D-reizen betaalt refund niet uit aan klant

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
kuklos
Berichten: 9722
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: D-reizen betaalt refund niet uit aan klant

Ongelezen bericht door kuklos »

J. Deltoer schreef:
02 jun 2021 19:17
Bent u gedupeerde? Ja? Dan kunt u uw vragen verder stellen op de relevante faceboekpagina. Neen, tenzij u denkt dat Ferdy R ermee te maken heeft, waar bemoeit u zich in godsnaam mee....
Dus alleen gedupeerden mogen zich ooit nog in topics roeren? Dan gaat het stil worden op het forum. Doch, ik neem aan dat je het eerst op jezelf gaat toepassen?

J. Deltoer
Berichten: 3031
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: D-reizen betaalt refund niet uit aan klant

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Lady1234 schreef:
02 jun 2021 19:27
Het was voor extra zekerheid, maar gelukkig is uw beoordeling voor mij van nul en gener waarde.
Jammer, want u had uw voordeel ermee kunnen doen.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: D-reizen betaalt refund niet uit aan klant

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Zet maar op de zwarte lijst.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: D-reizen betaalt refund niet uit aan klant

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
02 jun 2021 18:37
Een gedupeerde klant richt een faceboekpagina op en vermeldt dit op relevante media en het prijzenswaardige initiatief wordt weer eens door de vaste zure kapiteins aan de wal onder het hakblok gegooid.
Gelukkig waren die bewuste reacties én een stuk zinvoller, én meer ontopic én veel minder op de man dan jouw bijdragen. Schoen, passen, aantrekken.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: D-reizen betaalt refund niet uit aan klant

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

kuklos schreef:
02 jun 2021 19:56
J. Deltoer schreef:
02 jun 2021 19:17
Bent u gedupeerde? Ja? Dan kunt u uw vragen verder stellen op de relevante faceboekpagina. Neen, tenzij u denkt dat Ferdy R ermee te maken heeft, waar bemoeit u zich in godsnaam mee....
Dus alleen gedupeerden mogen zich ooit nog in topics roeren? Dan gaat het stil worden op het forum. Doch, ik neem aan dat je het eerst op jezelf gaat toepassen?
Het is wel makkelijk voor mensen met klachten: ze zullen van iedereen gelijk krijgen als het alleen gelijkgestemden zijn. Niet dat ze er mee geholpen zijn, maar sommige mensen lijken alleen maar gelijk te willen krijgen.

Wheresmymoney
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 apr 2021 21:32

Re: D-reizen betaalt refund niet uit aan klant

Ongelezen bericht door Wheresmymoney »

Via een claimbureau is het geld terug 💸. Wel minus 29% voor het bureau maar goed, denk dat ik zelf nooit aan de beurt was gekomen. De claim is ingediend en uiteindelijk betaald door de vliegtuigmaatschappij. Just so you know

alfatrion
Berichten: 21876
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: D-reizen betaalt refund niet uit aan klant

Ongelezen bericht door alfatrion »

Bedankt voor de terugkoppeling.

Gesloten