleverd."
Niemand die enig begrip voor zo'n handelaar zou opbrengen.
In de reiswereld zijn dit soort praktijken blijkbaar de normaalste zaak van de wereld en mag de consument dit allemaal zonder mogelijkheid van beroep accepteren..


Een paar jaar geleden zouden we met vijf personen naar Antalya vliegen met Corendon om 6.30 in de ochtend. Een week voor vertrek een bericht dat we waren overgeboekt op Tarhan Tower airlines, en dat de vlucht ipv 06.30 uur zou vertekken om 23.10 uur 's avonds. Reden: vlucht was uitgevallen.
Toen gekeken op de ticketsite van Corendon, en er waren "ineens" voldoende vrije stoelen op onze originele vlucht. Gebeld en Corendon hiermee geconfronteerd. "Ik zie het nu ook meneer, we boeken u terug op de originele vlucht".

Wat mij betreft moet er iets veranderen: òf je boekt een bepaalde vluchttijd en je vliegt ook op dat tijdstip (molest, vertraging op de airport en defecten aan het vliegtuig uitgesloten), òf de reisorganisatie wordt verplicht om nergens meer vluchttijden te vermelden om dit soort frustraties te voorkomen.
Het prijsvergelijk tussen touroperators wordt dan namelijk een stuk eerlijker.
Corendon misleidt haar passagiers door zaken veel gunstiger voor te stellen dan dat ze in werkelijkheid zijn. Dit is gewoon een ordinaire marketingtruc om de gunst van de (vroeg)boeker!

Wij hebben ook al vaak met Transavia en vroeger ook met Martinair gevlogen, maar daar zijn/waren de vluchttijden in elk geval een stuk betrouwbaarder.

Meneer Uslu van Corendon is een innemende en charmante persoonlijkheid, maar zakelijk is hij gewoon een ordinaire Turkse cowboy die het niet zo nauw neemt met de rechten van zijn passagiers.

Over de service en vriendelijkheid van het personeel aan boord zullen we het helemaal maar niet hebben, want die is om te janken. Als het Corendon personeel maatgevend zou zijn voor de Turkse gastvrijheid, dan kwam er geen toerist meer in dat land. Gelukkig weten de Turken ter plaatse wel hoe ze hun gasten op waarde moeten schatten..

Kortom: laatste keer dat er Corendon is geboekt door ons. Ander en beter in het vervolg.

Tip voor nieuwe slogan Corendon:
"Corendon, altijd een verrassing hoeveel later u aankomt op locatie!"

TOMD64
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2013 10:58

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door TOMD64 »

Dit hebben ze zelf gedaan, achteraf stom dat ik
ze niet heb geadviseerd om te cancellen.
Geloof me, dit was echt voor ons, en voor iedereen die ik
ken de allerlaatste keer.......

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door hharteman »

Al mijn vakanties van de laatste 10 jaar zijn met Corendon gegaan en dat zijn er zeker 15.
buiten 1x vertraging van 3 uur nooit problemen ondervonden.
Het zijn vaak de budgetreizen die ik uitzoek, de zogenaamde dubbeltje 1e rang reizen.
Ik ga er dan van uit dat ik niets hoef te verwachten en alles wat ik krijg is meegenomen.
Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met deze touroperator.

mvgr H

heidihakkert
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2014 04:05

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door heidihakkert »

Ik had bij corendon geboekt naar hotel aska buket er stond vermeld Alle lokale non- en alcoholische drankjes van 24 uur per dag inbegrepen,maar alle bars in het hotel waren na 24:00 gesloten alleen in de disco tegen betaling ! dus moesten wij daar alles betalen 4 drankjes 27 euro
Ik heb mij op de derde dag over laten plaatsen naar een ander hotel ,maar daar kon k alleen heen met bij betaling van 55 euro ook was er geen transfer door corendon geregeld mogelijk dus ook moest ik deze kosten zelf betalen dit was 50 euro. Nu ik bij thuiskomst deze klacht nogmaals bij corendon heb voorgelegd willen ze uit coulance een voucher aanbieden .
Gezien het bovenstaande bevreemd het ons dan ook dat u kosten op ons probeert te verhalen. Daar wij wel streven naar een tevreden clientèle, hetgeen niet is bereikt willen wij u uit coulance een voucher aanbieden op uw volgende reis van € 50,-. Deze voucher is in combinatie mogelijk bij een eventuele andere actie en/of bij reeds geplaatste optieboekingen.-.
Deze voucher aanbieden dat is geen redelijk aanbod aangezien wij niet gekregen hebben wat er beloofd is via de website van corendon dit was 24 uur per dag , plus de extra overlast en kosten op vakantie .

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door hharteman »

Op de website staat toch duidelijk vermeld tot 24.00 uur.
Dat is gebruikelijk en bij sommige hotels is dat zelfs tot 23.00 uur.
De hotel disco is in Turkije nooit drank inbegrepen.
Het animatie team moet je verleiden mee te gaan zodat het hotel wat aan je kan verdienen.
Afbeelding

Fijn dat je 50 Euro tegemoetkoming hebt.
Dat is standaard bij elke klacht volgens mij.
Je klacht is ongegrond.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Corendon misleidt - nooit meer Corendon!

Ongelezen bericht door G7 »

heidihakkert schreef:Ik had bij corendon geboekt naar hotel aska buket er stond vermeld Alle lokale non- en alcoholische drankjes van 24 uur per dag inbegrepen,maar alle bars in het hotel waren na 24:00 gesloten alleen in de disco tegen betaling ! dus moesten wij daar alles betalen 4 drankjes 27 euro
Ik heb mij op de derde dag over laten plaatsen naar een ander hotel ,maar daar kon k alleen heen met bij betaling van 55 euro ook was er geen transfer door corendon geregeld mogelijk dus ook moest ik deze kosten zelf betalen dit was 50 euro. Nu ik bij thuiskomst deze klacht nogmaals bij corendon heb voorgelegd willen ze uit coulance een voucher aanbieden .
Gezien het bovenstaande bevreemd het ons dan ook dat u kosten op ons probeert te verhalen. Daar wij wel streven naar een tevreden clientèle, hetgeen niet is bereikt willen wij u uit coulance een voucher aanbieden op uw volgende reis van € 50,-. Deze voucher is in combinatie mogelijk bij een eventuele andere actie en/of bij reeds geplaatste optieboekingen.-.
Deze voucher aanbieden dat is geen redelijk aanbod aangezien wij niet gekregen hebben wat er beloofd is via de website van corendon dit was 24 uur per dag , plus de extra overlast en kosten op vakantie .
Dit slaat werkelijk nergens op. Je hebt je zelf over laten plaatsen en dan zou Corendon dat moeten betalen. Plus.....er staat duidelijk tot 24 uur zijn de dranken inbegrepen. Precies waar je zelf voor geboekt hebt. Je mag blij zijn met die voucher van € 50, of je die wel of niet gaat gebruiken.

Ik heb vorig jaar nog veel meer pech gehad met Corendon. Heen en terug meer dan 7 uur vertraging en kreeg ook die € 50 voucher, waar ik natuurlijk geen genoegen mee heb genomen. Ik ben daar nu via via nog mee bezig, maar deze klacht van jou vind ik persoonlijk niet gegrond. En nee, net als wat Harteman zegt, de disco dranken zitten er NOOIT bij in. Had je kunnen weten, als je je huiswerk voor die tijd goed gemaakt had. Verder toch nog een leuke vakantie gehad ?

Gesloten